Vinni

|
Ja, dat was bij mij al een tijdje bekend ja, dat die ''groene'' stroom zo ''groen'' nog niet is 
|
|
|
Wimt

|
Wordt ook vaak gemaakt van houtafval, zit subsidie op, en omdat dit spul in Europa niet zo veel te krijgen is, wordt het verscheept vanuit o.a. Indonesie, is ook geen schone zaak met die katalisatorloze schepen.
Dat er nu toch echt wat aan de hand is, en zelfs het bedrijfsleven vindt dat de overheid zit te slapen, blijkt uit het feit dat zonne-energie nu booming- busisness is in America. Zelfs de KLM en andre grote bedrijven in Europa zie wel dat het zo niet kan, dus misschien ook een katalisator op verkeersvliegtuigen?
|
|
|
Maurits

|
Zo dat noem ik nog eens diep nadenken over de zaken, haha.
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Het is zelfs zo dat als ze 'groene' stroom te kort komen halen ze dit gewoon in duitseland weg...en dan niet bij hun 'groene' stroom opslag.....  Het is gewoon pure oplichting..ja voor 5 cent krijgt u groene stroom en helpt u mee aan het mileu..ja me dikke moede rop een race fiets  mzzsl
|
|
|
Tom Kite

|
Doe maar rode stroom, de hele kustlijn volplanten met kerncentrales, daar wordt het water lekker warm van 
|
|
|
Tjok
Gast
|
muil houwe wimt
|
|
|
|
Vinni

|
Die link durf ik niet eens te openen (tong_kitesmiley)
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
GRONINGEN - De poep van bezoekers van cultuurplatform De Puddingfabriek in Groningen verdwijnt niet langer in het riool maar wordt voortaan gebruikt voor de verlichting tijdens concerten. Dat heeft Puddingfabriek-directeur Wimer van der Veen Wimt (kitehigh.nl) donderdag bekend gemaakt Lees ik dat nu goed.... 
|
|
|
Vinni

|
(tong_kitesmiley)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
muil houwe wimt
was dat nou nodig? tis een mooie oplossing toch? die stroom uit poep is wel tof, jammer dat het 140000 euro kost om het te installeren en naar verwachting maar 10.000 per jaar scheelt, dat zou betekenen dat na 14 jaar de kosten er pas uit zijn en dan vraag ik me af of de installatie wel stabiel genoeg is om dat uit te houden, anders zou ik zeggen: vang al onze stront maar op en maak er stroom van!
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
die stroom uit poep is wel tof, jammer dat het 140000 euro kost om het te installeren en naar verwachting maar 10.000 per jaar scheelt, dat zou betekenen dat na 14 jaar de kosten er pas uit zijn en dan vraag ik me af of de installatie wel stabiel genoeg is om dat uit te houden, anders zou ik zeggen: vang al onze stront maar op en maak er stroom van! Volgensmij wordt er in het buitenland al gebruik van gemaakt, maar dan van het gas....dit gas is zeer brandbaar en ze laten er daar volgens mij auto's op rijden...(zal wel lekker ruiken) mzzsl
|
|
|
|
Vinni

|
 Waar ben je wint?? Je hebt nu al zo lang niks meer van je laten horen...
|
|
|
|
Silver Surfer

|
Schijnt die directeur van Essent ene 'Tsjok Zakkenvullen' te wezen, kent iemand die?
|
|
|
Silver Surfer

|
Muil houwe silver surfer.
was ik je net voor
|
|
|
Vinni

|