kiteseizoen

stefkiter

Berichten: 288
December 02, 2006, 01:56:51
edit2Rapporteer  
pffffff nog 120 dagen en dan begint mijn vlgend kiteseizoen pas!

begin nu al depressief te worden.. ThumpDown

tel de dagen al hele tijd af!!!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #1 December 02, 2006, 02:20:31
edit2Rapporteer  
ik tel elke week de dagen af tot het weekend wordt, ik tel af tot waneer het oud en nieuw is...enik weet nog niet waneer mijn kiteseizoen weer begint, hangt af waneer mijn ouders weer naar het strand willen.   (tong_kitesmiley)
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #2 December 02, 2006, 03:48:09
edit2Rapporteer  
pffffff nog 120 dagen en dan begint mijn vlgend kiteseizoen pas!

begin nu al depressief te worden.. ThumpDown

tel de dagen al hele tijd af!!!

Koop een flyboard en kom naar Ijmuidenslag lekker boarden, blijf je lekker bezig in de winter en het kan er ook behoorlijk extreem aantoe gaan op het flyboard. Kijk maar naar Kitehigh's eigen BreEzAh Lennart  InLove
stefkiter

Berichten: 288
Antwoord #3 December 02, 2006, 17:20:20
edit2Rapporteer  
bedankt vincent voor de tip.. maar kom jij mij dan halen.. ThumpsUp
mijn ouders gaan pas vanaf pasen terug naar camping aan zee..
ik zelf kan nog niet autorijden en trein telkens nemen komt wel heel duur uit voor studentje..
ga af en toe wel eens met trein naar zee.. maar om dit elk weekend te doen (huilen_kitesmiley)

dus ja.. even op tanden bijten vrees ik.. en daarna terug knallen!
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #4 December 02, 2006, 18:03:59
edit2Rapporteer  
man o man wat een niksgevoel dat ik tot voorjaar meot gaan wachten...

ik zou het liefst naar een andere land verhuizen
Kondor 11

Berichten: 611
Antwoord #5 December 02, 2006, 18:22:41
edit2Rapporteer  
Tim toch het water ligt achter de dijk,
Het is nog niet eens koud, varen kan nog altijd, kom anders naar de kerncentrale, daar is het wêater ôaltiet wearm. Je hebt toch wel een brommer of dergelijk.
Bij ons komen er ook altijd een paar gasten van aeremuie met de brommer. schater schater
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #6 December 03, 2006, 02:20:06
edit2Rapporteer  
Citaat
Koop een flyboard en kom naar Ijmuidenslag lekker boarden, blijf je lekker bezig in de winter en het kan er ook behoorlijk extreem aantoe gaan op het flyboard. Kijk maar naar Kitehigh's eigen BreEzAh Lennart


Ja wat is dat nu..ik en vinnie waren vandaag op ijmuiden en er was *(^$(@*&$ geen éé flyboarder te bekenen..alleen wat 'stoere' kitesurfers  Joepie

mzzsl oja het is egt uber daaro
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #7 December 03, 2006, 02:21:56
edit2Rapporteer  
Ik wou zeggen wat nou einde van het seizoen vandaag nog met bloote voeten gevaren dus jongens kan nog makkelijk!!!

mzzl Kevin
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #8 December 03, 2006, 02:22:53
edit2Rapporteer  
Citaat
Koop een flyboard en kom naar Ijmuidenslag lekker boarden, blijf je lekker bezig in de winter en het kan er ook behoorlijk extreem aantoe gaan op het flyboard. Kijk maar naar Kitehigh's eigen BreEzAh Lennart


Ja wat is dat nu..ik en vinnie waren vandaag op ijmuiden en er was *(^$(@*&$ geen éé flyboarder te bekenen..alleen wat 'stoere' kitesurfers  Joepie

mzzsl oja het is egt uber daaro

Ja, dat was wel jammer!
Ik heb vandaag dus een nieuwe kite gehaald bij 't coraaltje, en daar zijn we dus ook het strand op gegaan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.