Jacq
|
Ik ga wel, maar dan een paar duizend kilometer verderop en met een wat hoger temperatuurje!! .
|
|
|
R@bert
|
Ik ga wel, maar dan een paar duizend kilometer verderop en met een wat hoger temperatuurje!! . (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Ik kan helaas niet!! echt k*t maar niks aan te doen... Je vroeg ook niet wie er niet kwam dus..... :
|
|
|
Micky
|
Ik ga wel, maar dan een paar duizend kilometer verderop en met een wat hoger temperatuurje!! . Hee jacq, hou eens op met dat gezeur over Kaapstad (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Geintje, onwijs veel plezier en doe de groeten aan Alex. Ik ga vrijdag wel mee met Robert, nog ff oefenen in Oostvoorne. Zitten tenminste geen haaien.....
|
|
|
R@bert
|
Lekker belangrijk zal ze denken , die haaien... tot nu toe zijn we er met zn 2-en, Micky !!! Wat een ruimte zullen we hebben !! Laat jij mijn kite eerst op
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben er ook....
|
|
|
R@bert
|
Ben er ook....
Gezellie...!!!!
|
|
|
Micky
|
Eindelijk boffen, baffen en Cindy is er ook..... Heb die zelflaunch van wimt redelijk goed onder de knie dus dat gaat wel lukken... Vandaag psycho 2 gekocht en impackt van Oneill......hopen dat de ribben het gaan houden. Zie je om 10 uur op de carpoul en anders bellen we nog ff. mzzll
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wind zal zuid zijn zoals het er nu uitziet. Is dus echt 3x niks op Oostvoorne. Vooral voor beginners niet.
|
|
|
|
|
Micky
|
Wind zal zuid zijn zoals het er nu uitziet. Is dus echt 3x niks op Oostvoorne. Vooral voor beginners niet.
Ik weet niet waar jij kijkt maar zie op elke site een Z-ZW wind wat als je eenmaal op het water bent prima te doen is in Oostvoorne.....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik weet niet waar jij kijkt maar zie op elke site een Z-ZW wind wat als je eenmaal op het water bent prima te doen is in Oostvoorne..... Mickey en anderen gaat helemaal goedkomen morgen.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@rjen kom ook buurten man morg?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Slaat dat nu op? Beter autostrand als slufter? ps. Zondag zou ik als beginner niet gaan.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ZUID op autostrand is best te doen !!!!!! alleen moeten ze ff opletten met oplaten omdat de wind bij de kant vlagerig is.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben er omstreeks 10:00 te herkennen aan torch2 12m2 of raven 8m2. Clowns schoenen en krat bier op plank.
|
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
gezellig
waarom ga je niet naar Slufter? Heb zelf de pest aan dat klote eind lopen! hahaha ik ook, maarre laatse keren dat ik er ben geweest was helemaal top. Afgezien van dat end lopen. Bij de slufter was het stervens druk, en ik stond met ongeveer 5 man op het water. Dus ruimte......
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ZUID op autostrand is best te doen !!!!!! alleen moeten ze ff opletten met oplaten omdat de wind bij de kant vlagerig is.
zo is dat!
|
|
|