naish boxer 2006

simon

Geen avatar

Berichten: 1
November 03, 2006, 00:19:55
edit2Rapporteer  
ik wil beginnen met kiten heb wel vlieger en wakeboard ervaring is een naish boxer 2006 een goede kite dan? of wat is dan wel een aanrader?
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #1 November 03, 2006, 00:36:36
edit2Rapporteer  
Ik zal het alvast zeggen voordat het forum losbarst: eerst even les nemen voordat je het water op gaat.Lijkt mij dat dat na 1x gezegd te hebben wel genoeg is.
godfather

Berichten: 85
Antwoord #2 November 03, 2006, 03:19:01
edit2Rapporteer  
ik wil beginnen met kiten heb wel vlieger en wakeboard ervaring is een naish boxer 2006 een goede kite dan? of wat is dan wel een aanrader?

Hey, ik heb zelf ook een Naish Boxer 2006 12m aangeschaft als eerste kite. Uiteraard eerst les
genomen alvorens zelf aan de slag te gaan. Is een heel goede, robuuste en stabiele kite om
mee te gaan beginnen. Ook de Naish 5 lijns bar is erg safe als je weet hoe je met  de safety
opties moet omgaan. Ik zou deze kite zeker kunnen aanraden, stukken goedkoper als een 12m bow kite.
ap
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.