goede service intersurf sneek

rob s.

Berichten: 26
November 30, 2006, 19:06:08
edit2Rapporteer  
Had wat problemen met een nieuw pak van 3 weken oud. maar kon hem nu omruilen voor een nieuw pak of een ander pak. heb het laatste gedaan dus goede service daar aanrader!! kreeg zelfs nog korting op het nieuwe pak omdat die wat duurder was en een flesje neopreen shampoo bij cadeau.
http://www.intersurfsneek.nl/index.html
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #1 November 30, 2006, 20:26:15
edit2Rapporteer  
helemaal geweldig loser
reinout

Berichten: 554
Antwoord #2 November 30, 2006, 20:37:41
edit2Rapporteer  
goed geregeld, maar vind intersurf nogal duur vergeleke met andere shops
Maurits

Berichten: 1008
Antwoord #3 November 30, 2006, 20:39:25
edit2Rapporteer  
Hm goede zaak! Jammer genoeg handelen sommige shops niet zo..
rob s.

Berichten: 26
Antwoord #4 November 30, 2006, 21:09:44
edit2Rapporteer  
klopt zeker vandaar dat ik het maar even gemeld hebt op het forum. wat de prijs betreft is geen enkele shop goedkoop maar voor het geld krijg je wel service en dat kun je van een hoop internetshop of winkels niet zeggen.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 November 30, 2006, 22:24:56
edit2Rapporteer  
Prima zaak dat dit soort dingen worden vermeld! Is goede reclame voor de zaak zelf en stimuleert andere shops. Misschien volgend jaar een soort Kitehigh-shop of the year verkiezing?
Wordt iedereen alleen maar beter van.
 ThumpsUp
jetzu

Berichten: 633
Antwoord #6 November 30, 2006, 22:49:06
edit2Rapporteer  
Als je problemen hebt met je pak, valt dat gewoon binnen de garantie.
Dus het is heel normaal dat je je pak dan kan ruilen.
Ik heb ook problemen gehad met mijn pak en kon die bij een andere winkel ook gewoon laten maken.
Dus zo geweldig is intersurf niet!
rob s.

Berichten: 26
Antwoord #7 November 30, 2006, 22:58:23
edit2Rapporteer  
Laten maken of een ander pak uitzoeken is heel wat anders maken is inderdaad garantie en het minimale wat een shop moet doen. Je zit dan een aantal dagen zonder pak dus als het koud is niet kiten. Dat is wat ik bedoel met service
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #8 November 30, 2006, 22:59:21
edit2Rapporteer  
Ik kocht vorig jaar een Neil Pryde voor een dikke 200 eurries. Na 20 x varen viel dat pak gewoon uitelkaar. De shop verwees ( na de eerste reparatie) naar neil pryde en neil pryde verwees naar de shop. Zal binnenkort wel ff een paar pics op het net zetten ( ter verduidelijking)
rob s.

Berichten: 26
Antwoord #9 November 30, 2006, 23:21:38
edit2Rapporteer  
lees het volgende even door op de link.
http://www.kieskeurig.nl/kk/29BF387946EF2AABC1256D64003D7DA3.htm
jetzu

Berichten: 633
Antwoord #10 November 30, 2006, 23:41:47
edit2Rapporteer  
Ja dat pak had ik al een paar maanden maar hij was niet goed gelijmd.
Dus dat viel al buiten de garantie dat is dan pas service.
Ik vind het heel normaal als je binnen 3 week iets stuk hebt o.i.d. dat er dan wat geregeld word en dat zou elke andere normale shop ook doen.
Dus waarom zeggen dat intersurf zo geweldig is?
Angela KA

Berichten: 74
Antwoord #11 December 01, 2006, 01:07:33
edit2Rapporteer  
Dus waarom zeggen dat intersurf zo geweldig is?

