hoeveel pech kun je hebben (aan)

Bart13

Geen avatar

Antwoord #50 November 17, 2006, 19:49:52
edit2Rapporteer  
Wie wil even helpen oplaten.
Ik heb pas in de uitverkoop een rhino 05 20m2 gekocht. NU wilde ik deze vanmiddag over 1 uurtje uittesten op de slufter. Is iemand van jullie daar want ik heb nog geen les gehad en mijn vriendin kan de vlieger denk ik niet alleen oplaten (je laat een kite toch net zo op als een stuntvlieger?). Ik heb paar man nodig om de vlieger vast te houden denk ik zo. Oh ja ik heb al snowboard ervaring en ik heb vroeger ook wel eens gaan golfsufen dus kiteles is zonde van het geld. Wie komt is er om even te helpen.

is dit een grap?
Maurits

Antwoord #51 November 17, 2006, 20:51:57
edit2Rapporteer  
Ik heb pas in de uitverkoop een rhino 05 20m2 gekocht. NU wilde ik deze vanmiddag over 1 uurtje uittesten op de slufter. Is iemand van jullie daar want ik heb nog geen les gehad en mijn vriendin kan de vlieger denk ik niet alleen oplaten (je laat een kite toch net zo op als een stuntvlieger?). Ik heb paar man nodig om de vlieger vast te houden denk ik zo. Oh ja ik heb al snowboard ervaring en ik heb vroeger ook wel eens gaan golfsufen dus kiteles is zonde van het geld. Wie komt is er om even te helpen.

Lijkt me dat dit weer ongelukken gaat opleveren als ik dit zo lees (shame_kitesmiley). Neem LES !!!
Wimt

Antwoord #52 November 17, 2006, 21:09:16
edit2Rapporteer  
Sorry hoor alle respect voor wim maar ik ken je (wim) jij bent echt geen voorbeeld functie en ik snap niet dat jij dat op je wil nemen dat jij een voorbeeld voor andere zou moeten zijn. sorry maar dit moet ik echt ff kwijt!

In het eggie ben je veel aardiger, Harm, zou zelfs een kite bij je kopen. En ik behoef ook geen KA-member te zijn, heb bij hen mijzelf ook als neg. voorbeeld gegeven, als gevolg van non-selectie.
Daarbij wel aangegeven dat dat de eenvoudigste selectie is; een hoog entree-fee van 100 euro, i.p.v.  de 15 euro nu, wat ik dus ook al meermaals heb aangegeven, bereid ben te betalen (die 100 euro), zoveel is veiligheid mij wel waard.
Alleen mensen die serieus zijn, willen dat ervoor betalen.
Maar ik blijf mensen redden hoor, want in het eggie zijn mensen wel aardig, zeker na een redding, zoals die Vlaming die mijn eigenbouw-bow zag aankomen. Hij zei niet;`terug, ik wil niet gered worden door een eigenbouwbow, en dat zal Harm dan ook niet zeggen.
En Harm kent mij inderdaad wel, maar niet zo goed dat hij alle reddingsacties van mij kan benoemen ( dit jaar 8, vorig jaar 15). Maar ik behoef daar geen griffel voor, en een gniffel mag ook wel hoor.
Dus oordeel niet te licht. Tot leeftijd 30 is er een deel achterin de hersenen, dat aanzet tot actie, erg actief. Het sociale deel, en dat nadenkt voor actie, is pas bij je 30ste jaar volgroeit.

Maar no hard feeling Harm, de volgende keer schudden wij mekaar weer lachend de hand.

Ik vind het wel gek dat er zoveel nadruk is op materiaal, ik kan me niet herinneren, wanneer de laatste tijd materiaal een reden was van een ernstig ongeluk.

Oh ja, de reden dat mijn kite zo veilig en fantatisch depowert, is dat de toming de LE bij windvlagen, zeer gelijkmatig deformeerd, zodat de wind de kite niet kan volgen, en er zo dus wordt gedepowert, ik kan dus heel relaxed tegen de knoop varen, en hang dus niet altijd aan die bar, wat ik vervelend begon te vinden. 

Wat tegengas vind ik niet erg, en na een tijdje afwezig te zijn geweest, vind ik het merendeel leuke reacties geven. Toch baal ik ervan dat er toch van die vervelende doorzetters zijn, die nergens de humor van inzien en erg rechtlijning denken.
Voordat die mensen mij weer van het forum rammen, zou ik toch graag eens wilen bemerken dat zij wat meer tegengas krijgen. Dus fans, doe je best.
Loon

Geen avatar

Antwoord #53 November 17, 2006, 22:08:35
edit2Rapporteer  

Lijkt me dat dit weer ongelukken gaat opleveren als ik dit zo lees (shame_kitesmiley). Neem LES !!!

