Erik de Berik
|
Zijn mega vet die dingen,zet me elke keer weer aan het denken waarom ik er zelf geen een heb.Waarschijnlijk de prijs,maar daarintegen krijg je er wel veel voor terug.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Sooooooo ,vet zeg (geschokt_kitesmiley) idd. dat bereik is waanzinnig, je gelooft het bijna niet. damn, als ik toch een geldprijsje won.....
|
|
|
.Chris.
|
Tenzij je 90kg+ bent houdt je gewoon het normal powered bereik aan. Dit klopt 95% van de tijd met de realiteit.
In de kitehigh gallery staan nog wat meer pics zag ik net, o.a. van de nieuwe kite-/boardbag, de safety werking en wat actie shots.
Flysurfer kites zijn super efficiënt, een 12m FS komt overeen met 14m bow/sle qua low-end. 15 en 19 zijn dus gewoon specifieke lichtweermonsters.
|
|
|
Geronimo79
|
One Kite to rule them all!
|
|
|
billy bones
|
Echt super..maar wat een geld man pff
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Als je hem na een jaar verkoopt loop je minder verlies dan bij de meeste LEI kites. Dus dan kan het wel weer meevallen, toch?
|
|
|
¦Tim¦
|
ik vind em oerlelijk maar dat zal wel aan mij legge
|
|
|
WaZuP
|
Normal powerd 12 speed 2 8-29knots \
Hier geloof ik serieus geen zak van, ik weet dat die dingen super efficient zijn heb ze veel in actie gezien maar comfortablel gepowerd varen kan nooit zo'n groot berijk heben. En anders ga ik heel hard sparen voor de 6m2 (range 11-41 knp) aangezien ik tog niet onder 13knp vaar yeah right.
|
|
|
billy bones
|
Als je hem na een jaar verkoopt loop je minder verlies dan bij de meeste LEI kites. Dus dan kan het wel weer meevallen, toch? je zult hem dan wel eerst moeten aanschaffen, en dat blijft een dikke bak geld....
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hier geloof ik serieus geen zak van, ik weet dat die dingen super efficient zijn heb ze veel in actie gezien maar comfortablel gepowerd varen kan nooit zo'n groot berijk heben. En anders ga ik heel hard sparen voor de 6m2 (range 11-41 knp) aangezien ik tog niet onder 13knp vaar yeah right.
lekker he die depower. Ik heb het zelf mogen ervaren met de psycho3!!
|
|
|
Wimt
|
Had `m in actie gezein op Kessenich, met een hele goede kiter. Dat ding loopt met 10 m, zo snel als ik met 16 m, en dan is tie niet duur. En bij wingaten, want die heb je daar, loopt ie gewoon door.
En ziet er zo strak uit als een vleugel, ongelooflijk.
|
|
|
Psychotic
|
zonder deur moet je bij het onderste bereik een paar knopen bijtellen (was iig bij ouder modellen zo). Of je moet hem erg goed op snelheid kunnen varen. Neemt niet weg, is een filmpje van Armin en de 15? pakt met een pinkje de 1 powerlijnen vast, powert ze kite aan, vaart naar buiten, springt een backloop en vaart terug. Dat is dus efficient
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Als je hem na een jaar verkoopt loop je minder verlies dan bij de meeste LEI kites. Dus dan kan het wel weer meevallen, toch? je zult hem dan wel eerst moeten aanschaffen, en dat blijft een dikke bak geld.... Raven 3 2007 16 mtr 1599 E Fuel 2007 17 mtr 1629 E Vegas 2007 16 mtr 1649 E Speed 2007 15 mtr 1690 E Eens ff vergelijken en kijk.........
|
|
|
Wimt
|
En vergeet niet wat Erix zegt, de afschrijving is , terecht, zeer laag. Die kites rekken niet, wegens de vele steunpunten. Bij mijn X-bow is er na 1 jaar de snelheid wel uit, is compleet gerekt denk ik.
