Ahaaa,dat is dus Haring Harrie,vandaar die foto van z,n hand.Ja ,Ik zie Haring Harrie regelmatig voorbij flitsen hier op t forum.Dan een vraag voor Haring,hoe is t met je?
Ahaaa,dat is dus Haring Harrie,vandaar die foto van z,n hand.Ja ,Ik zie Haring Harrie regelmatig voorbij flitsen hier op t forum.Dan een vraag voor Haring,hoe is t met je?
Volgens mij had Haring Harrie een ring om tijdens het kiten en is dat niet helemaal lekker afgelopen.
Gaat goed
1 januari op de nieuwjaarsduik wil ik het weer proberen op Schellinkhout
Ik ben j geopereerd i.v.m DUPUTRYN (kromgroeiende vingers)
Ziekte komt terug maar er is mee te kiten.
Wel wat minder kracht in de vingers zodat ik geen handel pass kan doen . (grinnik_kitesmiley)
Blijven nog zat andere leuke dingen over
Als ik weer genezen ben komt het haringkje er weer
Gr Richardt
« Laatste verandering: December 08, 2006, 16:42:33 door Haring Harrr.Rie »
Thx micky. Kom hier vele uren en heb deze topic over het hoofd gezien.
Heb zelf inmiddels ook een blessure aan den lijve ondervonden (hielbeen breuk)(puur door niet te blijven nadenken) Ik ben tegen dokters advies alweer een paar keer op het water geweest.
Als je ziet dat ik tegen dokters advies al het water opgegaan ben, snap je dat ik met je meevoel om lang niet te kunnen kiten. Succes met uitzitten margrietje.