gebroken depower lijn - Ozone

Dutch_windmill

Oktober 29, 2006, 06:22:26
edit2Rapporteer  
heb vanaf begin augustus de ozone instinct.  (pimploser_kitesmiley)vanmiddag geconstateerd dat de depower lijn nagenoeg doormidden is gescheurd. Zijn er anderen die bekend zijn met dit verschijnsel?  Huh
rikjonker

Antwoord #1 Februari 01, 2007, 17:25:35
edit2Rapporteer  
Is bij mij nu al drie keer gebeurd (bij drie verschillende barren). Het lijkt erop dat het gat in de bar scherpe randen heeft, waardoor het plastic om het powerkoord doorslijt en dan natuurlijk heel snel het powerkoord zelf.

heb vanaf begin augustus de ozone instinct. (pimploser_kitesmiley)vanmiddag geconstateerd dat de depower lijn nagenoeg doormidden is gescheurd. Zijn er anderen die bekend zijn met dit verschijnsel? Huh
Mark-Fizzer

Antwoord #2 Februari 01, 2007, 18:08:18
edit2Rapporteer  
Je depowerkoord omhullen met plastic, bijvoorbeeld een aquariumslangetje helpt uitstekend.
Ik heb het zelf ook pas gedaan op m'n Best-bar. Werkt prima en het heeft geen nadelige gevolgen voor het glijden van je bar tov de depowerkoordje.

Succes!!
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #3 Februari 03, 2007, 01:28:06
edit2Rapporteer  
Ik gebruik een Naish bar met het depowerkoord in het kaarsvet gedoopt.... Nog geen problemen.
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #4 Februari 03, 2007, 01:37:48
edit2Rapporteer  
Ik heb een standaard ozone bar.

Plastic rond de depowerlijn dus.

Nog geen problemen mee gehad en vlieg er sinds juli mee.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.