The Aaron truth!!

Erik de Berik

December 15, 2006, 23:32:22
edit2Rapporteer  
Bij deze van Hanglos geplukt.Ik zit me hier al te verkneukelen aan alle reacties die komen na deze post.Voor diegene die niet weten waar ik t over heb
http://www.youtube.com/watch?v=YAMcgdvvSko
Dat was toen! whawhwhahaha LOL (grinnik_kitesmiley) Nu krijgen we dit ,(van Hanglos geplukt.Met dank aan poster Dave) LOL Dat arme wicht moet nu echt een complex krijgen   (tong_kitesmiley)

Eerlijk duurt  het langst zullen we maar zeggen...

Ik kreeg wat in me email, wat me nogal verraste.

hey man,

Remember a movie that was made by some disrespectfull freaks from holland,
where Aaron got accused of hitting a girl with his board in that movie?
He almost got lynched by some men in their mid 30's for that.

And sadly to disgrace the Dutch-kitecommunity even more, they displayed proudly their agressive behaviour to the 18 year old worldclass Kiteboarder in a movie on the internet.
http://www.youtube.com/watch?v=YAMcgdvvSko

That didn't go unnoticed by the  dutch kitecommunity and so all decent folks clearly stated that this was so wrong, and they made sure the people from the village Zandvoort knew that they acted disrespectfull and were a digrace for dutch kiteboarders all around.
But, we had to shut up they said, "if some-one would hit them with a board by accident and they got no excuse for it then they would smack the hell out of you" even the young champion kiteboarders would get a beating if they would do so.

To this  illogical nonsense no one had a good answer for it, except knowing

the real truth for themselves.

So to conclude this once and for all, we now have the truth  exclusively for Hanglos to show you all.
This clip clearly shows the girl trips over her own legs, and that Aaron doesn't even come near her. Strange to also see that she is standing right in the middle of a busy kiteboarding spot. While everyone else at the lagune with brains is standing on shore to film and  so did the filmer that sended us this footage! Thanks man!

Movie  > Watch the Truth here  ! http://www.hanglos.nl/media/misc/slis/Chick.mov

Ken de waarheid en de waarheid zal je bevrijden.
' Sailor' Bob Adamson 1967

Nicolas

Antwoord #1 December 15, 2006, 23:43:18
edit2Rapporteer  
super haha
Stanley

Antwoord #2 December 15, 2006, 23:45:02
edit2Rapporteer  
Oke kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n actiie.
Iets dergelijks overkwam mij op Mirns zie mijn filmpje http://www.youtube.com/v/xfzyF8UYZEk
alleen bleef ik wel op mijn benen staan
Maar dan zo kansloze reactie naar Aaron op de film zetten
en posten wat een stel uber sukkels   loser
  loser
Lex

Antwoord #3 December 15, 2006, 23:45:36
edit2Rapporteer  
hahaha wat een pracht waarheid Grin
patricks

Antwoord #4 December 15, 2006, 23:45:41
edit2Rapporteer  
Zeikt dat wijf daar over Huh
Idefixe

Antwoord #5 December 15, 2006, 23:47:00
edit2Rapporteer  
geweldig dit   schater   schater   schater   schater   schater   schater 
Zandvoort rules pppfffffffffff  Wat zullen die gasten uit zandvoort ziek zijn zeg ( dat er nog iemand aan het filmen was) Les 1: Hoe zet je jezelf en je eigen dorp INTERNATIONAAL voor lul
Jolien.

Antwoord #6 December 16, 2006, 00:11:08
edit2Rapporteer  
leipe gasten die van zandvoort.. maargoed
Seb80

Antwoord #7 December 16, 2006, 00:41:24
edit2Rapporteer  
Whahaha super! Ik heb de discussie ook gevolgd vorige week... Wat een moddergevecht! Lijkt me duidelijk na dit filmpje, niets aan de hand Smiley) Ik snap het trouwens sowieso niet.. Als je zo dicht aan de waterkant staat te filmen weet je toch dat die gasten voorbij kunnen komen vliegen? Maar goed..
martijn_e

Antwoord #8 December 16, 2006, 00:59:24
edit2Rapporteer  
Mmmm dus jullie vinden dat iemand die goed kan kiteboarden,  profesioneel met de sport bezig is en niet te vergeten het allerbeste wil voor de sport zo dicht bij mensen kan / mag springen en dat de dame in kwestie geen recht van spreken heeft.......

