Mui Ne - Vietnam

Nino

November 21, 2006, 01:04:01
edit2Rapporteer  
Jippie!!!

Het is gelukt! Tickets zijn geboekt en mijn werkgever is schoorvoetend akkoord gegaan. Ga drie weken naar Vietnam, waarvan één week lekker kiten in Mui Ne. Joepie
Mijn vraag: heeft iemand goede tips voor een verblijfplaats en het huren van kiteshit? Eventuele andere tips over Mui Ne uiteraard ook welkom.

Bedankt he!

Greetz
wazzaah

Antwoord #1 November 21, 2006, 01:25:33
edit2Rapporteer  
Hey, wanneer ga je?
Huren is vrij prijzig dacht ik maar check ff happysport en google ff kwam laatst wel een school/shop  tegen op t net die daar ziet.
En op Hanglos loopt een forum topic over Mui Ne
AnalogePixel

Antwoord #2 November 21, 2006, 03:16:00
edit2Rapporteer  
Je eigen gear meenemen is uiteindelijk veel goedkoper. Als je om een of andere reden geen zin hebt om je gear mee te nemen dan kan je het beste huren bij WindChimes.
Super relaxte dudes, wij hebben 12 dagen met die gasten rondgehangen...

Voor het verblijven kan je het zo duur maken als je wilt, het is wel verstandig om NU je hotel te boeken. Grote kans dat je daar aankomt en je geen verblijfplaats kan vinden omdat alles vol zit!(want nu is het hoogseizoen) Wij verbleven in SunSea Resort, lekker luxe en heel dichtbij de kiteschool "WindChimes", rond de 40 a 50 dollar per nacht. Wel een beetje onderhandelen via de mail over de prijs. http://www.sunsearesort-muine.com/

Wil je goedkoper? Stuur dan een mailtje naar Trang(tvloop@yahoo.com) of Etienne(kite_vent@yahoo.com) van WindChimes(www.kiteboarding-vietnam.com). Die kunnen ook voor een relaxte slaapplaats zorgen.

Ik denk dat je er zo wel uit moet komen...

suc6 en veel plezier!
Oh ja... neem geen grote kites mee.
Petteflat

Antwoord #3 November 21, 2006, 04:28:22
edit2Rapporteer  
Haha, het is Vietnam man. 40 a 50 dollar per nacht? Zit volgens mij net zo'n groot gat in je hoofd als in je hand loser (He niet lullig bedoeld, maar 50 dollar is echt minstens 4 keer teveel, of er moet een mega zwembad, whirlpool, en 24 massages per dag bij zitten).
Jacobus

Antwoord #4 November 21, 2006, 04:42:48
edit2Rapporteer  
Haha, het is Vietnam man. 40 a 50 dollar per nacht? Zit volgens mij net zo'n groot gat in je hoofd als in je hand loser (He niet lullig bedoeld, maar 50 dollar is echt minstens 4 keer teveel, of er moet een mega zwembad, whirlpool, en 24 massages per dag bij zitten).

Klopt, wat wij deden is er gewoon heen gaan, zitten genoeg hotelletjes en hostels... Wij hadden een relaxt hutje met douche (warm/koud water) voor 6 dollar per nacht. Wat minder luxe allemaal, maar zeker niet minder leuk! Mocht je toch iets luxer willen dan kan je ook op deze site kiijken, hier hebben wij les gehad en via hun kan je ook wel redelijk goedkoop in een luxe resort zitten www.windsurf-vietnam.com/. Als je een lekkere pizza wil ga dan naar "Good Morning Vietnam" (zijn wij vaak wezen eten, hhmmmmmm). Veel plezier.
Vietcong windhoos

Antwoord #5 November 21, 2006, 07:30:30
edit2Rapporteer  
Ik ga morgen naar Mui N'e beach ... zit nu nog in ho chi minh. In de stad hier waait het hier zelfs al behoorlijk door... dus goede vooruitzichten, ik zal over een weekje wel wat info op de site knallen over m'n ervaringen.  (grinnik_kitesmiley)
Nino

Antwoord #6 November 21, 2006, 14:20:29
edit2Rapporteer  
Hee bedankt voor de tips tot nu toe man. Ik vond het huren nog wel meevallen. 250 dollar voor een week is ca 200 eurie. Heb niet veel keus; moet anders twee weken mijn kiteshit door het hele land sjouwen.
40/50 dollar per nacht lijkt we wel een beetje hoog ja...

