|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het bestaat echt in Nederland, echt mega hoge bakken! Alleen op de Slufter!
Hoop alleen dat dit niet nog meer Duitse nono's hier naartoe gaat lokken...
|
|
|
LEAF
|
één van de weinig plekken in NL waar ik met storm wel eens gestaan heb van pffffff dit lijkt Hawaï wel. De surfmasten die ze gebruiken zijn tussen de 3.70 en 4.00 m dus dan zitten er bakken bij van tegen de 5m en die wil je niet op je dak hebben.
|
|
|
AnalogePixel
|
Respect voor die dudes! Das echt een stuk moeilijker dan kiten...
|
|
|
|
Aaaaaaaaaah, supercool!!
|
|
|
Psychotic
|
Eeerst denk je, mooie overzichtsplaat, tot je het topje van de mast nog net ziet uitsteken, OMG wat een golven!
|
|
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
maurits de man van het kleine magazijn cnaaf weer werken?
|
|
|
Maurits
|
jah tuurlijk
|
|
|
WaZuP
|
Wohoooooooooooo
wist niet dat dit bestond in nederland
jihaa hoef ik dus niet elke winter per se naar cape town
Mensen die golven dwingen zeer veelrepect af, ken maar weinig mensen die in die govle goede dingen durven te doen.
Ik heb der wel ingetsaan maar alleen in de schouder anders nal je echt met je harsens op de zandbank
|
|
|
Jolien.
|
super veel respect!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
dis zieeeeeeeek! , had echt niet gedacht dat er hogere golven dan pak weg 2 meter bestonden hier in nederland
|
|
|
Dikkiedik
|
Vriend van me was daar ook.. die gasten gaan pas surfen als er minimaal windkracht 7 staat Lekkere golfjes!
|
|
|
pauluzz
|
Ik zeg bakken met golfen
|
|
|
|
Tjok
Gast
|
dat zijn idd een paar beste golven man! maar ik hou het toch op kiten is een stuk vetter:)
|
|
|
Psychotic
|
Hoe hard ik lach om windsurfers als ze stilstaan en wij vol aan het knallen zijn zo kwijlend kijk ik hieraar. Dit filmpje is geweldi
|
|
|
reinout
|
echt enorm hoge golven
|
|
|
xray
|
Pfff, weet nou weer waarom ik kiten in dit soort omstandigheden veel relaxter vind...kiteje naar achteren en hup er overheen
|
|
|
Rowin
|
En om dan even de mensen te overtuigen dat het echt hawaii kan zijn heb ik hieronder een mooi tabelletje van waterdata geplukt. Schiermonikoog, afgelopenp zaterdag (toen het zo hard waaide (geschokt_kitesmiley) ) Een top van maarliefst 20 meter !!!!!!!! (geschokt_kitesmiley), dat zijn pas bakke
|
|
|
atvbh
|
Sorry joh, maar ben bang dat de 20 meter toch in de uitschieters zit die meetfout heet. Evengoed... Wel super
|
|
|
Passie
|
Sorry joh, maar ben bang dat de 20 meter toch in de uitschieters zit die meetfout heet. Evengoed... Wel super
er zijn emails gestuurd naar een aantal expers.. en die zeggen dat het best mogelijk is geweest
|
|
|
ldr
|
wat dacht je van getijden ?
Dan blijft er iig "maar"een piek van 8 meter over .. Miss corrigeert hij de getijden niet
|
|
|