|
fappert
Gast
|
Pure uitlokking.
|
|
|
|
Arnie26736
|
whahah...maar arnie, waarom zeg je nou weer VMBO? Hahah k zeg het zelf niet het komt van geenstyl ff gekopieert een geplakt Haal het wel weg voor die gene die boos worre , (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Vinni
|
Ik vind dat echt grappig (tong_kitesmiley) Je weet toch dat je geen schijn van kans hebt als er en een motor en een auto achter je rijd... En mocht je ontkomen hebben ze je kentekenplaat, wat een lijpo
|
|
|
randy-v
Geen avatar
|
moest hij zen brommerke fatsoenlijk hebbe opgefokt had hij mss wel kunne gaan lope
|
|
|
e_surf
|
Achja, doet me denken aan mijn brommertijd. Op een Honda MT met 80cc, duits blok met 5 versnellingen Politie op de hoofdweg mij proberen in te halen en vlak voor het dorp, op een strategisch uitgezochte plaats, met de auto, dwars over het fietspad. Ik vol in de remmen en voordat ik me weer kon smeren, hadden ze me al vast. Ik kreeg alleen een frame met stuur, buddysit en 2 wielen weer terug. De rest noemen ze snel spul en dat moest worden geconfisceerd. Kostte al met al een godsvermogen en er kwam nog een boete van 180,00 guldens achteraan (Na inflatiecorrectie, zal dit nu zo'n E. 200,00 zijn). En waarom eigenlijk, ik reed maar 105 "echte" kilometers op het fietspad.
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
op het einde van dat stuk zegt de pliesie ook tegen die gast als hij zen brommer er niet uitkrijgt: die brommer krijg je er wel uit he jongen!, mooi zo
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha vet filmpje whaha doet me denken aan vroegâh!
|
|
|
CHRIZZZZ
|
hehe, ja die goeie ouwe tijd... Dat het max. vermogen wat je mocht hebben 0,45 KW is, en je stond te schelden toen je die teller van de rollerbank zag stoppen bij de 2KW en later een mooie prent van dik 200€ kreeg. (k mocht gelukkkig wel gewoon doorrijden, haha) De mijne liep idd ook dik 100 kmph. Met een standaart 50
|
|
|
Maurits
|
Waar haalt die gooz het lef vandaan? hah lekker voor m dat i zo'n hoge boete kreeg.
|
|
|
Jolien.
|
Leip.. die gast heeft nu alleen nog maar meer shit erdoor,, de sukkel
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
dit was laatst op tv, maar hij is al eens eerder er van door gegaan en toen werd die niet aangehouden. maar deze keer wel en het stond nog op video ook (tong_kitesmiley) en ze boete was 260 euro of zo iets vind wel heel mooi hoe die moteragent de jongen in de bosje duwd en dat die ff laat zien wie hier de baas is
|
|
|
kentyman
|
wat een sneue-brommer-aap zeg, otnzettend lame, ga toch kiten! :-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Kenty, nou liever niet, zo'n simpele op het water.....
|
|
|
piede
|
Volgens mij hebben de laatste mensen die reageren nooit een brommer cq scooter gehad...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Citta, 70 CC met een 13/13, LeoVinci uitlaat. Liep haast 80 km/h Niet voor lang, frame trok wat krom.... Ik heb ooit gehoord van een vriend van me die bij de smeris zit, dat ze een Citta hadden aangehouden die 145 km/h reed.. HALLOOOOOOO whehehehe
PS, Dus Piede, je zit er helaas naast...
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Haha, wat een geweldig filmpje zeg. Die agenten van dat soort programma's betitelen je ook meteen als crimineel als je 20 km te hard rijdt.
Prachtig!!
|
|
|
e_surf
|
Mijn brommer rijdt 265 km/u
|
|
|
Arnie26736
|
Noemtie dan ook een brommmer ee tis meer een motor volgus mij
|
|
|
|
Passie
|
Noemtie dan ook een brommmer ee tis meer een motor volgus mij Arnold.. Bedoeld hij dat niet ironisch? .. Ik woon in de polder op 'n ''boerderij''.. Had om m'n 10de al 'n puchje, en heb 'r ondertussen 5 gehad.. 2 doormidden.. 1 frame total loss.. Springne met puchjes gaat echt niet.. Nu heb ik 'r nog 1 maar de contact puntjes zijn verrot. maar kan alles repareren aan zo'n ding, behalve de contact puntjes:S
|
|
|
|
larssmits
Gast
|
keer sprintje doen?
|
|
|