presentatie filmpje

Hessel

November 24, 2006, 02:52:50
edit2Rapporteer  
Ik heb binnenkort een presentatie op school in het engels, en aagezien het vooral in het engels vloeiender praat als je het over iets hebt waar je iets van weet doe ik het over kiten. Maar als je een presentatie doet over de mooiste sport voor de sporter en toeschouwer doet moet je natuurlijk wel goed beeldmateriaal hebben. Dus weet iemandvan jullie misschin een goed filmpje dat niet te lang duurt met vooral verschillende stijlen; new-skool, old-skool maar misschien ook wel een goed filmpje om te laten zien hoe gevaarlijk het is.

En dan komt mss nog wel het grootste probleem, we hebben daar een echte tv dus een iets groter beeldscherm dan die miniplayers op je pc. Dus een goede resolutie is ook noodzakelijk.
Lex

Antwoord #1 November 24, 2006, 02:55:18
edit2Rapporteer  
www.kiteforum.tv heb je keus zat, zoek naar de oldschool film van DAVE Grin
CHRIZZZZ

Antwoord #2 November 24, 2006, 03:10:25
edit2Rapporteer  
wat ruben len10 shit.... zal het heus wel goed doen.

mischien anders kitecinema.com (hoe je het ook schrijven mag)

"zo beter  loser"
wouterb

Antwoord #3 November 24, 2006, 03:16:54
edit2Rapporteer  
bijna goed, zonder 'h'
VincentC

Antwoord #4 November 24, 2006, 03:38:57
edit2Rapporteer  
Ik heb binnenkort een presentatie op school in het engels, en aagezien het vooral in het engels vloeiender praat als je het over iets hebt waar je iets van weet doe ik het over kiten. Maar als je een presentatie doet over de mooiste sport voor de sporter en toeschouwer doet moet je natuurlijk wel goed beeldmateriaal hebben. Dus weet iemandvan jullie misschin een goed filmpje dat niet te lang duurt met vooral verschillende stijlen; new-skool, old-skool maar misschien ook wel een goed filmpje om te laten zien hoe gevaarlijk het is.

En dan komt mss nog wel het grootste probleem, we hebben daar een echte tv dus een iets groter beeldscherm dan die miniplayers op je pc. Dus een goede resolutie is ook noodzakelijk.

Brunotti Brazil is je antwoord
Hessel

Antwoord #5 November 24, 2006, 03:45:37
edit2Rapporteer  
Heb 2 leuke filmpjes gevonden:

Die old- school met dave (wel niksmuziek) en een filmpje van de siemens mobile challenge van kitecinema. Maar als de a-technische kerel die ik ben heb ik geen id hoe ik dat filmpje van kitecinema op een dvd kan krijgen.
Kan iemand misschien ff uitleggen vanaf downloaden tot op dvd branden? (heb windows xp)
Mike_salou

Antwoord #6 November 24, 2006, 04:45:21
edit2Rapporteer  
http://www.kitecinema.com
zoo
Gast
Antwoord #7 November 24, 2006, 07:29:55
edit2Rapporteer  
Wel eens van Google gehoord?????
JCS

Antwoord #8 November 24, 2006, 13:16:09
edit2Rapporteer  
Heb je nog een filmpje nodig waar het fout gaat?

Klik hier dan maar...
Micky

Antwoord #9 November 24, 2006, 17:09:13
edit2Rapporteer  

Klik hier dan maar...

Dit filmpje was hier al te zien.
Mijn vraag is weet iemand welk nr dit is? Als het goed is is de zangeres Nina Gordon maar ben limewire aan het platloaden maar krijg de juiste titel niet te pakken.
thx
krullebol

Antwoord #10 November 30, 2006, 02:15:24
edit2Rapporteer  

Klik hier dan maar...

Zozo, nooit je kiteloslaten (tong_kitesmiley) en vooral geen safety trekken dat zou welheel dom zijn (tong_kitesmiley)
wat een(pimploser_kitesmiley) loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.