Was een keer waanzinnig vlagerig bij Kessenich, echt, deze Speed was de enige met dikke lol, en kiteloops.
|
|
|
lennart
|
ik heb zelf met de speed 2 gevaren !! en wat iik er van vind .. echt een goeie kite maar zoals de speed( 1) wijnig pop dus niet een echte newschool kite darom heb ik ook de psycho III maar de speed 2 heeeft nog meer dewpouwer als een psycho III want toen armin zelf met de 19 m aan het varen was op een groot board !!!!! kon ik echt heeeeel lekker varen op een klein boardje en een psychoIII 10 m dus de high end klopt zeker wat de low end dat weet ik zelf nog niet maar ze hebben echt zeker wel een groot berijk !!!!! en ook heel veel power per m2 dat samen met een groot board moet je er wel in de buurt komen !! en ze lullen echt geen onzin !!!
|
|
|
Vinni
|
Wonderschoon
|
|
|
(R)Ikke
|
Als flysurfer zo door gaat, ga ik ze dadelijk nog mooi vinden. Ik heb er wel eens 1 goed van dichtbij bekeken, maar dat zit erg goed in elkaar hoor die kites
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De filmpjes willen niet goed werken... Mis elke keer een paar seconden
|
|
|
Joris
|
Idd zelfs met VLC doen ze het niet normaal.
|
|
|
Maurits
|
whaha, je hebt een progje nodig die avi kan afspelen. En met Windows media player classic doet i het wel. BTw dat nieuwe savety systeem voor de speed2 is echt goed! FLS, savety op een gewone 4 lijns bar zonder een 5th line. alla peter lynn zeg maar. Goed bezig, maar ik blijf voorlopig nog wel bij mijn speed 13.
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
@ Sjokweef, Vegas/Fuel 16 moet je qua low-end echt vergelijken met de 12m Speed2.
Ben het met je eens Ramon, maar mij ging het niet om de wind range, maar om een prijs vergelijk met ongeveer gelijke oppervlaktes. Er waren een paar klachten op dit topic dat ze de prijs van de speed2 zo hoog vonden. Als je dan in het wind bereik gaat vergelijken met de 12 mtr speed ben je idd nog zelfs goedkoper uit als een C kite 16 mtr.... Doe er je voordeel mee... PS Ramon, wat is het verschil in FLS en FDS
|
|
|
Maurits
|
@ Sjokweef, Vegas/Fuel 16 moet je qua low-end echt vergelijken met de 12m Speed2.
Ben het met je eens Ramon, maar mij ging het niet om de wind range, maar om een prijs vergelijk met ongeveer gelijke oppervlaktes. Er waren een paar klachten op dit topic dat ze de prijs van de speed2 zo hoog vonden. Als je dan in het wind bereik gaat vergelijken met de 12 mtr speed ben je idd nog zelfs goedkoper uit als een C kite 16 mtr.... Doe er je voordeel mee... PS Ramon, wat is het verschil in FLS en FDS Even een copy and paste van foilzone. Armin reageerde hier: "The SPEED2 will have 2 Safety options. The new FLS (Frontline Safety) or the FDS (The 5th Line like we have at PS3 and PULSE). The Frontline Safety is very similar to the old Inflatable safety systems. We just pull one Frontline for 6 Meter. This exergency Stop system let you get rid of the pull even at the top end of the windrange without losing the Kite. Relaunchability depends a lot on riders skill. The FDS is defiantly easier to relaunch. The Remaining Pull of the FDS is even slightly lower. If you don´t like a extra line (More hassle, more linedrag, more costs,…) and use the Safety only a few timers a year the FLS is your choice. If you like max relaunchability at the Safety, go for the FDS Upgrade. We decided to give 2 options, as I am sure a lot people prefer one or the other safety. As the SPEED2 is designed as our high Performance / Race / Hangtime machine. All our unhooked rider still prefer the PS3 as it turns still tighter. It is impossible to let turn such a high AR Kites as tight as the PS3. If you prefere hooked in riding and don´t make downloops the SPEED2 will be interesting. The SPEED2 delivery should start hopefully start end of this year with sizes up to 12.0 first. Bigger sizes will follow about 4 weeks later. We prepare further infos and upload it soon to our page. Bye, Armin" 2 verschillde savety opties zijn dus te kiezen, gewoon ff doorlezen en het filmpje kijken op de website, dan wordt alles duidelijk! Deze moet je hebben voor de filmpjes: http://www.foilzone.com/phpbb2/viewtopic.php?t=7081&highlight=fls
|
|
|
stefkiter
|
wat een uber vette kite zeg!!!! prijs is duur maar je krijgt er wel een hell of a kite voor!
|
|
|