Sorry hoor alle respect voor wim maar ik ken je (wim) jij bent echt geen voorbeeld functie en ik snap niet dat jij dat op je wil nemen dat jij een voorbeeld voor andere zou moeten zijn. sorry maar dit moet ik echt ff kwijt!
In het eggie ben je veel aardiger, Harm, zou zelfs een kite bij je kopen. En ik behoef ook geen KA-member te zijn, heb bij hen mijzelf ook als neg. voorbeeld gegeven, als gevolg van non-selectie.
Daarbij wel aangegeven dat dat de eenvoudigste selectie is; een hoog entree-fee van 100 euro, i.p.v. de 15 euro nu, wat ik dus ook al meermaals heb aangegeven, bereid ben te betalen (die 100 euro), zoveel is veiligheid mij wel waard.
Alleen mensen die serieus zijn, willen dat ervoor betalen.
Maar ik blijf mensen redden hoor, want in het eggie zijn mensen wel aardig, zeker na een redding, zoals die Vlaming die mijn eigenbouw-bow zag aankomen. Hij zei niet;`terug, ik wil niet gered worden door een eigenbouwbow, en dat zal Harm dan ook niet zeggen.
En Harm kent mij inderdaad wel, maar niet zo goed dat hij alle reddingsacties van mij kan benoemen ( dit jaar 8, vorig jaar 15). Maar ik behoef daar geen griffel voor, en een gniffel mag ook wel hoor.
Dus oordeel niet te licht. Tot leeftijd 30 is er een deel achterin de hersenen, dat aanzet tot actie, erg actief. Het sociale deel, en dat nadenkt voor actie, is pas bij je 30ste jaar volgroeit.
Maar no hard feeling Harm, de volgende keer schudden wij mekaar weer lachend de hand.
Ik vind het wel gek dat er zoveel nadruk is op materiaal, ik kan me niet herinneren, wanneer de laatste tijd materiaal een reden was van een ernstig ongeluk.
Oh ja, de reden dat mijn kite zo veilig en fantatisch depowert, is dat de toming de LE bij windvlagen, zeer gelijkmatig deformeerd, zodat de wind de kite niet kan volgen, en er zo dus wordt gedepowert, ik kan dus heel relaxed tegen de knoop varen, en hang dus niet altijd aan die bar, wat ik vervelend begon te vinden.
Wat tegengas vind ik niet erg, en na een tijdje afwezig te zijn geweest, vind ik het merendeel leuke reacties geven. Toch baal ik ervan dat er toch van die vervelende doorzetters zijn, die nergens de humor van inzien en erg rechtlijning denken.
Voordat die mensen mij weer van het forum rammen, zou ik toch graag eens wilen bemerken dat zij wat meer tegengas krijgen. Dus fans, doe je best.