Mark Shinn Pro 2007 of Underground FLX 132

peterb

Berichten: 380
November 13, 2006, 17:57:25
edit2Rapporteer  
Hallo,

Ik sta voor de keuze om een nieuw boardje te kopen. Ik (100kg) heb nu een Jaime Pro L 2005 maar wil graag een boardje die:
- minder spray geeft;
- softere landingen heeft (mijn voeten/knieen gaan kapot van de Jaime)
- beter golfrijdt;
- vroeg planeert (vergelijkbaar of bijna vergelijkbaar met de Jaime);
- geschikt is voor op zee en dus goed in choppy/wave conditions;
- geschikt voor mij is voor een windbereik van 15 tot 30 knopen.

Nu ben ik eigenlijk op bovenstaande boardjes uitgekomen. Alleen twijfel ik of de Underground niet te smal voor mij is en de grotere maat is gelijk veel groter. Van de Mark Shinn Pro 2007 zijn nog geen reviews beschikbaar en twijfel ik tussen de 40cm en 42 cm maat. Wie heeft er al met deze gevaren en kan eens een uitgebreid verslag hiervan doen?

Slim@work
Gast
Antwoord #1 November 13, 2006, 19:20:11
edit2Rapporteer  
Ik heb geen ervaringen met de shin maar vaar zelf de 06 FLX 128 (85 kg) en hij voldoet aan alle vereisten die jij aan het board stelt.

board heeft enorme flex in de tips maar een stijf middenstuk. Hierdoor heb je een comfortabel maar toch stabiel platform onder de voeten. Voor golfrijden is de double concave onderkant zeker aan te raden. Ik denk dat de 132 met 100 kilo een prima maat is. Ik zou idd niet voor de 142 gaan.

Verder zijn die boardjes bombproof en met een jaar garantie.

suc6 met je keuze

bignelis

Berichten: 315
Antwoord #2 November 14, 2006, 03:07:12
edit2Rapporteer  
Ik heb het board ook, weeg 98. SUPER! het board vaart heel comfortabel, spoort super, grip wanneer je wilt. Ik kite bijna altijd op Scheveningen, dus op zee gaat prima. Overigens is die van mij 132.
Petteflat

Berichten: 179
Antwoord #3 November 14, 2006, 03:44:33
edit2Rapporteer  
Zijn twee hele verschillende boards, dus je moet ze gewoon ff uit proberen, dan weet je het meteen. Vraag bijv. bij coraaltje of je mag testen, die verkoopt ze allebei.
DaPiedro

Berichten: 65
Antwoord #4 November 21, 2006, 15:43:29
edit2Rapporteer  
Is er al Underground 2007 spul verkrijgbaar?
Heeft iemand dit al getest?
Op de site van Underground zie ik alleen het 2006 materiaal
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.