Omdat het in dit geval niet alleen met bovenstaande pak te maken heeft, maar in het ALGEMEEN zo is! Mensen zijn aardig, service gericht, hebben verstand van zaken én denken met je mee... Dat noem ik TOP!!!
vin2481

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #12 December 01, 2006, 02:00:35
edit2Rapporteer  
Dus waarom zeggen dat intersurf zo geweldig is?

Omdat het in dit geval niet alleen met bovenstaande pak te maken heeft, maar in het ALGEMEEN zo is! Mensen zijn aardig, service gericht, hebben verstand van zaken én denken met je mee... Dat noem ik TOP!!!

Pffffffff, zo zijn er wel meer..........
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #13 December 01, 2006, 02:19:16
edit2Rapporteer  
klopt en ik ga dan altijd voor de goedkoopste!!!
en mochten die dan moeilijk doen over garantie meld ik dat wel op kitehigh!!!
jetzu

Berichten: 633
Antwoord #14 December 01, 2006, 03:30:17
edit2Rapporteer  
Ja idd.
En dat de mensen aardig zijn is ook maar een mening, want ik vind die verkoper niet zo relaxed.
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #15 December 01, 2006, 03:38:20
edit2Rapporteer  
Een post maken over dat je goed ergens geholpen bent maar dat het gewoon garantie is...

Ik had een tijdje terug bij de Bas vd Heijden batterijen gekocht, ik na 3 weken terug omdat ze leeg waren, ik kreeg dus geen nieuwe, ik ga nooit meer naar Bas toe wat een slechte winkel....
harryCab

Berichten: 316
Antwoord #16 December 01, 2006, 03:58:44
edit2Rapporteer  
Een post maken over dat je goed ergens geholpen bent maar dat het gewoon garantie is...

Ik had een tijdje terug bij de Bas vd Heijden batterijen gekocht, ik na 3 weken terug omdat ze leeg waren, ik kreeg dus geen nieuwe, ik ga nooit meer naar Bas toe wat een slechte winkel....

Had ik laatst ook, bleef gewoon bij de kassa wachten tot ik nieuwe kreeg en een gratis bakkie koffie schater
larssmits
Gast
Antwoord #17 December 01, 2006, 04:07:08
edit2Rapporteer  
Ook al ooit gehad, en nieuwe gekregen. Wel een ander omdat ze die niet meer konden kopen.
me oude pak was 125€ nieuwe 175€ en voor 25€ erbij kreeg ik dat nieuwe dan. Ben achteraf wel  blij, anders zou ik nu al uit dat oude pak gegroeid zijn en die ik nu heb is een stuk beter (jobe).

Niets meer dan normaal dat het garantie is...
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #18 December 01, 2006, 04:37:52
edit2Rapporteer  
Een post maken over dat je goed ergens geholpen bent maar dat het gewoon garantie is...

Ik had een tijdje terug bij de Bas vd Heijden batterijen gekocht, ik na 3 weken terug omdat ze leeg waren, ik kreeg dus geen nieuwe, ik ga nooit meer naar Bas toe wat een slechte winkel....

Helaas is dit niet meer normaal zijn genoeg zaken die rustig zeggen lever uw pak maar in sturen wij wel op te beoordeling van de fabrikant en vervolgens 3 weken of langer zonder pak te zitten . En dat terwijl het lekker waait
Garantie wil niet altijd zeggen hier heeft uw een nieuwe of zoek maar wat anders uit.
Is dus wel degelijk een top service.
jetzu

Berichten: 633
Antwoord #19 December 01, 2006, 22:30:33
edit2Rapporteer  
Worden jullie allemaal door intersurf gesponsord ofzo?
Belangrijker vind ik wat was er mis met dat pak , wel merk was het, en hoe kwam dat?
Dan weet ik welk pak ik niet moet kopen daar heb ik meer aan dan dat ik weet dat hij een nieuw pak heeft gekregen omdat de intersurf zo'nnnnn geweldige service heeft.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.