@Maurits: gozer.....dit meen je toch niet serieus.....
Loon

Geen avatar

Antwoord #54 November 17, 2006, 22:12:57
edit2Rapporteer  
Sorry hoor alle respect voor wim maar ik ken je (wim) jij bent echt geen voorbeeld functie en ik snap niet dat jij dat op je wil nemen dat jij een voorbeeld voor andere zou moeten zijn. sorry maar dit moet ik echt ff kwijt!

En Harm kent mij inderdaad wel, maar niet zo goed dat hij alle reddingsacties van mij kan benoemen ( dit jaar 8, vorig jaar 15). Maar ik behoef daar geen griffel voor, en een gniffel mag ook wel hoor.
Dus oordeel niet te licht. Tot leeftijd 30 is er een deel achterin de hersenen, dat aanzet tot actie, erg actief. Het sociale deel, en dat nadenkt voor actie, is pas bij je 30ste jaar volgroeit. 

Whahahahahahahaha!!!! Knoop in je zakdoek....
Antwoord #55 November 17, 2006, 22:23:03
edit2Rapporteer  

@Maurits: gozer.....dit meen je toch niet serieus.....
LOL!!
Maurits

Antwoord #56 November 17, 2006, 22:34:29
edit2Rapporteer  
hahah wat denk je zelf  loser
Haring High Richardt

Antwoord #57 November 17, 2006, 22:54:52
edit2Rapporteer  
Citaat
Dus oordeel niet te licht.

Wimt for president    ListenToMe (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Harm

Antwoord #58 November 17, 2006, 23:02:51
edit2Rapporteer  
No hard feeling Wim. Maar je weet ook dat wel jou ook een paar keer geholpen hebben Wink
Maar kom op dude probeer mensen niet aan te zetten om aan het materiaal te gaan kuntselen.
Vandaar dat ik jou niet echt een KA meber vind voor de rest No hard feeling!
Naish........what else???

Antwoord #59 November 17, 2006, 23:22:21
edit2Rapporteer  
Gebruik je drugs of zo?
Dieter

Antwoord #60 November 18, 2006, 00:03:25
edit2Rapporteer  
krijgt veel aandacht deze post???????
Dieter

Antwoord #61 November 18, 2006, 00:03:50
edit2Rapporteer  
Zo nu sta ik op 87 alst goed is ??????
Dieter

Antwoord #62 November 18, 2006, 00:03:59
edit2Rapporteer  
88
Antwoord #63 November 18, 2006, 00:06:10
edit2Rapporteer  
wimt zorgt altijd voor leven in de brouwerij!!
Erik de Berik

Antwoord #64 November 18, 2006, 06:07:14
edit2Rapporteer  
WIMT! Ik zie de humor er wel van in  schater.Lijkt of heel kitehigh tegen je is,ik niet.Ga door ! ThumpsUp
Micky

Antwoord #65 November 18, 2006, 10:18:29
edit2Rapporteer  
Kies lijst WIMT Nog 6 dagen te gaan en dan is het gedaan.....tja, dat moet wimt maar invullen............ YeSS YeSS
Haring High Richardt

Antwoord #66 November 18, 2006, 16:14:14
edit2Rapporteer  
WIMT! Ik zie de humor er ook wel van in   (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Wimt for president     ListenToMe (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)       
KiteDemon

Antwoord #67 November 18, 2006, 23:33:24
edit2Rapporteer  
Tuurlijk.....dikke humor als iemand in de shit komt omdat zijn materiaal niet in orde is doordat hij zelf aan zijn kite is gaan sleutelen en prutsen.........
Daarbij zou het ook wel wijzer zijn als je een KA member ook serieus zou kunnen nemen.....
Wimt

Antwoord #68 November 21, 2006, 21:40:44
edit2Rapporteer  
No hard feeling Wim. Maar je weet ook dat wel jou ook een paar keer geholpen hebben Wink
Maar kom op dude probeer mensen niet aan te zetten om aan het materiaal te gaan kuntselen.
Vandaar dat ik jou niet echt een KA meber vind voor de rest No hard feeling!

Ik ben de moeder-Theresa-boarderliner, als het op helpen van mensen aankomt. Moet ik een kite aanpakken of oplaten, ik ren er letterlijk op af.
En dat is de hele spirit van kiten.
Met dat ongeluk heb je me toen geholpen, nog nogmaals dank.
Daarom help ik nu ook andere mensen, bijv. met veiligere kites. Voor weinig.
En dan gaan we weer met onze ` no hard feelings` , ik krijg er zo langzamerhand een harde van, maar zoals velen van u weten, ben IK een zeer langdurige discussie begonnen om een kitewacht in te stellen, Noa Bene. En die is er nu, en die heet Kite Aware.

