Dit moet me van het hart...

Smeagol

November 08, 2006, 05:29:05
edit2Rapporteer  
Bert Buitendinges uit D.H. is een mega loser...wat een dick head zeg...jeez loser
Jarno

Geen avatar

Antwoord #1 November 08, 2006, 05:57:00
edit2Rapporteer  
hihi

waarom? Grin

(gaat niet lang duren voordat dit topic verdwenen is btw, maar ik vind m leuk)
Mark-Fizzer

Antwoord #2 November 08, 2006, 13:38:17
edit2Rapporteer  
Ja Zoomy, wie is die gast dan....?
dimitri
Gast
Antwoord #3 November 08, 2006, 15:45:33
edit2Rapporteer  
????????????

Iets meer uitleg zou hier wel mooi wezen.
Smeagol

Antwoord #4 November 08, 2006, 18:04:29
edit2Rapporteer  
OK...Het is dan wel "off topic" maar we zitten hier in de lounge en daar kun je voor zover mij bekend ALLES kwijt...een beetje uitleg is dus op zijn plaats...genoemde behoort tot een klein select groepje waar hij de verantwoordelijkheid voor draagt (hij is het dus niet alleen) die bepaalt HOE en WAAR er gereorganiseerd wordt en (nagenoeg) ook WIE of WELKE groepen/mensen (in onze organisatie ook wel "poppen" genoemd) het gaat betreffen...jullie raden het al....er is bij ons een reorganisatie aan de gang.....waar IK met name (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) het "slachtoffer" van ga worden....NOU B.Buiten"dinges" en consorten...en BEDANKT he? en dat na 25 jaar trouwe dienst......!!!!! Het wrange is dat onze organisatie (ik spreek veel mensen die het kunnen weten) langzaam maar zeker naar een afgrond aan het glijden is..(van onpeilbare diepte)....en nu willen jullie weten WELKE organisatie dit is....??? Ik zeg maar één ding...ZE hebben zo'n leuk reclamefilmpje..."Of je ook uitgezonden kunt worden naar Afghanistan"...Het antwoord daarop is JA....Maar je kunt er dus ook "uitvliegen"...zoals ik dus...Ow...trouwens...dat die reorganisatie anders en beter kan zonder mensen te beschadigen EN de organisatie overeind te houden is reeds meerdere malen kenbaar gemaakt...Ook bij dat kleine "selecte" groepje...

Dat was em...en meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt...
Jarno

Geen avatar

Antwoord #5 November 08, 2006, 20:04:23
edit2Rapporteer  
samenvatting:

Je werkt ergens en daar gaan ze reorganiseren en grote kans dat jij eruitvliegt door toedoen van Bert.

Ben er nog niet achter waar je werkt want kan dat filmpje nog niet voor me halen, maar dat wil jij ook niet vertellen, begrijpelijk ...

Sterkte ermee! 
wantjeweet
Gast
Antwoord #6 November 08, 2006, 20:49:53
edit2Rapporteer  
!!BOYCOT BERT!!
Bopmorn

Geen avatar

Antwoord #7 November 08, 2006, 21:33:56
edit2Rapporteer  
landmacht?
Smeagol

Antwoord #8 November 08, 2006, 22:01:17
edit2Rapporteer  
landmacht?

Aj...bijna goed want da's die met "geschikt" of "ongeschikt"
Maurits

Antwoord #9 November 08, 2006, 22:35:57
edit2Rapporteer  
Het zit je echt hoog of niet zoomy. Ik snap het ook wel, tis erg kloten idd. Veel suc6 der maar mee, en hopen dat het goed komt.
lars

Antwoord #10 November 08, 2006, 23:06:04
edit2Rapporteer  
Tja Zoomy, ik weet er alles van! Jaren bij de Marine gezeten. Komen er nieuwe fregatten, gooien ze in hun ogen de "oudere" mensen eruit omdat die te duur zijn voor de nieuwe opleidingen...... loser
robin..

Antwoord #11 November 08, 2006, 23:33:42
edit2Rapporteer  
  (sealedlips_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.