Wat voor kite heb je? Wat is je vliegerervaring? Wat voor wind verwacht je te gaan flyboarden en wat is je budget voor kite + fboard ?
Zelf vind ik een maat kleiner nemen onzin, het scheelt echt niet zo heel veel, tenzij je tegen het einde van je high-end zit.
Denk dat je met een 9 toch wel redelijk vaak zou moeten kunnen flboarden. Als je echt opzoek bent naar een kite voor op het fboard zou ik kijken naar foils als Flysurfer, Peter Lynn etc.
Voor meer informatie moet je
www.flyboarden.nl maar ff checken, kan je ook op het forum vragen, denk dat je dan een beter antwoord zult krijgen.
Ik heb zelf weinig ervaring ben pas aan het einde van het seizoen begonnen met lessen nemen en eigelijk te laat om zelf het water op te gaan, het is gewoon dat ik graag wil oefenen om met de kite om te gaan en waneer het water weer redelijk is gewoon het water op gaan!
en mijn budget ik ga zo ie zo een nieuwe 12m boxer sle aanschaffen als ik het water op ga.
Maar voor de nu ben ik op zoek naar een goede 2de handse want ik weet wel zeker dat ie wel een keer hard neer komt.
en voor een flyboard hoef ik niet te zoeken in ben er al in bezit van 1 (grinnik_kitesmiley)