Ik had er copyright op moeten zetten, weer een patent aan mijn neus voorbij laten gaan.
Ik behoef er geen ` fee` voor hoor, maar zeg dan eens; he die Wim heeft toch eens aantoonbaar gelijk.

En ik wil nog wel een keer mijn gelijk aantonen.
Nog nooit heeft er iemand mijn pinda`s en teringkites getest.
Behalve chagerijnig zijn, kan Kitedemon hele goeie kitetestverslagen geven.
Niet bang zijn Demon, de kites bijten niet, dus test `ns wat anders.
Voorwaarden hiervoor volgen;

O.a.; geen kiteloops, eigen spul bij mij in borg gedurende de test, geen molesterend en opjuttend publiek erbij, en staat je gezicht me niet aan staan, dan gaat het sowieso niet door, dus deze keer niet chagerijnig trommelen.
Wimt

Antwoord #69 November 21, 2006, 22:38:45
edit2Rapporteer  
En om de boel wat extra op te stoken, EN vanwege de perfecte vliegeigenschappen; ik heb net een Takoon skoop 2 gekocht voor 75 euro, om de X-bow te vervangen, een 12 m.

Wie weet trouwens het verschil tussen de Wook en de Skoop.?

Ik ben per abuis gister gefilmd door TV-Limburg, Belgie. Staan een paar sprongen op is mij verteld door een local.
Wimt

Antwoord #70 November 21, 2006, 22:41:19
edit2Rapporteer  

Wimt for president ListenToMe (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Citaat

Of koning, ik word tenslotte morgen 44, dus mag ik wel even koning zijn voor 1 dag, vind ik.
Op verkiezingsdag, koning, jarig, dan mag ik die 77 maagden ook wel voor 1 dag, ga ik niet overleggen met mijn vriendin.
Wimt

Antwoord #71 November 21, 2006, 22:56:36
edit2Rapporteer  
Kies lijst WIMT Nog 6 dagen te gaan en dan is het gedaan.....tja, dat moet wimt maar invullen............ YeSS YeSS

Wimt, lijst 77 (maagden), zorgt voor KA-vrije zones.

Geeft fin. bijstand voor aankoop kites.

BTW op kites o

Gratis vervoer naar kitezones over de hele wereld.

Gratis begravenis voor testers van Tering-kites (+ die 77 maagden).

Dijken verlagen om kitezones te vergroten.

JSF-fighters, accoord, maar dan wel met naverbrander aan, op de dijken, bij windstil weer (en lekker warm).

Grenzen dicht, behalve voor kite-invoer.

Verhoging van min. vlieghoogte, i.v.m. uitvinding van Wimt over 6 maanden, met navenante mega-big-airs.

FLOF

Antwoord #72 November 21, 2006, 23:04:36
edit2Rapporteer  
 (grinnik_kitesmiley)  (grinnik_kitesmiley) Hehehe, ik lach me een kronkel en dan niet alleen om WimT maar ook om alle mensen die ie met z'n posts de kast opjaagt  (grinnik_kitesmiley)  (grinnik_kitesmiley)

WimT, ik ga je morgen zoeken op de stemmachine hoor!

Enne het verschil tussen een w00T! en een sk00t is het differentiatielager omslagmoment. De sk00t heeft hier een lagere waarde, namelijk 0.384 kpt. Dit kan je verhelpen door gekookt zeehonden vet op je bar te smeren (moet wel van een puppie zijn). als die niet helpt, of als je er niet aan kunt komen, kun je ook je knaapje in je wetsuit laten zitten, succes!

Wimt

Antwoord #73 November 21, 2006, 23:14:28
edit2Rapporteer  
Lach me rot, genoeg reden om op jou te stemmen. ThumpsUp
Al licht dat zeehonde-misbruik bij wel gevoelig hoor, ik stem Groen-links, zeker niet vanwege het sociale program, maar omdat het GROEN  is.

Anders zou ik CDA stemmen, ik kan daar ook de meest groene man op die lijst stemmen, zie www.natuurmonumenten.nl, ben nog een zwevende kiezer dus.
Had het morgen gewaaid, dan had ik mijn vriendin een volmacht gegeven.
Kite first loser

Lex

Antwoord #74 November 21, 2006, 23:19:15
edit2Rapporteer  
hahahahaha Wimt! Als ik 18 ben ga ik op je stemmen  YeSS

En alvast gefeliciteerd!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.