Vrijdag de 15e autoplaya.......

R@bert

Antwoord #25 December 17, 2006, 10:13:27
edit2Rapporteer  
He gast, jezus jij was idd zonder schoentjes...respect !!! Was een gezellige dag iig, dude////
Micky

Antwoord #26 December 17, 2006, 11:07:01
edit2Rapporteer  
hee Jeroen,

jij bent echt mijn golden boy...... Staat daar echt een gozer met zijn blote voetjes te varen gisteren.
Bleek hij alles geregeld te hebben(schoentjes, handschoentjes enz.) liep het op een of andere manier fout. Jeroen wel heel hard rennen om warm te blijven op het strand...en ook heel hard en kikke varen. Jeroen, van mijn kant alleen maar respect.  (grinnik_kitesmiley)
Micky

Antwoord #27 December 17, 2006, 11:42:14
edit2Rapporteer  
jammer dat jullie trouwens zomaar pleite (haags voor weggaan) gingen.....
Jullie hebben de warme choco gemist in het café Centraal..... je mocht kiezen: met of zonder rum...en voor rob met of zonder schuim ..... loser (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
Chop Chop

Antwoord #28 December 17, 2006, 16:36:21
edit2Rapporteer  
Ah jammer ik had wel zin in een kop warme choco in mn bevroren handen (grinnik_kitesmiley)
Volgende keer heb ik zeker handschoentjes!  (hangloose_kitesmiley)
Snel nog een keer over doen was een topdagje  ThumpsUp

jodels, Jeroen
R@bert

Antwoord #29 December 17, 2006, 21:30:33
edit2Rapporteer  
Was zeker een topdag !!! Moeten we idd vaker doen, ff kijken of t weer t nog toelaat, en dan wel (hand)schoentjes aan doen, he Schwarzenegger !!! schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.