kite verzekering

zagy

November 19, 2006, 01:49:07
edit2Rapporteer  
heb mn kite helemaal doormidden. Golf kreeg hem te pakken, geen garantie meer en is ook niet te maken.
Ik heb me voor het NK(2 weken ervoor ofzo) ingeschreven bij het nkv, heb echter niks ontvangen in de vorm van een bevestiging ofzo. Op een email reageren ze ook niet.

Is deze kapotte kite echter verzekerd bij een lidmaatschap van het nkv?
Dangerfield

Antwoord #1 November 19, 2006, 01:52:06
edit2Rapporteer  
Nope!, bij NKV lidmaatschap zit een WA verzekering, geen materiaalverzekering.
Als het de kite van een ander was, die je even had geleend was get wel WA geweest, nu mag je zelf opdraaien voor de kosten.
Arjen

Antwoord #2 November 19, 2006, 01:53:15
edit2Rapporteer  
Klote voor je dat je kite door midden is. De verzekering bij het NKV is een aansprakelijkheidsverzekering. Je bent dus verzekerd voor de schade die je bij een ander maakt. Dus niet voor je eigen schade. Je kunt dit wel verzekeren alleen is dit nu te laat. Ik heb mijn verzekering bij funsportpolis.
hifly

Antwoord #3 November 19, 2006, 02:15:10
edit2Rapporteer  
Eventueel via familiale polis ? Je moet dan wel een deel zelf betalen maar da's dan nog altijd beter dan alles zelf te betalen .

Iemand van de famillie kan via z'n verzekering dit voorleggen ( bv dat de kleinste er de schaar ingezet heeft ) en jij betaald aan hun het op te leggen bedrag .
DaRipper

Antwoord #4 November 19, 2006, 04:46:49
edit2Rapporteer  
Eventueel via familiale polis ? Je moet dan wel een deel zelf betalen maar da's dan nog altijd beter dan alles zelf te betalen .

Iemand van de famillie kan via z'n verzekering dit voorleggen ( bv dat de kleinste er de schaar ingezet heeft ) en jij betaald aan hun het op te leggen bedrag .

Tuurlijk, we lichten de zaak gewoon op. Dankzij eikels zoals jij gaan de premiers elk jaar omhoog.
zagy

Antwoord #5 November 19, 2006, 04:56:40
edit2Rapporteer  
juist, daarom moet je nog meer gaan oplichten om de hogere premies eruit te halen.

Maar dat is fucked up, al de 2e torchII die ik scheur. Fijne kites maar kwaliteit.... Was een klein golfje, en hij ligt kompleet in 2 stukken
Antwoord #6 November 19, 2006, 10:02:31
edit2Rapporteer  
heb mn kite helemaal doormidden. Golf kreeg hem te pakken, geen garantie meer en is ook niet te maken.
Ik heb me voor het NK(2 weken ervoor ofzo) ingeschreven bij het nkv, heb echter niks ontvangen in de vorm van een bevestiging ofzo. Op een email reageren ze ook niet.

Is deze kapotte kite echter verzekerd bij een lidmaatschap van het nkv?
niet te maken? kiterapair heeft mijn kite ook weleens gemaakt (naish) die net naast de middelste strut kompleet van onder tot boven gescheurd was. en je merkt er niks van.
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #7 November 19, 2006, 16:58:36
edit2Rapporteer  
... laat je het niet repareren dan ? Wil ik de kite miss wel van je overnemen...
-Mark-

Antwoord #8 November 19, 2006, 17:28:17
edit2Rapporteer  
weet iemand mis de site van nkv. Bedankt
Arnie26736

Antwoord #9 November 19, 2006, 17:39:17
edit2Rapporteer  
weet iemand mis de site van nkv. Bedankt

http://www.kitesurfvereniging.nl/
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.