Hadlow meets Zandvoort

maarten.v.a

Geen avatar

Berichten: 172
December 09, 2006, 01:44:13
edit2Rapporteer  
Kwam dit filmpje tegen op hanglos...

http://wvzkiteclub.web-log.nl/

Grappig hoe je van je eigen gelijk overtuigd kan zijn, en dan heb ik het vooral over de cameraman+dame en de waaghalzen die over komen vliegen...

Groet, Maarten.
Leon aero2
Gast
Antwoord #1 December 09, 2006, 01:59:40
edit2Rapporteer  
Nou daar gaan we weer...... (cry_kitesmiley)

Ok ik doe is gek ik geef een hint, dit is een dubbele posting. Als je goed dit forum bekijkt zie je dat er ook al 1 staat bij de KiteLounge.
Leon aero2
Gast
Antwoord #2 December 09, 2006, 02:06:45
edit2Rapporteer  
Zal ik er zelf ook nog 1 posten op topic: KiteLocaties & Trefpunt en Zelfbouw, dan hebben we alle topics gehad.
Hoewel op 2e hands topic moet ie eigenlijk ook dan....

Gaan we met zijn alllen lekker door elkaar discuseren hoe knettergek die Aaron is want hij vaart bijna iemand onderuit. Het is een grote schande hoor...
NKB xtreme

Geen avatar

Berichten: 44
Antwoord #3 December 09, 2006, 02:16:11
edit2Rapporteer  
cindysalsa beetje op de teentjes getrapt rustig aan maar hoor misschien heeft deze beste maarten v.a. nog wel helemaal niet op de kite lounge gekeken....
Leon aero2
Gast
Antwoord #4 December 09, 2006, 02:21:23
edit2Rapporteer  
Ben niet op mijn teentjes getrapt, ik snap het feit even niet dat hier een hele goede kiteboarder zwart wordt gemaakt op een kiteforum. Just for fun.

Iedereen maakt wel eens fouten. Maar die film gaat toch helemaal nergens over.

Maar ok, zal wel aan mij liggen dan
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 December 09, 2006, 02:30:29
edit2Rapporteer  
ze moeten niet zeiken daar in zandvoort. die gasten hebben afgelopen zomer nog een fotosessie met een kiteliftend jochie op het strand op het net gezet. Echt zo'n schoolvoorbeeld hoe het NIET moet / onverantwoord gedrag. en dan Hadlow gaan afzeiken. ppppfffff zandvoort sucks
NKB xtreme

Geen avatar

Berichten: 44
Antwoord #6 December 09, 2006, 02:33:07
edit2Rapporteer  
heb je dat filmpje nog ergens die zou ik welis willen zien
randy-v

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #7 December 09, 2006, 03:04:52
edit2Rapporteer  
ik heb dat filmpje met die lift ook gezien vader was er toen volgens mij mee aan het lachen
dikke
Gast
Antwoord #8 December 09, 2006, 03:54:40
edit2Rapporteer  
niet elke zandvoorter is gek, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #9 December 09, 2006, 04:47:52
edit2Rapporteer  
niet elke zandvoorter is gek, je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren

heb je ook weer gelijk aan. maar wel irri die luitjes uit zandvoort die op het net ff proberen om hadlow af te zeiken........
Willy
Gast
Antwoord #10 December 09, 2006, 05:26:22
edit2Rapporteer  
Op Hanglos momenteel ook een vette discussie/moddergooi debat over aan de gang......
xray

Berichten: 3688
Antwoord #11 December 09, 2006, 06:02:18
edit2Rapporteer  
Laat die mannen nou eerst eens echt leren springen...
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #12 December 09, 2006, 15:16:39
edit2Rapporteer  
Wie is Hetloo? Huh
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #13 December 09, 2006, 15:39:21
edit2Rapporteer  
Fu@#,als ik midden op de snelweg ga staan zit t er dik in dat ik ook overhoop gereden wordt.Die bitch moet niet zeiken over een krasje op haar been.Hadlow is de King en van mij krijgt hij voorang daar van iedereen.Wat een nerds zeg.Ze moet lekker naar l,oret d,amar gaan .Opzouten uit de laguna!Ga koken!  Joepie  Joepie
Brenkie

Berichten: 716
Antwoord #14 December 09, 2006, 16:20:45
edit2Rapporteer  
Idd Erikmaul, het is een kitespot, geen familiestrand.
Hadlow springt er tenminste met stijl over, en waar staat die aanvaring van hem??
Ik zie alleen die losers vlak langs komen springen terwijl die bitch in discussie is met american Hadlow.. Huh
Liever Hadlow vlak over mijn hoofd dan een van die jojo's.

Get a life losers with a cam, wedden dat ze niks hadden gezegd als het Lenten was.
Filmen oke, maar zorg dan wel dat er mooie actie op komt te staan, en niet van die nix sprongen.
(op die paar van Hadlow na)
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #15 December 09, 2006, 16:49:30
edit2Rapporteer  
Precies opzouten met die groupies want die zijn alleen welkom  na zonsondergang! Wat een zeik wijven zeg!! ''Your not even american''  gatverdamme ThumpDown
Bodhi

Berichten: 785
Antwoord #16 December 09, 2006, 17:09:09
edit2Rapporteer  
Zielige gasten, zielige wijven. Lekker belangrijk, een schrammetje op haar beentje. Waar maakt ze zich druk over? Ze is te lelijk om ook maar in een veekar vervoerd te worden, wat een problemen maken om niets. Wees blij dat die Aaron Hadlow nog iets van de filmpje van jullie probeert te maken. Onwijze stereotypes  loser loser uit 020... loser
xray

Berichten: 3688
Antwoord #17 December 09, 2006, 17:13:16
edit2Rapporteer  
en die gast moet wat aan zijn engels doen!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #18 December 09, 2006, 17:53:12
edit2Rapporteer  
moet je gewoon eens luisteren naar wat die eikel met z'n cam ( op DE TOPSPOT VAN HET KITESURFEN) tegen de wereldkampioen kitesurfen zegt:

"If someone is walking here with a cam you have to look out!"

fucker de fuck fuck, Jezus wat een debiel !!!!!  Die gast zet gewoon ff de hele NL kitesurf scene voor LUL. Ga gewoon lekker ff op een drukke dag met je cam midden op het circuit in Zandvoort staan janken dat de autootjes te dicht in je buurt komen.
Ik stel voor: een algemeen reis/kitesurf en voortplantingsverbod voor dit soort DEBIELEN
turbojerre

Berichten: 94
Antwoord #19 December 09, 2006, 17:57:20
edit2Rapporteer  
Jeezes ze hebben het ook al op www.kitewatch.com gezet...
Buur

Berichten: 989
Antwoord #20 December 09, 2006, 19:42:46
edit2Rapporteer  
haha wat een gelul.... dame zit er in de film nog een paar keer onder, in/op de waterlijn...
Maar mensen waar maak je je druk om dan. Dit gebeurd volgend mij wel vaker, alleen dan niet met een camera er bij.... dus CHILL-OUT
litewave

Berichten: 607
Antwoord #21 December 09, 2006, 21:06:27
edit2Rapporteer  
Jeezes ze hebben het ook al op www.kitewatch.com gezet...

vette rating schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.