|
stefkiter
|
rondjes lopen... nee gewoon uit de wind gaan staan.. mss iets warm drinken.. en handdoek rond je gooien..
|
|
|
Maurits
|
Dikke winterjas aantrekken helpt ook wel eens! En vaak pauzes nemen tussen door.
|
|
|
NIELZZZZ
|
lekker aftrekken
ohh moet je dat in de pauzes doen ik dacht dat het een trick was onder het kiten
|
|
|
litewave
|
Standkachel in de bus
|
|
|
Erik de Berik
|
Niet t water in gaan!Hoef je er ook niet uit
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Geen pauzes nemen niet aan de kant staan en gewoon kiten en als je stopt dan snel omkleden ..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Of..................................... ....................................... ......een droogpakkie kopen
|
|
|
Molliebollie
|
Gewoon niet zeiken, je gaat niet dood van n beetje kou.
|
|
|
Kondor 11
|
Gewoon in je boardbag kruipen of over je heen slaan
|
|
|
Erik de Berik
|
lekker in je pak pissen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Onder je kite liggen uit de wind, eigen bakkie koffie of thee (thermosfles), en een lekker peukie natuurlijk (grinnik_kitesmiley)....en niet te lang niks doen/pauzeren !!!!
|
|
|
Gj
|
Ik doe als ik even pauze neem een regenjas aan gaat geen wind door heen en droogt ook zo lekkre warm en houdt alle wind tegen
|
|
|
Wouter
|
Stelling van Piet Hazegras:
droogpak: niet nat + nul windchill = nooit koud
|
|
|
|
KiteDemon
|
Als het zo koud is dat je na 10 min. bent afgekoeld op de kant dan gewoon geen pauzes nemen. Gewoon 1 sessie en alles uit de kast. Daarna als je nog warm bent van de inspanning, gelijk omkleden. Maar moet zeggen dat het vandaag nog erg zacht was.
|
|
|
krullebol
|
gewoon gaan flyboarden met jas aan:P of natuurlijk uitde wind wat warms drinken en als je op begint te drogen weer het water opgaan
|
|
|
Idefixe
|
Uit de wind. warme jas aan ( een simpel regenjasje scheelt ook al veel) Warme drank zoals thee en soep. Geen alcohol ( = ff warm daarna meerafkoeling) Muts op. Was vandaag ondanks de regen nog prima te doen
|
|
|
Henning
|
Had het gewoon warm vandaag /lol, next week maar weer
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
neem een lekkere geile nympomane mee.....die al 4 weken geen sex heeft gehad. en of je het warm krijg!
|
|
|
Tjok
Gast
|
Onder je kite liggen uit de wind, eigen bakkie koffie of thee (thermosfles), en een lekker peukie natuurlijk (grinnik_kitesmiley)....en niet te lang niks doen/pauzeren !!!!
ff een paar gaatjes in je kite branden zeker..
|
|
|
stefkiter
|
ja of gewoon niet stoppen! en hard beulen! krijg je het warm genoeg door de kick hé.. dikke big air maken en warm zul je het krijgen!
|
|
|
Tjok
Gast
|
urineren in je pak werkt toch het beste wel smerig maargoed
|
|
|
Micky
|
neem een lekkere geile nympomane mee.....die al 4 weken geen sex heeft gehad. en of je het warm krijg! Hee geile harrie, als jij voor mij het woord nympomane ergens kan vinden en de betekenis ervan kan uitleggen dan krijg je van mij een kratje bier...
|
|
|