Matjas the scissor-kid
|
Hey matjas de link naar je site werkt niet Heey klopt heb een groovy menu gebruikt en tja deze werkt helaas niet in mozzila etc. Maare Matthias, wat heb jij een f*king pech Een voordeel, je hebt volgende week zaterdag genoeg tijd om met mij mee te gaan m'n nieuwe kite ophalen Ja egt klere he....nja dan nog maar ff mijn 6m2 gebruiken... dank u voor de waarschuwing, dit zou mij dus overkomen. Whieuw...ben ik niet de enige.. serieus, kan me echt voorstellen hoe je je voelt M'n vader begon zelfs bijna te flippen...ah dat vind ik egt zielig bla bla bla... gewoon in een bak water gooien tot je al het natte karton gewoon heel voorzichtig kan wegtrekken en hanschoenen aan dat je niet met je nagels kapotprikt Zo doe ik het de volgende keer..bedankt voor de tip heb ik ze allemaal?? mzzsl
|
|
|
Micky
|
Dacht dat ik pech had dit jaar.....dit lijkt me overtreffend.... (tong_kitesmiley) Kl*te voor je maar ik denk als je hem terug stuurd met een leuk verhaal dat ook hunnie de humor ervan in kunnen zien. succes gooz
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ow kheb nog een tip
volgende keer kan je ook voorzichtig eerst met een aansteker of met lucifers de doos wegbranden.....
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
.....Jarno jij speelt met je neus botje... hahaha jaja ik vrees dat ik dit nog wel een poosje zal blijven horen... mzzsl
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier haha tja...ik zal ff wat foto's maken... en ach ja eens een prutser altijd een prutser... mzzsl
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
whahaha het meest komische ooit... ik lach me hier de terring achter mijn laptoppie... lompe idioot dat ge bent whahahahhahahahaha mag hopen dat je zo niet met vrouwtjes om gaat ..
|
|
|
#RemcO#
Gast
|
jaa das klote ja.
ik zou um opsturen. als je um met tape plakt heb je niet egt zekerheid
|
|
|
Maurits
|
omg, is wel een heeeel erg domme actie hoor. Nou jah heb je iig een doos der omheen zitten om m weer te verzenden
|
|
|
|
Vinni
|
Nou, dat zijn nog beste scheuren Wat voor schaar gebruik jij...
|
|
|
Micky
|
Stuur hem nou gewoon terug met het hele verhaal erbij.....weet zeker dat ook hun de humor/pech ervan in kunnen zien. Ik vertelde dit verhaal aan een vriend van mij en ik dacht echt dat hij zou stikken..... (grinnik_kitesmiley) FF zonder dollen, maar dit zijn in mijn leven gewoon de dagelijkse dingen die gebeuren. Zit nu met 6 gekneusde en 1 gebroken rib thuis, yep kiten. Gewoon vette pech bij een turn op mijn handle van mijn board gedonderd. Kan een boek volschrijven met dit soort sh*t...... Klinkt misschien een beetje lullig om te relativeren maar er zijn ergere dingen. En dan bedoelde ik zeker niet mijn eigen problems....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Auuwww, doet gewoon zeer om die foto's te zien....
|
|
|
krullebol
|
Woo die scheuren wil ik nietin mijn kite zien!!!! Shithappens zeggen we dan maar weer (tong_kitesmiley) succes dermee
|
|
|
Elevation
|
je kan hem opsturen en bij terugkomst open maken.. zonder schaar..
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Hehe ja hij is inmiddels weg...en bij kiterepair.nl konden ze ook de 'lol' er van inzien....dus nu krijg ik dikke korting Egt super mzzsl ennuh mickey kite jij op beton ofzo...
|
|
|
Micky
|
Hehe ja hij is inmiddels weg...en bij kiterepair.nl konden ze ook de 'lol' er van inzien....dus nu krijg ik dikke korting Egt super mzzsl ennuh mickey kite jij op beton ofzo... Zei ik het niet...ook hunnie hebben humor (grinnik_kitesmiley) Op beton kiten...hmmmm. Ik zal het overwegen in de verdere plannen. Eerst a.s. vrijdag nog ff naar Oostvoorne. Daarna denk ik nog 2 keer. De 23e dec op skivakantie en misssssssschien kiten(ga met 3 vrouwen dus auto vol...moeillijk moeilijk (grinnik_kitesmiley)) Dan kom ik terug en ligt er hier in NL ijs en ga ik ijskiten met.....ben ff zijn naam kwijt. En dan Matjas mijn vriend, dan kom jij aan de beurt!!! Wij gaan beton kiten! Nee hoor, uno kero verkeerd vallen op je handvat van je board en je bent blij dat je na een week of 4 afzien weer gewoon adem durft te halen....... Hee gozer, kikke dat je kite weer heel is en ik zei het toch, Hagenezen hebben best humor.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
robin..
|
ik wou dit weer even onder de aandacht brengen ...
maar ik heb zijn kite laatst gezien en hij ziet er nog goed uit
behalve die knipdingen
ik weeet het je haat me matjas
|
|
|
D.D
|
|
|
|
|