..ben benieuwd naar jouw verhaal Vietcong Windhoos!
JorritPi

Antwoord #7 November 22, 2006, 00:16:00
edit2Rapporteer  
40 a 50 dollar is fucking veel te veel en je hebt daar helemaal niks meer nodig dan kite-materiaal, een bed en een douche een natuurlijk een restaurant.
Een lux Hotel is echt voor de ouwe lullen vind ik hoor  schater

In Mui Ne: als je met je rug naar de grootste watersport resort/weet ik veel staat en dus met je hoofd naar de zee, zou je eens 500 meter naar rechts kunnen lopen want daar hebben ze allemaal onwijs relaxte beach bungalowtjes van hout en een douche er bij.

Ik lag daar voor een paar dollar p/n in mijn hangmatje over de strak blauw zee te kijken! Echt superrrrrr!

Als je in bent voor sandboarden? Moet je even vragen naar de enorme zand duinen die je daar hebt!

Veel plezier!
naish23

Geen avatar

Antwoord #8 November 22, 2006, 16:57:53
edit2Rapporteer  
Ik zit nu in mui ne, als je het lekker goedkoop wilt doen heb je voor 5-10 euro per nacht een appartementje bij het water. Eten kost je ongeveer 5 euro per dag. Als je 's ochtends of 's middags arriveert kan je gewoon wat uitzoeken, als je zeker wilt zijn kan je Trang of Tien even mailen.

Huren van spullen kan bij windchimes (daar werk ik), stuur maar een mailtje voor meer info.
trang
Gast
Antwoord #9 November 22, 2006, 17:31:38
edit2Rapporteer  
Wat lul je nou allemaal wacko!!! Jij werkt helemaal niet bij windchimes!!! Hoezo loop je hier tof te doen op internet terwijl je hier heel de dag op de kant niets aan het doen bent terwijl heel mui ne met zijn 9 aan het loopen en ''pasen'' is!!!!!

Zie je morgen wel, waarschijnlijk weer in je hangmat????

ltrs
naish23

Geen avatar

Antwoord #10 November 22, 2006, 22:00:37
edit2Rapporteer  
Wat lul je nou allemaal wacko!!! Jij werkt helemaal niet bij windchimes!!! Hoezo loop je hier tof te doen op internet terwijl je hier heel de dag op de kant niets aan het doen bent terwijl heel mui ne met zijn 9 aan het loopen en ''pasen'' is!!!!!

Zie je morgen wel, waarschijnlijk weer in je hangmat????

ltrs

Ik knoop je morgen wel even op met die hangmat :-).

Er vaart hier maar 1 gast met een impact 9, maar die durft niets te loopen!
Vietcong windhoos

Antwoord #11 November 29, 2006, 11:14:00
edit2Rapporteer  
Zit hier nu bijna een week in Mui N'e en qua budget kan je inderdaad voor 15 dollar redelijk luxe zitten. Komende maand verhogen de meeste resorts de prijzen. Deze week verhuis ik naar een ander onderkomen voor slechts 10 dollar voor een hut aan het strand.

Het beste is om jezelf bij aankomst in de buurt van jibe's af te laten zetten en zonder spullen een aantal hotels en resorts langs te gaan om te informeren... dan kan je gelijk kijken en iets naar je zin nemen.

De wind valt deze week wat tegen.. maar toch iedere dag aan het eind van de dag kunnen kiten met m'n
9 m2, gisteren uitgezonderd. Er zaten maar twee echt goede dagen tussen. Meest gesignaleerde kites deze week : 12 - 15 m2. De windprognose geeft nu wel goede vooruitzichten door voor de komende periode.... Omdat het redelijk vlagerig is varieren de gebruikte kitematen nogal... ik kon deze week met m'n 9m2 sle upwind varen terwijl een ander z'n 18m2 had opgezet !?!

FunsportsFeep

Antwoord #12 November 29, 2006, 14:48:55
edit2Rapporteer  
Vanaf 6 december me 2 in Mui Ne....... ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.