Silver Surfer
|
Ja, maar dan moet ik toch weer even controleren of het lampje wel echt uit is. En voor je het weet zit ik weer met m'n neus tussen de deur. De dokter heeft me trouwens ondertussen verteld dat ze wel kunnen opereren, maar het blijft een gok.
|
|
|
Kondor 11
|
Ik weet nog wel een goeie, hoe neuk je een schaap.......
|
|
|
|
|
bil
Gast
|
Maroc knows best!
|
|
|
Kondor 11
|
Zo is het maar net geleerd van een echte maroq
|
|
|
margrietje
|
dan neuk je m niet dan naai je m!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Als het heel mooi weer is, trek ik het weiland in, fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin, de schapen in het weiland kijken me lachend aan, ik voel onder mijn overall, mijn lul die gaat al staan.
[chorus] want ik ga schapen bibsen, schapen bibsen, schapen bibsen is fijn want ik ga schapen bibsen schapen bibsen, schapen bibsen is fijn
ik zoek naar een lief schaapje, ja daar zie ik er 1 staan. ik besluip haar van achter, heb me laarzen aan dan pak ik bij der poten, ik ruik eens aan haar aars, die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars.
[chorus] want ik ga schapen bibsen, schapen bibsen ,schapen bibsen is fijn want ik ga schapen bibsen schapen bibsen ,schapen bibsen is fijn.
Als ik penetreer dan kijkt het schaapje achterom, het mekkert dan lllllllleekker want dat schaap dat is niet dom. Het schaapje lacht tevreden, ik spuit het helemaal vol, en 's nachts kruip ik tevreden onder de schapenwol.
[chorus] schapen bibsen, schapen bibsen, schapen bibsen is fijn, want ik ga schapen bibsen, schapen bibsen, schapen bibsen is fijn.
meeh mehh hhmeeeeeehmmmmmmmeh meeeeeeeeeeh meeeeeeh meeeeeeeeeh meeeeeeeeeeeh meehe meeh meeeeeeh meeeeeeh meehhhh mehhhh
[chorus] want ik ga schapen bibsen, schapen bibsen, schapen bibsen is fijn want ik ga schapen bibsen, schapen bibsen, schapen bibsen is fijn.
|
|
|
|
|
Lex
|
hans teewen toch
|
|
|
e_surf
|
Is van de dikke lul band. Komt bij ons uit het dorp. En idd. Hans Teewen heeft dit liedje ook wel eens gezongen. De sfeermaker op bruiloften en partijen. Oma loopt gillend de zaal uit en bij je schoonouders heb je het voor altijd gemaakt. (dus niet). De teksten zijn ijzersterk en van zeer hoog intelectueel nivo. (Daarom ook vaak te vinden op studentenfeestjes). http://www.dikkelulband.nl/Nog een linkje met een tekst van een liedje dat ze zingen. Het is een liedje, wat door iedereen luidop mag worden meegezongen. MAAR ALLEEN VOOR BOVEN DE 18. http://www.songteksten.net/lyrics/tekst/De_Dikke_Lul_Band/Pijpen,_Beffen,_Wippen.htm
|
|
|
margrietje
|
hahahahah bier en tieten lalalalallal
|
|
|
|
eelke
|
Je neukt een schaap toch op het randje van een afgrond????
duwt ie lekker terug:)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Eelke weet hoe het het werkt!
|
|
|
Arctic_Monkey
|
uhr.. bespreek dit anders op de jaarlijkse schapenmarkt
|
|
|
Kondor 11
|
Zou best willen maar na het offerfeest zijn er niet meer zoveel schaapies
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik heb het even aan mijn buitenlandse klasgenoot (is heij toch nog ergens goed voor ) gevraagt: Hij doet het altijd op het balkon dan kan hij niet weglopen.
|
|
|
Arctic_Monkey
|
aan t eind van de pier? achter in de bus? opblaasschaap?
|
|
|
kitestertje
|
owja bibsen is natuurlijk nuek.en
haha jah neuk.en mag je niet zeggen op dit forum dat word veranderd
|
|
|
BiGACE87
Geen avatar