reinout
|
wist niet dat er zoveel mensen uit omgeving leiden kwamen
|
|
|
Jacq
|
Ik heb alleen geen schoentjes, hoop dat mijn edele voetjes die 11 graden aan kunnen, brrr... Is nog wel te doen toch? Tot morgen dudes....
|
|
|
R@bert
|
wist niet dat er zoveel mensen uit omgeving leiden kwamen
LEIDEN RULES!!! haha.... Ik heb alleen geen schoentjes, hoop dat mijn edele voetjes die 11 graden aan kunnen, brrr... Is nog wel te doen toch? Tot morgen dudes.... Ik neem ze wel mee maar doe ze niet aan, heb je maat 44? (geschokt_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)...see ya, dudette
|
|
|
Jacq
|
ehhhhh....dikke sokken??
|
|
|
michiel v geel
|
haha was wel koud vandaag in katwijk maar geeft wel een kick die kou (tja als je er niks van bakt moet je toch ergens je kick vandaan halen) merk dat ik neit op stap ga met en paar cracks dat bevalt mij wel
|
|
|
|
|
Jacq
|
Ik lig idd nog meer naast de plank dan op de plank. Kan er ook spectaculair uitzien hoor. Maar op zich blijf je wel warm door dat geklungel, toch? Ach, zolang je maar lol hebt...En voor je het weet zijn wij ook cracks en knallen we volgend jaar zomer langs de stranden!!
|
|
|
R@bert
|
Een hele oude dikke bak!! Volvo 850 2.5 liter station... Gaat als een jekko !!! . Wat voor maat heb je, heb je toevallig extra schoentjes voor Jacq? Is t nodig, schoentjes? Verleden week was zonder nog geen probleem..... We zijn (nog) geen cracks idd, maar t plezier is er niet minder om !! Mssn krijgen we nog wel gouden tips van de smid (MIchiel??)
|
|
|
michiel v geel
|
nee tis nog goed te doen hoor we zitten toch niet met een stelletje vrouwen in de auto he?
nee ff serieus het is nog goed doen hoor
|
|
|
R@bert
|
nee tis nog goed te doen hoor we zitten toch niet met een stelletje vrouwen in de auto he? Nee, alleen maar 1-tje...sorry Jacq, haha (grinnik_kitesmiley). Je kan je sokken uitdoen !! Geintje (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
neem je een warm kruikje mee dan
|
|
|
R@bert
|
En een frituurpan (grinnik_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
t gaat best zonder schoentjes,
bis morgen
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
heren ik ga pitten ik zie jullie morgen
|
|
|
Micky
|
Hee F-one team Ook ik ga morgenochtend nog ff die kant op (grinnik_kitesmiley) De visite heb ik tot 2 uur doorgeschoven hehehe. Zie jullie daaro
|
|
|
Micky
|
Hee michiel,
Met jou heb ik trouwens nog een appeltje te schillen..... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Hee F-one team Ook ik ga morgenochtend nog ff die kant op (grinnik_kitesmiley) De visite heb ik tot 2 uur doorgeschoven hehehe. Zie jullie daaro Heeee Micky!!! Top dat je komt..gezellie!!!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
hey kiters uit leiden en erom heen ik ben er al vroeg misschien kom ik jullie wel tegen ik vaar met north rhino 06 zwart blauw dus ik geef maar een brul als ik langs stuiterrrr
|
|
|
michiel v geel
|
Hee F-one team Ook ik ga morgenochtend nog ff die kant op (grinnik_kitesmiley) De visite heb ik tot 2 uur doorgeschoven hehehe. Zie jullie daaro het is nu trouwens wel erg vroeg leuk maar ff serieus wtf ben jij? airtimer?
|
|
|
|
Lex
|
Het was lekker knallen op oostvoorne! Toen het vloed werd megagrote plas achter een zandbak met 40 cm water en retevlak, daar kon je echt een speed-contest houden (grinnik_kitesmiley) ! Mischien was dit de laatste keer dit seizoen voor mij, mijn ouders vinden het nu te koud worden..... (shame_kitesmiley)
|
|
|