norht rhino 06

NIELZZZZ

Oktober 26, 2006, 21:16:38
edit2Rapporteer  
ik hev vraagje over deze kite ik heb al gekeken bij google op deze site maar kan er niet zoveel over vinden
mijn vragen zijn  loser

hoe de kite vaart : is die snel ,stabiel ,low end high end,is die geschikt voor freestyle en wakestyle,
de eigeschappen van de kites gewoon duss gaat om een 12 of 14 en een 9

dank je kiters ThumpsUp
storm

Antwoord #1 Oktober 26, 2006, 22:19:36
edit2Rapporteer  
Hangt een beetje af van de maat. Ik heb alleen een 16. Veel low end, high end wat minder.
Hoge makkelijke sprongen ( voor een 16)
Kleiner maten moet je verder zoeken. kan ik niets over zeggen
MFKITE

Antwoord #2 Oktober 26, 2006, 22:42:37
edit2Rapporteer  
Heb zelf de 14m en de kite is super easy, de bar heeft veel afstelmogelijkheden, ook bij de kite kan je voor 3 opties kiezen om je stuurlijnen te bevestigen voor meer snelheid.
-Mark-

Antwoord #3 Oktober 26, 2006, 23:10:12
edit2Rapporteer  
hij is zkeer chill je kan hem op veel manieren afstellen naar smaak goed voor freestyle en wakestyl lange hangtime ik heb een 12 en zijn redelijk snel
Ondabeach

Antwoord #4 Oktober 26, 2006, 23:26:57
edit2Rapporteer  
Ik heb de 9 als stormkite. Ik weeg 93kg en vaar hem makkelijk door tot 30kn(als je lichter weegt is dit uiteraard een stuk minder, niet proberen dus) Z'n endje heb ik nog niet getest. Hij vaart lekker vanaf 22kn. Hij is snel, maar dat zijn alle kleine maten. Bij een stuur impuls ontwikkeld hij veel kracht (lift) Ik vaar de kite met een R5 bar en heb dus niet de afstel voordelen van de nieuwe bar.

Meer reviews:  http://www.kite-surf.com/userreviews/show_review.php?Ratings_Index=1950
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.