Wat denken jullie van deze bestemming??

R@bert

December 14, 2006, 06:08:18
edit2Rapporteer  
Was een beetje aan t struinen op t net, kwam ik deze bestemming tegen. Iemand al geweest? Hele leuke hotels ed, ziet er goed uit en hele lekkere temperaturen, schijnt vooral een winterbestemming te zijn...

http://www.kite-asia.com/frame/frame1_e.htm

check vooral de pics....nice toch? Joepie
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 December 14, 2006, 06:13:05
edit2Rapporteer  
Zit er oke uit alleen zijn er volgens mij nog al wat haaien aanwezig loser
R@bert

Antwoord #2 December 14, 2006, 06:17:14
edit2Rapporteer  
Haaien...pfff, dat deert me niet, kijk alleen naar de vier vinnen onder mn board (tong_kitesmiley), de enige haai die je daar ziet zit in je soep loser
Micky

Antwoord #3 December 14, 2006, 06:21:30
edit2Rapporteer  
Was een beetje aan t struinen op t net, kwam ik deze bestemming tegen. Iemand al geweest? Hele leuke hotels ed, ziet er goed uit en hele lekkere temperaturen, schijnt vooral een winterbestemming te zijn...

http://www.kite-asia.com/frame/frame1_e.htm

check vooral de pics....nice toch? Joepie

Hee Rob, ziet er goed uit. Wanneer gaan we boeken.....over een maand of 6/7 moet die kleine van jou toch ook wel met een 2m kunnen gaan oefenen...  (tong_kitesmiley)
R@bert

Antwoord #4 December 14, 2006, 06:26:25
edit2Rapporteer  
Hoop toch dat ik in Januari ff weg kan, al is t maar voor een week(je) anders ga ik gillen ipv de baby, haha...in januari is t alweer een jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest, ok t was wel Maui maar t kriebelt al maanden (tong_kitesmiley)
Ga je mee dan?
Micky

Antwoord #5 December 14, 2006, 06:31:02
edit2Rapporteer  
Hoop toch dat ik in Januari ff weg kan, al is t maar voor een week(je) anders ga ik gillen ipv de baby, haha...in januari is t alweer een jaar geleden dat ik op vakantie ben geweest, ok t was wel Maui maar t kriebelt al maanden (tong_kitesmiley)
Ga je mee dan?
Ga de 23e skieën.....dus moet helaas overslaan. Helaas is mijn werkgever niet tot werkgever van het jaar gekozen, integendeel........ ThumpDown
(HJ) MINI-ME

Antwoord #6 December 14, 2006, 06:56:37
edit2Rapporteer  
Over een zandstrom gesproken  (grinnik_kitesmiley) wat dachten van dit tentenkamp als vakantiebestemming http://www.kitesven.de/down/Auf%20nach%20Dakhla.pdf
R@bert

Antwoord #7 December 14, 2006, 07:11:16
edit2Rapporteer  
@mini-me

Niet echt 5 sterren hotels daar....of 1 ster
Jacq

Antwoord #8 December 14, 2006, 13:17:55
edit2Rapporteer  
Ziet er leuk uit. In Vietnam Mui Ne kan je ook leuk kiten en anders Capetown natuurlijk, kan je ook nog je surfkwaliteiten laten zien! Nadeel daar is dat je echt je wetsuit mee moet nemen en ook niet bang moet zijn voor een scrubje op het strand, en natuurlijk ook de haaien.
Veel plezier als je vandaag nog gaat! Ik ga fijn werken.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #9 December 14, 2006, 16:10:48
edit2Rapporteer  
ZOEK NIET VERDER VRIENDEN  (grinnik_kitesmiley)

Dit is een ideale site voorzien met overzichtelijke video's.
Je kunt via de site en dan kopstuk "rieviere" aanklikken welke bestemming je wilt zien of je gaat gewoon naar de video's en bekijkt die gewoon...

Ik heb mijn reis toen bij Neckerman geboekt.... Die was goedkoper dan de rest..

Veel kijk plezier www.kitereisen.com
R@bert

Antwoord #10 December 14, 2006, 19:09:33
edit2Rapporteer  
best redelijke prijzen idd....

thanks ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.