Gertjan
|
zonde van mijn tijd dat ik dit heb gelezen.
|
|
|
FLOF
|
Hell yeah, WimT is back! Maar Wimt, wellicht moet je een 'rescue-others'-zelfmaak-systeem op je custom made bow knutselen. Effe een patentje op aanvragen en je bent binnen. Kun je van 7 oude zeecontainers en een oude betonmolen een huis aan zee bouwen, hoef je nooit meer met stinkende medekiters in je Suzuki Alto van limboland naar zee te cruisen. Je moet overigens nog wel ff melden of de door jou geredde zuiderbuur een Waal of Vlaam was. dit in het kader van jet kite aware spaarsysteem.
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Volgens mij was een Vlaming, denk niet dat Wimt er frans tegen gaat spreken en Wimt, wat moesten we toch zonder jou
|
|
|
Vincentt@lui
Gast
|
Dat waren weer 3 minuten van me leven die ik nooit terug zal zien..zonde..
|
|
|
vos
Gast
|
maar wim ook al kite-aware lid? (geschokt_kitesmiley) Met een Bison-Tix Montage kite? Wordt een geweldige tijd komende zomer!
|
|
|
marc010
|
ahahahah, dacht dat hij gestopt was...... inderdaad echt alles wat ik heb gelezen op deze site van wimt (dat is nogal wat )is onzin. Super gevaarlijk bezig met een self-made-bow,self made bar met tape enzzz achtelijke tips voor beginners... sorry wimt Stop
//// nederland staat vol met files echt helemaal vol. Zou niet gaan.dag en nacht
Wel toppie dat je bowproject geslaagt is, dat wel , alhoewel gelukkig is hij in tweeen
Iedereen moet iemand in nood helpen je bent nog geen held, wel goed gedaan natuurlijk,,
dit is het eerste wat is schrijf en het laatse,,,,,,,
|
|
|
Wimt
|
Volgens mij was een Vlaming, denk niet dat Wimt er frans tegen gaat spreken en Wimt, wat moesten we toch zonder jou Ik ken wel op z`n frans hoor.
|
|
|
Wimt
|
Je moet overigens nog wel ff melden of de door jou geredde zuiderbuur een Waal of Vlaam was. dit in het kader van jet kite aware spaarsysteem.
Spaarsysteem?
|
|
|
Wimt
|
Wel toppie dat je bowproject geslaagt is, dat wel , alhoewel gelukkig is hij in tweeen
WAS in 3en.
|
|
|
Wimt
|
Hell yeah, WimT is back! Ja, werd een beetje saaie op het forum.
|
|
|
Wimt
|
wat moesten we toch zonder jou
Niets
|
|
|
Wimt
|
maar wim ook al kite-aware lid? (geschokt_kitesmiley) Met een Bison-Tix Montage kite? Wordt een geweldige tijd komende zomer! Wordt nu al een geweldige tijd
|
|
|
Morres
|
hehehe, grappig wel verhaal, wel niks dat je bow's kaputt zijn
|
|
|
Wimt
|
dit is het eerste wat is schrijf en het laatse,,,,,,,
Wat heb ie geschreven dan?
|
|
|
Wimt
|
// nederland staat vol met files echt helemaal vol. Zou niet gaan.dag en nacht
Ga niet dag en nacht, ga dag of nacht.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
sjit ik twijfelde aan het begin of ik wel zou begginen met lezen.....mja ik moest wel want ik wa een kite aware member hahah (niet dus ) Wimt jongen WELCOME back... mzzsl
|
|
|
chico
|
Wimt rules 4ever Haha. Volgens mij kan je nog net 'n beetje meer pech hebben op zo'n dag. Namelijk. Jij komt thuis en je vriendin is met de buurman aan het trainen omdat jij altijd met je kite bezig bent. Je weet de prio's toch wel he...
|
|
|
Wimt
|
hehehe, grappig wel verhaal, wel niks dat je bow's kaputt zijn
Deze keer lief Morres? Zijn al gerepareerd. Vliegen echt super. Wil dus nog een 12m maken, heb je er 1. Vermaak ik dan dus gratis een kite voor jou, als tegen-prestatie, omdat je deze keer zo lief bent. Ben je vast wel mee geholpen. Echt TOF van jou. Zou wel langer met je willen typen. Doe het niet.
|
|
|
Wimt
|
Wimt rules 4ever Haha. Volgens mij kan je nog net 'n beetje meer pech hebben op zo'n dag. Namelijk. Jij komt thuis en je vriendin is met de buurman aan het trainen omdat jij altijd met je kite bezig bent. Je weet de prio's toch wel he...
As me vriendin me buurman naait, naai ik me kite, moet toch ook aan me trekke komme. Lekker pompe in het ventielgat. Droog.
|
|
|
Wimt
|
sjit ik twijfelde aan het begin of ik wel zou begginen met lezen.....mja ik moest wel want ik wa een kite aware member hahah (niet dus ) Wimt jongen WELCOME back... mzzsl Teveel eer Matjas, ik krijg een Glimjas ervan.
|
|
|
Wimt
|
maar wim ook al kite-aware lid? (geschokt_kitesmiley)
Ben door de screening gekomen, weet ook niet waarom.
|
|
|
Wimt
|
ahahahah, dacht dat hij gestopt was...... inderdaad echt alles wat ik heb gelezen op deze site van wimt (dat is nogal wat )is onzin. Super gevaarlijk bezig met een self-made-bow,self made bar met tape enzzz achtelijke tips voor beginners... sorry wimt Stop
Ik vond die tip om iemand naar de kant te slepen d.m.v. de boardleash, wel handig, vent kreeg het al koud. Ik had die bow beter leeg kun laten lopen. Vandaag bij Kessenich gekite, zag daar de prod. Speed II, mooi en erg strak en snel, snelste van allemaal.
|
|
|
KiteDemon
|
Heeft helemaal niks met pech te maken! Een beetje kiter weet dat het super belangerijk is om op je materiaal te kunnen vertrouwen. Met al dat geknutsel is jou materiaal dus onbetrouwbaar en dus ook onveilig. Als KA member geef je dus ook niet het goede voorbeeld. Wat betreft de hulp aan een medewatersporter wel.
|
|
|
Wimt
|
Wimt rules 4ever Haha.
Wimt rules 4-his-own-kingdom. Met nadruk op.......................... Dom. Blijve relativere heh..
|
|
|