Hattori Hanzo
|
Mooi klote man.....
Probeer wat te regelen met je verzekering.... normaal gesproken is alles wat in de auto ligt niet verzekerd. Wat veel mensen niet weten en dus ook niet claimen is dat veel maatschappijen wel een klein bedrag vergoeden, ongeveer 250 eurie....hangt een beetje af van de maatschappij.... toch beter dat niets.....
|
|
|
Maurits
|
Ahhh echt kloten hoor! Ik zou dit bericht ff op veel kite fora posten, zodat ze het in de gaten kunnen houden met de 2e hands markt. Hopen dat je het terug krijgt. En dat alles goed te fixen valt met de verzekering.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
misschien is het slim om de locatie te melden waar het delict geplegd is, in 80% van de gevallen is de misdadiger namelijk iemand uit je eigen omgeving
|
|
|
nepke1
Gast
|
Klotezooi... volgens mij zijn spullen die in je kofferbak liggen wel verzekerd... succes
|
|
|
-Mark-
|
miet niet erger worden
|
|
|
|
diederik
|
kom er net achter dat mn complete tas met surfpakken ook pleitte is...
|
|
|
BasO
|
Der zijn egt altijd van die flikkers en die moeten van die leuke sporten verzieken,, koop tog gewoon zelf wat
|
|
|
diederik
|
niemand ervaring met verzekeringen?
|
|
|
Mike_salou
|
gewoon bellen dan weet je waar je aan toe bent. Ik zou op ebay kijken. maar ja als die dader een beetje slim is verkoopt ie m niet tot over 6 maanden
|
|
|
Dikkiedik
|
waarom laat jeje boardje in je auto liggen?? Het is toch ook bekend dat jeje autoradio-frontje eraf moet halen en je portomonnee niet op het dashboard moet laten liggen??? Ok het zwaar niks en lullig maar toch, het is ook wel een beetje kortzichtig en je eigen verantwoordelijkheid. Ik hoop dat je hem terug vind man, echt.
|
|
|
Langbeest
Gast
|
Klotezooi... volgens mij zijn spullen die in je kofferbak liggen wel verzekerd... succes
Nee deze zijn ook niet verzekerd. Heb dat al eens meegemaakt. Groente
|
|
|
FunkyoneNL
|
ik laat ook meestal alles erin liggen...... tot de volgende dag en dan weer knallen niet meer doen dus....
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
hangt ook zwaar vanaf waar je je auto parkeert natuurlijk, welke stad welke wijk onder een lantaarnpaal of niet succes met vinden man, als ik m tegenkom op ebay marktplaats of kitehigh weet ik dat ik lekker kan afdingen want die persoon heeft er toch niets voor betaald, thnx
|
|
|
Nino
|
had je wel alles afgedekt..? Ik laat ook nog wel eens iets in de auto liggen, maar dan zorg ik altijd dat er een zeiltje overheen ligt.
|
|
|
Idefixe
|
waarom laat jeje boardje in je auto liggen?? Het is toch ook bekend dat jeje autoradio-frontje eraf moet halen en je portomonnee niet op het dashboard moet laten liggen??? Ok het zwaar niks en lullig maar toch, het is ook wel een beetje kortzichtig en je eigen verantwoordelijkheid. Ik hoop dat je hem terug vind man, echt. tjee waar gaan we heen met z'n allen. Nog ff en dan krijgt die gozer een bon omdat tie "anderen in verleiding brengt". Gewoon zwaar klote dit. En ff back to basics: mensen moeten gewoon met hun fikken van andermans spullen afblijven. Niks geen "eigen verantwoordelijkheid".
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
hangt ook zwaar vanaf waar je je auto parkeert natuurlijk, welke stad welke wijk onder een lantaarnpaal of niet succes met vinden man, als ik m tegenkom op ebay marktplaats of kitehigh weet ik dat ik lekker kan afdingen want die persoon heeft er toch niets voor betaald, thnx lawl ^^
|
|
|
hiha
Gast
|
tja beetje dom om je kite shit in je auto te laten liggen.
|
|
|