DENNS
|
ja een vrouw had haar kniebanden gescheurt( had ik gehoort) was idd wel beetje overdreven 3 brandweer autos een politie auto en een ambulance
sterkte en beterschap voor de ongelukkige
|
|
|
Lex
|
ja, kwamen ze weer met een bluswagenvmet sirene en lichten aan, lekker overdreven weer. En al die wandelaars hoordde je al zeggen: Ja dat zal wel weer zo;n surfer zijn, dat is zooo gevaarlijk. . Sterkte aan die vrouw
|
|
|
perro
|
beter zo dan weer een kiter!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
k reed net oostvoorne uit toen ik ze aan zag komen...
jammer, maar sterkte
|
|
|
Buur
|
Klopt dat er een meisje iest aan der knie had. Der kitemaatjes hebben haar van af de waterrand naar de plek met spullen gedragen, en er is daar besloten 112 te bellen omdat lopen echt niet kon en zou lukken en de kou speelde ook goed op. Bij de spullen een kitewindscherm gemaakt en met een paar jassen was het snel weer iets warmer en kon er met een kleine bibberlach gewacht worden op de sterke mannen van brandweer die haar naar de ambu konden brengen, die stond voor de plas. Moet zeggen dat de diensen wel snel hebben gereageerd en ze waren vrij snel bij het hek en er voorbij. Eerste hands info... er volgen staks wel een paar plaatjes.
|
|
|
RonnieRotonde
|
Is een brandweerauto dan nodig? een bluswagen? Wel beetje apart. Die politie agenten kunnen toch net zo goed iemand naar een ambulance tillen? Bij een zo'n klein (maar zeker vervelend voor de persoon in kwestie) ongeluk heb je dat toch niet nodig..
|
|
|
jeroen90
|
als je 112 belt komen toch automatisch alle hulpdiensten.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
iig politie en ambulance geloof ik
|
|
|
Jurrien
|
palen moesten zeker omver gezaagd worden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Buur
|
De brandweer is in veel gevallen eerder aanwezig dan een ambu, omdat de aanrijtijd korter is. en het is wel goed denk ik dat ze zo komen, omdat het terein niet het makkelijst is. En wat ik begreep hebben zij en de politie en sleutel van dat hek.
|
|
|
Jappy
|
Precies zoals Buur al zegt. Ik zag een meisje erg hard vallen en merkte dat ze niet meer opstond (gebeurde geloof ik met opstarten, dus erg dicht bij de kant) . Ben er meteen heen gevaren om te kijken hoe het met haar ging. Knie verdraaid (board hapte in de bodem en 1 voet bleef in de binding tijdens de val) en ze kon niet meer opstaan. Een vriendin heeft snel haar kite neergelegd (deze had ze nog vast en lag klaar om weer te launchen). Al snel kwamen haar kitemaatjes aan. Alle kites neergehaald...twee maatjes hebben haar terug naar het strand gedragen en 1 maatje, Buur en ik hebben toen alle spullen terug gebracht. Later heb ik nog met de ambulance mee gereden van de slagboom naar het strand.
Ik hoop dat alles goed met je gaat (weet eigenlijk nog niet eens wie jullie zijn) en dat je snel weer het water op kan.
|
|
|
Sebastiaan
|
Is idd gegaan zoals Jappy zegt. Heb net gehoord dat ze in elk geval 3 maanden op krukken moet lopen. Ze wordt snel geopereerd aan der knie en in der scheenbeen net onder de knie zit een scheurtje. Bedankt Buur, Jappy en de anderen die hebben geholpen!
|
|
|
Jappy
|
Pfff 3 maanden. Geen dank voor de hulp en sterkte!!
|
|
|
michiell
Gast
|
sorry heb me nog niet aangemeld op kitehigh, maar ik ben Michiel, maatje van Magriet.
Brandweer was voor de sleutel, politie heb ik zelf niet eens gezien?
In het ziekenhuis zijn er fotos gemaakt, het is een breuk ergens in het gewricht (nasty foto's) Ze is inmiddels in het gips en opgehaald door haar ouders. Een jaar lang zal ze zeker niet kunnen sporten . Voorlopig niet lopen, dus allemaal klote zooi.
