T]-[0/\/\@S
|
nordic walking is toch met van die stokken .. van dat langlaufen op het land .. niet?
|
|
|
Jolien.
|
ja das idd soort langlaufen opt land =P
|
|
|
|
Micky
|
Als het niet waait moet je met een coktail op het strand gaan zitten!
Haha, je was mij net voor (grinnik_kitesmiley) Ik zou toch idd ook voor een cocktailtje op het strand kiezen met het uitzicht op mooie..... dingen! (hangloose_kitesmiley) Al moet ik zeggen dat mijn moeder ook helemaal into the Nordic Walking is....alleen is die dan ook al 66 jaartjes jong....
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
jaa dat doen al die oude meisjes.. ziet er wel grappig uit.. en is goed voor ze maar naast kite gaan nordic walken.. ik ken cabarete niet egt maar ik zou dan tog liever lkkr gaan chillen of een fietsje huren en beetje rond fietsen daar zal vast mooi zijn daar..
|
|
|
Buur
|
hahahahahahaha, als je een cursus wil volgen dan kan je bij mijn ma terecht hahahaha... is even duur als een goede kiteles. afrekenen bij mij graag hahaha. Hoe kom je er bij!
|
|
|
Maurits
|
Als je je board onder je voeten houd kan je zeg maar soort van langlaufen met board
|
|
|
Gerrie
|
Ik ga er vanuit dat dit een grap is.
|
|
|
jurgen
Geen avatar
|
Ehhhh, nordic walking zou ik niet weten, maaarrrrrrr........heb nog wel het adres van de lokale dam en schaak vereniging en mocht je dat niks vinden weet ik ook nog een goeie midget golf baan daar in de buurt(14 holes)!!!!!!!!!
|
|
|
Maurits
|
Ga daar maar idd vanuit Gerrie
|
|
|
Hooked Cabarete
|
Voor Nordic walking kan ik je niet helpen, maar met de rest wel. Pinnen kun je gewoon met je normale pinpas doen en kost volgens mij iets 2.50 per keer en als je toch alleen wilt gaan Nordicen en er komt een dominicaan uit de bosjes springen heb je toch je stok waarmee je kan meppen!? Nee, niets gevaarlijks aan de hand hierzo. Mail maar even info@hookedcabarete.com voor vluchten etc Moet je toch nog wel even vertellen hoe je nou bij dat Nordic walking komt Gr. Ybo
|
|
|
Moza
|
Das toeval,
ik zat 3 maanden geleden met Wilson ( Dominicaan van brunotti )en Harry V in de bus, we waren een beetje aan het geinen en toen kwamen we bij het autostrand nordic walkers tegen....Heb toen tegen Wilson gezegd dat ie met Nordic Walking op cabarete misschien nog wel wat amerikaanse oudjes geld afhandig kon maken....20 euro per uur..en dan groepen van 50. Hoef je alleen 100 stokken uit het oerwoud te halen!!! ..en nu vraagt er nog iemand serieus naar ook......Er is dus een markt!! Haha LOL
|
|
|
Jelle
|
Ik ga er vanuit dat dit een grap is. Wacht maar tot ik een dubbele stickpass into blind doe, dan poep je wel anders!
|
|
|
Moza
|
Ik kon het me al niet voorstellen...toch geloof ik in een markt voor semi-sportieve oudjes. Als woutertje van hun AOW afblijft dan hebben ze geld zat en die blijven echt niet allemaal achter de geraniums zitten. Nordic Walking is voor hun wat kiten voor ons is.
Alleen het zweefmoment zit er bij de meesten niet in!!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
wat is eik het verschil tussen nordic walking en gewoon wandelen? zonder dat minder gevaarlijk is met stokken toen ik voor het eerst van die mensen langs zag komen dacht ik dat ze bergen gingen beklimmen bij ons in het bos
|
|
|
arjanschip
|
wat is eik het verschil tussen nordic walking en gewoon wandelen? zonder dat minder gevaarlijk is met stokken toen ik voor het eerst van die mensen langs zag komen dacht ik dat ze bergen gingen beklimmen bij ons in het bos ik was nog neit van plan om het zelf te doen maar ik weet wel dat je er harder en langer mee kunt lopen doordat je ongeveer al je spieren gebruikt. bij wandelen gebruik je eigenlijk alleen je benen
|
|
|
VincentC
|
Ik spray die Nordic Walkertje het liefste nat als ik ze zie, maar meestal staan ze net te ver van de zee...
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
lmfao! dit is echt fucking grappig
btw ik hoorde dat je sneller afviel omdat je ook je armen gebruikt!
|
|
|
Frits
|
Onderschat nordic walking niet, ze denken er over om het olympisch te maken!
|
|
|
kiterrr
Gast
|
Pfft als het niet waait in cabarete ga je wachten op wind, kan altijd maar zo ineens komen! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bopmorn
Geen avatar
|
Wel leuk, je doet het idd geod met humor, als mensen gaan selecteren bij studentenhuizen selecteren ze ook op humor, je maakt iig een goede kans/
|
|
|
|