Davidov

Logs: 0 | 27 uur
|
omdat het een niet ademend is, is de kans groot dat je er in gaat zweten.
Ik zou er lekker thermisch ondergoed in aandoen!
of een t-shirt met LANGE mouwen en een jogging broek.
|
|
|
Kondor 11

|
Draag iets wat ademd zodat je zweet van je lichaam weg gevoerd word en je niet teveel afkoeld.
|
|
|
|
|
D.D

|
Heerlijk mijn string er onder!
En een bh voor extra warmte P.s wat voor een droog pak heb je, en hoe duur was hij?
|
|
|
RoBLMD

|
Heb al heel jaartjes een droogpak, draag er altijd lang ondergoed onder en een lycra er overheen. Als het echt koud wordt nog een t-shirtje ofzo. Belangrijk is wel dat je je hele lichaam bedekt, door zweet blijf je anders aan je pak plakken (en dat is koud en het schuurt en stinkt en en.. (tong_kitesmiley)). Vooral bij je knieen en ellebogen.
|
|
|
kitepower07

|
oké thanx voor de reacties! thermisch ondergoed lijkt dus toch wel het beste te zijn..
@maarten!!: Ik heb een sportwaves droogpak, kost bij intersurf 240 euro.
|
|
|
stefkiter

|
maar eerlijk: blijf je er ALTIJD droog in? of komt er toch soms water binnen?
|
|
|
D.D

|
Ik twijfel nu ook... droogpak of een nieuw wetsuite kopen. Wat is warmer? En blijf je ook helemaal droog met een droogpak?(dat er echt geen water naar binnen komt) Hoe moet je zon ding schoonmaken? buiten kant binnenkant?
|
|
|
Marijn alias Vos

|
maar eerlijk: blijf je er ALTIJD droog in? of komt er toch soms water binnen?
Als ie goed sluit vooral aan je benen en nek komt er bijna nooit water binnen. En al komt er water binnen het zijn maar kleine beetjes, geen liters.
|
|
|
Marijn alias Vos

|
je pak zal aan de binnenkant wat klam aanvoelen na een sessie. 'k Hang hem dan altijd binnenstebuiten om te drogen. Desnoods met een doekje effe droogmaken.
En er blijft niets mooiers dan in je trainings pak uit je droogpak te stappen, terwijl anderen met 3 graden uit hun wetsuit komen!!
|
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
Iemand nog ideeen voor de schoentjes ? Ik heb al wel droogschoentjes maar das ook niet perfect. Wat ik wil, is een normaal surfschoentjes maar dan met manchet eraan gelijmt. Dus net als die handschoenen die gemaakt heb. http://www.bazaki.nl/forum/viewtopic.php?t=281En dan geen rubberen sokjes met machet maar gewoon laarsjes, dus met stevige zool en dan een manchet eraan lijmen, misschien ook een soort laar voor in de chemie oid.  Iemand ideeen ?
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Wat dacht je er van om es naar een (kite)surfshop te gaan. Kan je gelijk effe passen.  Daar hebben ze sokjes - schoentjes - laarsjes ennnnnn meestal een bakkie koffie. 
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
Je begrijpt mijn vraag niet 
|
|
|
|
Teigetje

|
Hoi Beste Bazaki. (grinnik_kitesmiley) Ik heb net die link van je bekeken van die zelfgemaakte handschoentjes.  Mooi gedaan hoor. Maar persoonlijk vind ik dat je een beetje doorslaat. :  Als je droogpak goed zit en de seals sluiten goed af dan heb je aan normale kite/surf handschoentjes voldoende om de kou te weestaan. Ik heb een paar van sola die vind ik perfect, dit is een gewone handschoen met vingers ook heb ik nog een paar van pro limit zonder vingers (want) en met open handpalm. Als het koud wordt trek ik surflaarsjes aan die gaan over de seal van mijn droogpak geen centje pijn. Maar jou oplossing is natuurlijk wel een stuk cheaper.. 
|
|
|
Bazaki Louis
Gast
|
Gaat me niet op de cheapfactor ! Ga jij eens met 6bft Oostenwind en -2gr het water op. Vroeger kon ik 15min varen en dan waren mn handen echt TE koud. Op mijn manier met die handschoenen en manchet vaar ik echt het hele jaar door, en heb het lekker warm(echt lekker warm). En nu wil ik dus hetzelfde doen voor de voetjes 
|
|
|
JorritPi

|
Een string en bikini!  sorry hoor kon het niet laten
|
|
|
JorritPi

|
Sjonge jongen, mensen hebben hier gewoon de zelfde gedachtes, haaha dat stond al ergens, haha
|
|
|
Teigetje

|
Gaat me niet op de cheapfactor ! Ga jij eens met 6bft Oostenwind en -2gr het water op. Vroeger kon ik 15min varen en dan waren mn handen echt TE koud. Op mijn manier met die handschoenen en manchet vaar ik echt het hele jaar door, en heb het lekker warm(echt lekker warm). En nu wil ik dus hetzelfde doen voor de voetjes  Als we het toch over vroeger hebben. Maart 1992 gewindsurft terwijl de ijsschotsen nog in de kommetjes lagen hele middag met gewone windsurf handschoentjes en laarsjes het water op geweest en wat denk je .................geen koude handjes. Ja jongen deze oude zak gaat ook al een tijdje mee.
|
|
|
stefkiter

|
ik zou onder een droogpak aandoen: -skikousen -string (daarboven nog een boxershort) -thermische lange broek -daarboven een joggingbroek -thermish t shirt -daarboven gewoon t shirt -wollen trui -misschien een regenjas? ja wrm niet? je kan er toch blijkbaar alles onder aandoen.. 
|
|
|
|
Sake
Gast
|
Je vergeet nog tenalady, want je kan er niet in pissen
(ik doe wel mee hoor al heb ik zelf ook een droogpak, die tenalady zie je toch niet) (geschokt_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|