Aaron zei gelukkig gewoon netjes sorry en de dame in kwestie had daar inderdaad recht op!

Ik kan me de reactie van de ZV toch wel enigzins voorstellen...en vooral ; ik denk de rest van de wereld die niet kite ook.

denk er maar is over....

Het filmen en op internet zetten is inderdaad een tweede........

Idefixe

Antwoord #9 December 16, 2006, 01:24:17
edit2Rapporteer  
Hé Martiijn, de dame in kwestie staat aan het randje van één van DE KITESPOTS op deze wereld. Iedere dag weer, maand na maand, wordt er op die plek gekite. Kan je net zo goed bij de races in/bij de pitstop op het circuit in Zandvoort gaan filmen en over de rooie gaan als er een autootje bij je in de buurt komt.
Tevens wordt Hadlow er in eerste instantie ( op het eerste filmpie) van beschuldigd dat hij dat mens uit Zandvoort zou hebben aangevaren en de camera heeft beschadigd. Ze staan daar dus in principe gewoon een bak te LIEGEN.
Daarbij het feit dat Hadlow door die gasten wordt neergezet als één of ander over het paard getild gozertje: Hadlow staat overal bekend als een zeer sympathieke gast ( met een mentaliteit waar veel ouderen nog wat van kunnen leren!)
Dan één en ander ff lekker edditen met idioot gedrag van de NL riders er in gemonteerd en dit vervolgens op het net gooien.
Ik ga er maar niet over nadenken want ze zetten in principe de hele nl kitescene voor joker....
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #10 December 16, 2006, 01:25:40
edit2Rapporteer  
Gast waar heb je het over. Dat domme wijf hoort daar niet eens te zitten. En dan nog gaan zeiken terwijl je niet eens geraakt wordt en je van schrik alleen met je kont in het water valt... Sorry hoor, maar dan ben je echt een loser, klaar. En dan nog een beetje stoer doen met zn allen tegen Aaron, en zeggen dat ie niet eens amerikaan is ofzo????.
En verder is het ook lekker voor ze dat iemand anders ook had gefilmd wat er was gebeurt. Trieste losers zijn het.
~Dirk~

Antwoord #11 December 16, 2006, 02:35:11
edit2Rapporteer  
Het is ziek als je zo'n filmpje op internet zet zeker als je het doet om, zoals die Zandvoorters, de gebraden haan uit te hangen.
Maar zoals Martijn zegt is het natuurlijk niet normaal om over iemand te gaan springen die daar geen toestemming voor geeft (hoe goed je ook bent) En dat daar gekite word heeft er niets mee te maken. Wie denkt dat hij het recht heeft om een risico te nemen waar hij iemand anders mee kan beschadigen of erger is gewoon niet goed bezig
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #12 December 16, 2006, 02:36:04
edit2Rapporteer  
Tsjezus hij komt nog niet eens in de buurt man. 

Die muts schrikt waarschijnlijk en gaat op dr plaat, lekker puh. Joepie
Elevation

Antwoord #13 December 16, 2006, 02:39:00
edit2Rapporteer  
goh, wat zal je weer lachen erikmaul.. vind heel het filmpje, althans, op de eerste 2 minuten na, te ziek voor woorden.. HAdlow full on display, terwijl die k u t wijfen alleen maar lopen te janken.. Als die amerikanen zo goed zijn ( engels lijkt te min voor hun te zijn ) waar zijn ze dan, die "goede" amerikanen.. mark doyle durft zich sinds len10 en langeree en zoon nergens meer te vertonen...

hadlow heeft gewoon gelijk, die uit zantvoort vliegen gewoon over de zandbank heen terwijl hadlow afgekraakt wordt door twee van die tuthola's !!!
LULLO
Gast
Antwoord #14 December 16, 2006, 02:50:33
edit2Rapporteer  
Nou ja........., die gasten uit Zandvoort waren zeker van het KITE AWARE TEAM op excursie.
~Dirk~

Antwoord #15 December 16, 2006, 03:13:28
edit2Rapporteer  
ok, Aaron is een god en bewijst de kite sport hier een grote dienst mee.
Ga hem allemaal snel na doen en scheld ze de tering als ze wat terug zeggen.
Fuck iedereen die zonder kite op het strand loopt
GlennVegas
Gast
Antwoord #16 December 16, 2006, 07:03:47
edit2Rapporteer  
pffff gaan we weer....
Erik de Berik

