e_surf

|
Wake Island
Wake Island is een atol in de noordelijke Stille Oceaan. Ongeveer op tweederde tussen Hawaï en de Noordelijke Marianen. Het behoort tot de Verenigde Staten van Amerika.
Is het juist ??????????
|
|
|
eelke

|
beetje dood.......
wat is nou het antwoord?
|
|
|
Psychotic

|
Is niet het eiland wat ik bedoel, maar is ook een mogelijk antwoord op de vraag en dus juist. Ik bedoelde American Samoa.
|
|
|
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
|
Als iemand mij kan vertellen wat tarzanettis (zo uitgesproken) is, heb ik respect voor hem;)
als niemand het juiste weet, dan zeg ik het zelf vanavond wel
|
|
|
eelke

|
Dat is iemand met een ziekte die word heel erg ge*l word van tarzan....
|
|
|
Micky

|
Een groep omgebouwde tarzans die meedoen aan een combi van de gouden kooi, Big Brother en Expeditie Robbinson..... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Davidov

|
@ micky, je bent temptation eiland en undercover lover vergeten  En eelke, sorry maar dat ook niet. Dus: Als je tarzanettis hebt, heb je van die strontballetjes. Sorry, heb het zelf ook niet uitgevonden (hangloose_kitesmiley)  Next
|
|
|
eelke

|
Als je een toastje met iets erop laat vallen dan valt die altijd op de besmeerde kant(Murphy's law)
Als je een kat van de kast gooit land die altijd op zijn pootjes.....
Wat gebeurt er als je een kat met een toastje op zijn rug(besmeerde kant naar boven) van een flat af gooit???
|
|
|
Davidov

|
dan valt de kat op zijn/haar zijkant en het toastje ook zodat er altijd een komisch evenwicht zal zijn!
|
|
|
margrietje

|
als je naar de zwaartekracht kijkt zal de kat voor t toastje beneden zijn dus ik denk kant op zn pootjes en toastje besmeurt de grond... (doodzonde van t toastje)!
|
|
|
Micky

|
Dan heb je waarschijnlijk op Wilders gestemd en niet op de partij van de dieren..... 
|
|
|
arjanschip

|
de kat komt met zijn poten op de grond en het toastje komt de besmeerde kant op de rug van de kat
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
dan zal tijdens de val het toastje los komen van de kat, in de lucht omdraaien en bovenop de kat neerkomen die netjs op zijn pootjes land zodat je een platte kat met een omgedraaid toastje op zijn rug overhoud?
grom net als arjan dus
|
|
|
Psychotic

|
Dan krijg je marianne thiemen met een enorm kwaaie kop achter je aan
|
|
|
kitestertje

|
ik voel me zo dom als ik alle vragen lees en het antwoord nooit weet 
|
|
|
D.D

|
ik voel me zo dom als ik alle vragen lees en het antwoord nooit weet  Lisa, je bent toch ook dom 
|
|
|
eelke

|
dan zal tijdens de val het toastje los komen van de kat, in de lucht omdraaien en bovenop de kat neerkomen die netjs op zijn pootjes land zodat je een platte kat met een omgedraaid toastje op zijn rug overhoud?
JArno ik vind hem geniaal en helemaal goed.
volgende...
|
|
|
kitestertje

|
ik voel me zo dom als ik alle vragen lees en het antwoord nooit weet  Lisa, je bent toch ook dom  liever dom dn lelijk 
|
|
|
roelvdgun

|
hoe krijg je een olifant in een koelkast?
Hoe krijg je dan een girafe in de koelkast?
en hoe krijg je dan de muis erin?
|
|
|
e_surf

|
Hoe krijg je een olifant in een koelkast? Koelkast openen, olifant in de koelkast duwen, koelkast sluiten.
Hoe krijg je een giraf in de koelkast? Koelkast openen, olifant uit de koelkast halen, giraf in de koelkast duwen, koelkast sluiten.
En de muis: Koelkast openen, de muis er in, die past nog wel naast de giraf.
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
of je haalt eerst de giraffe eruit en stopt dan de muis erin?
was daar ook niet iets met een zebra?
|
|
|
|
Micky

|
beste Geert, je hebt er zelf om gevraagd......
|
|
|
Micky

|
In a street, there are five houses, each painted a different color. In each house lives a person of different nationality. The five homeowners each drink a different kind of beverage, smoke a different brand of cigarette, and keep a different pet.
The Brit [Englishman] lives in the red house. The Swede has a dog. The Dane drinks tea. The green house is immediately to the left of the white house. The owner of the green house drinks coffee. The person who smokes Pall Mall has birds. In the yellow house, they smoke Dunhill. The man living in the middle house drinks milk. The Norwegian lives in the first house. The man who smokes Blends lives next to the house with cats. The horseman lives next to the man who smokes Dunhill. The man who smokes Blue Master drinks beer. The German smokes Prince. The Norwegian lives next door to the blue house. The man who smokes Blends has a neighbor who drinks water. The question is: Who owns the fish?
|
|
|