hey het is helas nog lang niet zo ver maar van de zomer ga ikmet 2 stuks ouders op vakantie 2 weken
ik heb de opdracht gekregen om een leuke plek voor hun te vinden als ik wou kitesurfen dus hier is de vraag
iets europees (eigenlijk max7uur vliegen) ik zelf hou van harde wind het liefst erg windzeker en 16kn+wind en een hotel graag dicht op het strand dant ik zonder enig vervoer (voetenwagen) kan gaan varen verder zijn mooie cleane golven geen probleem graag zelfs maar geen te extreme bakken, andere kiters is altijd handig maar hoeft geen copie oostvoorne op een mooie zondag te zijn (zeker niet)
mijn ouders willen graag niet te duur (hoe kan het ook anders) allinclusive hotel met mooi strand en mooie cultuur of natuur (dus geen uitgemolken salou zeg maar) en een garantie voor lekker weer
ze zijn dit jaar naar rhodos geweeest en dat beviel wel (ik was niet mee) dus aan welke kant van rhodos is het kiten goed en hoe zit met met de golven
is fuerte in die tijd iets
alvast bedankt
kiteze michiel
Mooi strand, mooie cultuur en natuur, mooie golven, niet te druk met kiters, goedkoop........... Klinkt als Portugal! Maar dan niet de ubertoeristische Algarve. Een stuk naar het noorden, (net) onder Porto ligt Peniche. Ik ben er dit jaar geweest. Misschien kun je een vlucht boeken naar Porto en dan een auto huren om in Peniche te komen.
Hotels en appartementen zat daar, bijna direct aan het strand (weg en duinen even oversteken). Schitterend strand in een baai van ongeveer 3 kilometer breed. Weinig kitesurfers en windsurfers, maar wel een paar. Golven zijn echt mooi maar kunnen soms wel heel erg hoog worden. Voor je ouders ook heel mooie omgeving en niet super toeristisch.
Ik ben er een klein weekje gebleven eind mei dit jaar. Ik heb 2 keer met 12 kunnen varen en een keer met 16. Als het er niet waait kun je ook nog gaan golfsurfen. Ze geven er eventueel ook lessen. Je kan dus elke dag het water in, wind of geen wind.