Kwaliteit kitescholen.

Stanley

Antwoord #25 November 11, 2006, 23:30:07
edit2Rapporteer  
Schuif niet alles op de school/instructreurs.
Weet van mijn eerste les nog verdomd weinig om dat ik vol zat met adrenaline.
Je hebt nu eenmaal leerlingen die het beeld afgeven je instructie wel op te pakken.
Maar in werkelijkheid het ene oor in vliegt en het andere weer uit.

Dus voordat je een kiteschool zwart maakt probeer je je te herinneren wat je nog weet van die eerste uren. Als dat verdomd weinig is zegt dat meer over jouw dan over de school.

Verder kan ik mijj in het verhaal van kite demon wel vinden alleen met de aantekening ook daar zitten best wel goeden mensen tussen. Als was ik het zelf maar.
1 les gehad daar geen flikker van onthouden maar nu een zeer bewuste en verantwoordelijke kiter.
JER
Gast
Antwoord #26 November 12, 2006, 00:03:40
edit2Rapporteer  
Kite niet op 12 uur??? schater

Idd niet wanneer de wind "VLAGERIG" is dan word het (theezakje baggying), voor de rest is het geen probleem,....als je op een plek bent waar de wind gewoon stabiel is dan kan je de kite rustig op 12 uur houden, hoef je echt niet op 2/10 uur te houden.

Dus geen VLAGERIGE WIND,....voor de rest no problem 12 uur! ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.