LIJK aangespoeld in Scheveningen!

dimitri
Gast
Antwoord #25 December 13, 2006, 02:38:38
edit2Rapporteer  
Ja gelukkig ??? Huh betreft het de persoon in kwestie.Ben ik ff blij zeg. Huh

Ik gebruikte het wordt gelukkig met in mijn gedachten dat de Familie van deze jongen nu een periode van rouw in kunnen gaan en een periode van onzekerheid af kunnen sluiten.

Tevens ben ik blij en gelukkig dat de familie nu iemand kan begraven, ik denk dat een rouwproces moeilijker zal zijn met in de gedachten dat je niemand kan begraven/cremeren.

Zo zie je Erikmaul, het wordt gelukkig kan dus in meerdere opzichten worden gebruikt.

Idefix heeft het ook al mooi verwoordt.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #26 December 13, 2006, 05:01:22
edit2Rapporteer  
Zo dat is best wel eng als je dan vaart op scheveninge en je ziet een lijk ThumpDown

@ vinni, heb je niet meteen heel je broek vol geschete? (tong_kitesmiley)

Naa, zo ben ik niet.
Maar je schrikt wel ff, is gewoon een eng gezicht als je het voor de eerste keer ziet...
Maar ach, ik ben er al weer helemaal overheen ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #27 December 13, 2006, 07:42:01
edit2Rapporteer  
geenstijl heeft weer supertriest foto van lijk geplaatst....zakken
dimitri
Gast
Antwoord #28 December 13, 2006, 14:07:14
edit2Rapporteer  
geenstijl heeft weer supertriest foto van lijk geplaatst....zakken

De naam van de site zegt al genoeg he, geen stijl.....
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #29 December 13, 2006, 23:22:13
edit2Rapporteer  
f*ck man...ik zag het vannochtend ook in het krantje staan..inderdaad wel gelukkig voor de familie dat het lichaam terecht is....
Citaat
Het is idd erg naar om een lijk aan te treffen.
Afgelopen vrijdag is mij hetzelfde overkomen.

Ik loop stage bij Staatsbosbeheer en was bezig met snoeien.
Oppeens zegt de gene die bij mij was, hee daar ligt iemand!
Het was een wat oudere vrouw die tijdens een wandeling niet goed is geworden en is overleden.
Nou, ik schrok wel, er gaan opeens rare gedachtes door je heen ThumpDown

Sjit man...lijkt me ook niet alles... ThumpDown misschien moet je maar stoppen met kiten om de klap te verwerken en je kites aan mij schenken.... loser

mzzsl
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #30 December 14, 2006, 00:20:57
edit2Rapporteer  
f*ck man...ik zag het vannochtend ook in het krantje staan..inderdaad wel gelukkig voor de familie dat het lichaam terecht is....
Citaat
Het is idd erg naar om een lijk aan te treffen.
Afgelopen vrijdag is mij hetzelfde overkomen.

Ik loop stage bij Staatsbosbeheer en was bezig met snoeien.
Oppeens zegt de gene die bij mij was, hee daar ligt iemand!
Het was een wat oudere vrouw die tijdens een wandeling niet goed is geworden en is overleden.
Nou, ik schrok wel, er gaan opeens rare gedachtes door je heen ThumpDown

Sjit man...lijkt me ook niet alles... ThumpDown misschien moet je maar stoppen met kiten om de klap te verwerken en je kites aan mij schenken.... loser

mzzsl
Had je gedacht, dat zal het allerlaatste zijn wat ik zal doen loser
HABAHABADINGDING
Gast
Antwoord #31 December 14, 2006, 05:19:04
edit2Rapporteer  
je zal maar over zo'n in staat van ontbinding verkerende homp vlees roetsen met je kiteboard.
iew.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #32 December 14, 2006, 05:26:45
edit2Rapporteer  

Sjit man...lijkt me ook niet alles... ThumpDown misschien moet je maar stoppen met kiten om de klap te verwerken en je kites aan mij schenken.... loser

mzzsl
Citaat
Zodat jij weer lekker kan gaan knippen en plakken zeker...... (grinnik_kitesmiley)Sorry, goosssss kon het niet laten.... schater
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #33 December 14, 2006, 22:13:59
edit2Rapporteer  
Whaha, dat gaat hij echt nog lang horen (grinnik_kitesmiley)
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #34 December 14, 2006, 23:45:18
edit2Rapporteer  
Moehahaha.....nja ik was eigenlijk van plan om een mbetje wimt kites na te maken  Joepie

mzzsl
simon555
Gast
Antwoord #35 December 16, 2006, 04:51:14
edit2Rapporteer  
Als het goed is is dit een bemaningslid van MS:Geestdijk, en betreft hier een Oekrainer.

Dit is een schip wat in lijndienst verband naar de UK vaart.

Hoe ik dit weet???? ik ben agent van dit schip en heb diverse instanties moeten verwitigen na dit ongeval...........

Deze jong van 21 jaar is ter hoogte van Maassluis overboord gevalen bij het unlashing van de containers aan boord, hij is vermist sinds 5 dec 05:30.

ben in ider geval blij voor zijn nabestaande dat ze hem hebben gevonden als het om deze jongen gaat.

Ik heb net met de imigratiedienst Rotterdam gebeld, en gelukkig betreft het hier de persoon in kwestie.

Ai, ben je toch iets te voorbarig geweest want ik lees net:

Lijk strand Scheveningen is 54-jarige Rus

15 december 2006 17:45


AMSTERDAM - Het lijk dat dinsdag werd gevonden op het strand van Scheveningen blijkt van een 54-jarige Rus te zijn. De man is op 5 oktober in de haven van Rotterdam van een schip gevallen en verdronken, meldt de politie vrijdag.

De politie benadrukt dat niets wijst op een misdrijf. Het lijk werd dinsdag rond 11.00 uur gevonden op het Zuiderstrand nabij de vloedlijn. (bron: www.nu.nl)

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.