kitertjuh

|
gewoon heel de winter door varen.
|
|
|
Flexifool

|
eeeej kitertjuh! (grinnik_kitesmiley) zaterdag kiten  ? owja.. gewoon doorvaren.... afgelopen zaterdag en zondag met zijn 2 en op het water! Lekker rellaaaxxxedd!! alleen minder gezellieeee
|
|
|
Vlaardingen

|
Mannen waar hebben we het over, heel simpel. Volg gewoon de Wet van Dree.
1. Als het waait en het is niet koud ga je kiten. 2. Vind je het te koud en het waait ga je niet kiten. 3. Als het niet waait en het is niet koud ga je niet kiten. 4. Vind je het te koud en het waait niet ga je ook niet kiten.
Vandaag was het perfect!!!! 5 mm pak, schoentjes aan en knallen maar!
|
|
|
Pas

|
Ik ga lekker door tot eind januari ... maar ik speel vals (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie

|
Vertel ... 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ik sluit me aan bij Vlaardingen!
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Weet je wat, ik stop er helemaal mee.... Dat gezeik iedere keer. ;-))
|
|
|
Mitchel_12000

|
Ik ben zo blij met mijn droogpak dit jaar :-)
|
|
|
big_ben_lair

|
ik ga door tot mei/ begin juni, daarna stop ik er echt mee
helemaal mee eens in de zomermaanden dan emigreer ik!
|
|
|
Pas

|
Vertel ...  zit nog tot 28Jan in Kaapstad (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
RonnieRotonde

|
Ik ben lekker gestopt! Dit jaar begonnen, leer net een beetje springe.. val dus veel. Ik ga komende voorjaar + zomer veel oefenen, dan wellicht volgende jaar wel doorvaren.
|
|
|
¦Tim¦

|
IK MOET MIJN EIGEN KITESPUL HEBBEN EN IK MOET EEN AUTO HEBBEN dan pas kan ik wat langer door 
|
|
|
Henning

|
In October begonnen maar tot nu tot bijna elk weekend min 1 keer gevaren... Vandaag was het biijna warm op het water, zalig... alleen moet mijn pak nu om reparatie, dus ik weet het nog niet zow... kan tegenwoordig wel een ootoo meekrijgen dus dat scheelt al...we zullen zien... Kiten in Januari lijkt me ook wel heel vet 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmiddag nog lekker gekite op S Hout met een man of 8..  Maar ik tel niet mee ik ga door tot er ijs ligt.........................DROOGPAKKI E he. 
|
|
|
Idefixe

|
vandaag nog lekker wezen varen op Mirns. Geen seconde koud gehad  Moet alleen ff een paar nieuwe handschoenen scoren. Tja en eind volgende week m'n nieuwe boardje ophalen. Ben bang dat er eerst ijs op het water moet liggen voor ik met dit krankzinnig verslavende gebeuren ff ga pauzeren....
|
|
|
xray

|
Tot er ijs of sneeuw ligt!
|
|
|
hOe hA HeNniE

|
Tot er ijs of sneeuw ligt!
en dan ga je op die sneeuw kiten zeker? jekko!
|
|
|
xray

|
Yep Danny, ga je weer mee?
|
|
|
hOe hA HeNniE

|
Yep Danny, ga je weer mee?
zekers.... btw: ik moet toegeven: vandaag stond ik met m'n hele gear aan t water, en dit was de 1e keer dit jaar dat ik dacht: laat maar.....ben gaan flyboarden...was ook heeeerlijk en imo een zeer goed alternatief voor het gebeuren op het water. let wel: het had goed gekund hoor vandaag, maar ja, omkleden, kou, nog meer kou....en dat maakt de funfactor zo laag, althans, truuken is er niet meer bij hoor, met deze (binnen)watertemperaturen....
|
|
|
|
Kaptain

|
Totdat je het zelf niet meer trekt. en dat is dus per persoon verschillend. Kom net als MINI-ME net van het water af en het was wederom verrukkelijk, ondanks de enorm vlagerige wind. Als je je eigen lichaam goed kent weet je wanneer je moet stoppen.. Take care!!
Ben nadat mini me en flygirl eraf gingen zelf nog gegaan. Ging nog even terug voor mijn cap, maar daarna heerlijk doorgevaren tot het te schemerig werd. Zonder handschoentjes, geen probleem. Materiaal: 5.3 steamer, cap, schoentjes en een dikke pens met haar zorgen voor prima isolatie. Ben nog wel van plan een titanium vest met cap eraan vast te kopen voor als het echt koud gaat worden.
|
|
|
kootsie

|
Titanium vest is lekker maar die vaste cap is klote.
Als je gezicht in het water komt schep je het water op en dan stroomt het je rug op.
brrrrrrrrrrrrr
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
Ben nadat mini me en flygirl eraf gingen zelf nog gegaan. Ging nog even terug voor mijn cap, maar daarna heerlijk doorgevaren tot het te schemerig werd. Zonder handschoentjes, geen probleem. Materiaal: 5.3 steamer, cap, schoentjes en een dikke pens met haar zorgen voor prima isolatie. Ben nog wel van plan een titanium vest met cap eraan vast te kopen voor als het echt koud gaat worden. EEJ JE VERGEET MIJ!!!!!!! en ik vaar ook voorlopig nog wel ff door!!!!! ik denk dat je in de winter gewoon door kan kite,je moet alleen niet meer met je pak aan stil gaan staan!!! ff 2uurtjes kiten en dan meteen omkleden!!!!
|
|
|