Antwoord #17 December 16, 2006, 07:39:25
edit2Rapporteer  
 schater schater schater schater schater Ik wist het! schater schater schater schater schater
Paulusdekitekabout

Geen avatar

Antwoord #18 December 16, 2006, 08:41:49
edit2Rapporteer  
HAHaaa,ha "de gebraden haan"  Deze gegrilde kip moets evetjes wat chillen daarom dook ze het water in!
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #19 December 16, 2006, 15:29:59
edit2Rapporteer  
De "Zandvoort dudes" hebben op hun eigen site het topic al gesloten.............  loser
Bang voor nog meer kritiek  Huh

http://wvzkiteclub.web-log.nl/wvzkiteclub/2006/12/hadlow_meets_za.html#comments
Wouter

Antwoord #20 December 16, 2006, 15:53:49
edit2Rapporteer  
Damn, Ze zou aaron moeten bedanken. Als ze daar een fotosequence van had genomen dan had ze superrrrrrrpics gehad. Dat zij die kans niet heeft gepakt door met haar kont in het water te ploffen......
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #21 December 16, 2006, 16:36:37
edit2Rapporteer  
Hé Martiijn, de dame in kwestie staat aan het randje van één van DE KITESPOTS op deze wereld. Iedere dag weer, maand na maand, wordt er op die plek gekite. Kan je net zo goed bij de races in/bij de pitstop op het circuit in Zandvoort gaan filmen en over de rooie gaan als er een autootje bij je in de buurt komt.
Tevens wordt Hadlow er in eerste instantie ( op het eerste filmpie) van beschuldigd dat hij dat mens uit Zandvoort zou hebben aangevaren en de camera heeft beschadigd. Ze staan daar dus in principe gewoon een bak te LIEGEN.
Daarbij het feit dat Hadlow door die gasten wordt neergezet als één of ander over het paard getild gozertje: Hadlow staat overal bekend als een zeer sympathieke gast ( met een mentaliteit waar veel ouderen nog wat van kunnen leren!)
Dan één en ander ff lekker edditen met idioot gedrag van de NL riders er in gemonteerd en dit vervolgens op het net gooien.
Ik ga er maar niet over nadenken want ze zetten in principe de hele nl kitescene voor joker....
Idefixe heeft gelijk. Niets meer aan toe te voegen.
martijn_e

Antwoord #22 December 16, 2006, 16:55:33
edit2Rapporteer  
Ja, ik begrijp jullie wel maar vergeet niet, een niet kiter die dit filmpje bekijkt.......

inderdaad hij raakt haar niet klopt...

Laat het filpje aan je moeder/ tante of Jurist zien en luister dan even wat die over deze actie zegt.....

Aaron is ook een toffe gast en hij zegt netjes sorry zoals ik al eerder schreef en ik zit niet aaron af te zeiken.

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #23 December 16, 2006, 17:09:57
edit2Rapporteer  
Valt het niemand op dat die gasten (vermoedelijk die zandvoorters) een aantal keer bovenwinds voor de camera langs gaan? Door de lucht wel te verstaan?

Ze zijn zelf hardstikke gevaarlijk bezig, en ze schrok duidelijk van Hadlow omdat ze de andere kant op stond te kijken.

Ik ben daar ook geweest, en als je een hele club gasten sprongen ziet maken over een landtong dan moet je gewoon eieren voor je geld kiezen en daar niet gaan staan. Punt! Gewoon een hersenloos wicht, die volgens mij niet eens een camera kan bedienen!
KiteDemon

Antwoord #24 December 16, 2006, 17:25:09
edit2Rapporteer  
Wat een zinloze discussie!
Dit soort akkefietjes zullen dagelijks elke dag wereldwijd wel voorkomen.
Iedereen is er zonder kleerscheuren van af gekomen, dus chill.
Jammer dat Aaron wel op een doelbewuste (en achteraf onterechte) manier, zwart word gemaakt. Dit zegt alleen maar iets over de gasten die het ook nog eens op het net gooien. Hoe dom kan je zijn. Ze hebben alleen zichzelf ermee. Wel jammer dat een paar kiters het min of meer ook verpesten voor de rest van de zandvoortse kitescene, die ze indirect hierin mee slepen. Zandvoort heeft nu een ranzig smaakje voor veel in de NL scene......is ook niet nodig.
Dus iedereen chill....tenslotte kiten we allemaal voor de fun dus laten dat ook zo houden.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.