Achteraf heel blij dat ik 112 gebeld heb. Eerst dacht ik dat een paar ijsklontjes en krukken zou worden. Maar het is dus heel anders afgelopen. Als wij er helemaal naar de parkeergarage hadden moetend dragen, had onderkoeling een grote rol kunnen gaan spelen en was er misschien nog meer beschadigt.
Ik wil nog even iedereen bedanken voor jassen, f-one windscherm en andere hulp! Echt top.
|
|
|
|
Buur
|
Tering een jaar niet varen/sporten, dat is echt niet tof! Dat is echt een vervelend iest je knie. Sterkte aan margriet met weer op de been komen, want dat gaat wel een tijdje duren.
|
|
|
Jappy
|
Tjemig een jaar niet sporten....dit had ik ook niet verwacht...dacht zelf ook dat het wel meeviel... Wens Margriet maar heel veel sterkte!!!
|
|
|
plaaggeest
|
beterschap voor magriet!! En complimenten voor de rest die zeer goed gehandeld hebben!
|
|
|
Tom Kite
|
wow jaar lang? dat is wel erg lang (huilen_kitesmiley) Sterkte en veel beterschap En een plus voor het goede handelen
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
bedankt voor je bericht michiell altijd fijn om te weten wat er precies aan de hand is
Wens haar sterkte !
|
|
|
xray
|
Beterschap
|
|
|
ItsMe.Erik
|
sorry heb me nog niet aangemeld op kitehigh, maar ik ben Michiel, maatje van Magriet.
Brandweer was voor de sleutel, politie heb ik zelf niet eens gezien?
In het ziekenhuis zijn er fotos gemaakt, het is een breuk ergens in het gewricht (nasty foto's) Ze is inmiddels in het gips en opgehaald door haar ouders. Een jaar lang zal ze zeker niet kunnen sporten . Voorlopig niet lopen, dus allemaal klote zooi.
Achteraf heel blij dat ik 112 gebeld heb. Eerst dacht ik dat een paar ijsklontjes en krukken zou worden. Maar het is dus heel anders afgelopen. Als wij er helemaal naar de parkeergarage hadden moetend dragen, had onderkoeling een grote rol kunnen gaan spelen en was er misschien nog meer beschadigt.
Ik wil nog even iedereen bedanken voor jassen, f-one windscherm en andere hulp! Echt top.
Sterke, met het herstel zeer vervelend. Ik liep net langs toen de brandweer het hek op deed en moest aan de kant gaan toen de ambulance de bocht om kwam scheuren. Er stond al een fotograaf te fotograferen de politie kam aanrijden. Wel er veel versterking (1 politie, 2 brandweerauto's, 1 ambulance, 2 fotograven) Dit is nu het dubbele verhaal met dat hek dat je niet meer het strand kunt oprijden. Als het open was hadden de nooddiensten niet hoeven uitrukken en kan de gewonde door vrienden naar de eerste hulp gebracht worden. DAn komt het kitesurfen niet in het negatief daglicht "van er is weer iets ergs gebeurt door het kitesurfen". Aan de andere kant het is misschien maar goed dat de hulpdiensten haar geholpen hebben. Ik heb zelf 2 jaar moeten revalideren naar een motor ongeluk, ik was bijna mijn beenkwijt. Ik wil maar zeggen dat ik begrijp en voel hoe het is om een hele tijd uit de running te zijn. En wens de gewonde nogmaals veel sterkte.
|
|
|
margriet
Gast
|
heey, hier margriet, iedereen bedankt voor alle beterschapswensen. en iiedereen die mijn geholpen heeft dankje wel!julie waren super! ja het is idd iets erger dan ik dacht. waarschijnlijk nu 10 dagen stil zitten, dan een operatie om alles aan elkaar te schroeven, en over een half jaar mag ik pas weer gaan lopen en proberen auto te rijden enz. waarschijnlijk mag ik na een jaar pas weer gaan hardlopen enz en over 1,5 jaar weer zware sporten doen! kan t niet helemaal bevatten moet ik zeggen! kus! oja dat spul dat ze je in de ambulance geven waar je helemaal wappie van wordt is helemaal dope!:D
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Dat is niet niks Margriet.......Onwijs veel beterschap.
|
|
|