BasO
|
Heeft die reddingsboot ook zun kite enzo mee genomen?
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
wel toppie dat die man direct donateur is geworden. goed dat ze er zo snel bij waren anderhalve km uit de kust is nogal wat.
|
|
|
JorritPi
|
Ik neem aan van wel.
Dan had hij ook mazzel dat ze 'm gezien hebben zo ver (1600 meter) uit de kust. Hij zal wel kleuren gescheten hebben midden op zee.
|
|
|
Mark Waroo
|
Dit staat niet vermeld. Maar normaal gesproken haald de KNRM je kite ook uit het water . Dit om te voorkomen dat ze er nog een keer uit moeten voor dezelfde kite.
|
|
|
|
kentyman
|
ehm...
Hoek van Holland -> zuid oosten wind!?
zuid-oost is aflandig bij HvH toch? Lijkt me geen goed plan om dan te gaan kiten daar!
|
|
|
|
ik wou net zeggen kentyman.................wat een eikel met ZO op HVH!!!!!!!!!! sommige mensen kunnen of willen het niet snappen
|
|
|
-Mark-
|
maar het is wle netjuhs
|
|
|
|
hij heeft gewoon zwaar mazzel dat die vent em net zag, anders hadden ze domme vrienden het waarschijnlijk pas na een uur doorgehad dat ie problemen had!!
|
|
|
kentyman
|
Het is dat het weer nog zo zacht is, maar als het al kouder was geweest dan was het misschien niet zo goed afgelopen! Echt behoorlijk dom om half november met aflandige wind op HvH te gaan kiten..
maar ok, wel fijn dat het goed is afgelopen en natuurlijk hulde voor de reddingsbrigade!
|
|
|
localy
Gast
|
Het was een windsurfer.( hij zat op z'n plank te zwaaien ).
dit heb ik vd knrm station ter heijde gehoord zij waren ook uitgerukt.
|
|
|
benjamin
Gast
|
ik hoorde het net dat het om een windsurfer ging. zijn vin was gebroken. of de boot heeft ook nog een x uitgevaren voor een kiter
|
|
|
|
|
fijn dat ie zo snel gered is, jammer dat het verkeerd in de krant staat.
heb zelf ooit gewindsmurft op zee, maar is er dan ook niet zoiets als met ZO gaan we niet op hvh?
deze gasten hebbe regelmatig materiaal pech (meer dan kiteboarders lijkt het)
|
|
|
George
Gast
|
Als je als windsurfer je skeg breekt achterin op zee kan je het volgende doen: Ga op je plank zitten. Trek je trapeze uit. Doe de trapeze om de achterkant van je plank met de haak aan de bovenkant van je plank. Zet hem vast door een van je voetbanden, STRAK(!), zodat hij blijft zitten. Je kan nu weer waterstarten en op de wrijving van je trapeze kan je varen. De zeer lompe wrijving van je trapeze door het water is nu je nieuwe skeg. Het vaart natuurlijk voor geen ene meter en het is erg zwaar op je armen, maar je komt zeker vooruit op deze manier! grt, George http://nueersteenbakkie.blogspot.com
|
|
|
justkitehigh
|
nja vandaag op wijk aan zee waren er een stuk of 8 a 9 die met zuidoost gingen varen. dus de gevaren ziet men nog niet echt.
|
|
|
robin..
|
je hebt slime mensen en je hebt dome mensen
|
|
|
stefkiter
|
netjes van KNRM maar is echt zijn eigen schuld! vind dat ie een boete moet krijgen ofzo..anders leer je je fout niet.. (aloewel als je 1500 m de zee in drijft..)
|
|
|
Erik de Berik
|
ZZO (cry_kitesmiley) Hoek v Holland???? (angry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
JCS
|
Jammer dat het zo weer in de krant moet komen... Gelukkig mag ik aanstaande maandag het werk van de KNRM van dicht bij mee gaan maken, mag voor school namelijk meedoen aan een oefening van ze (grinnik_kitesmiley) Zit erover te denken om ook donateur te worden, 15 terreuro's per jaar kan ik wel missen... Dan maar een avondje wat minder drinken!
|
|
|
Mark Waroo
|
Zit erover te denken om ook donateur te worden, 15 terreuro's per jaar kan ik wel missen... Dan maar een avondje wat minder drinken!
Goeie insteek Jas99 Ben zelf opstapper bij de KNRM, vandaar mijn werving van nieuwe donateurs (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JCS
|
Zit erover te denken om ook donateur te worden, 15 terreuro's per jaar kan ik wel missen... Dan maar een avondje wat minder drinken!
Goeie insteek Jas99 ThumpsUp Ben zelf opstapper bij de KNRM, vandaar mijn werving van nieuwe donateurs Grin Aha ok, welk station zit jij dan? Heel toevallig IJmuiden?
|
|
|
Mark Waroo
|
nee, hier in het mooie Zeeland bij Reddingstation Veere
|
|
|
kootsie
|
je hebt slime mensen en je hebt dome mensen