|
reinout
|
ziet er niet uit
|
|
|
Jolien.
|
1 woord.. verschrikkelijk?!
|
|
|
Erik de Berik
|
Ik geef altyd het voordeel vd twijvel,maar verklaar eens nader de verschillende delen vh board en wat je precies bedoelt.Ik snap er nl niks van.Dat klepje aan de voorkant en dat wieltje aan de achterkant???? Is t een nieuw amfibie board (misschien niet eens zo,n gek idee voor t volgende level).
|
|
|
Patrick..!
|
Wie heeft dat 'ding' gemaakt dan ?
|
|
|
jeroen90
|
beetje zelfde vorm als die 'speed' boardjes
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
zag je een stuk hout drijven of zo, en heb je hem maar beetje gespoten en voetbanden er op gebonden of zo (tong_kitesmiley)
|
|
|
randy-v
Geen avatar
|
volgens mij is dat wiel eerder een gewicht en die klep een soort verstelbare vin
is een speed board volgens mij
|
|
|
jarie
Gast
|
die klep aan de achterkant is duidelijk om een waterstroom over de bovenkant van je board heen te krijgen. maar dat wiel aan de voorkant???
|
|
|
~Dirk~
|
zo gek maakt wimt ze nog niet eens. Maar ja als het geweldig blijkt te zijn willen we er allemaal zo een dus maar niet te snel veroordelen tot wrakhout
|
|
|
Henning
|
voorkant = gewicht en achterkant een in diepte verstelbare vin... lijkt mij zo... en idd zo;n speedbaordje, gemaakt door Xelerator boards in zuid-afrika meende ik...
|
|
|
Elevation
|
rustig maar, is een plaatje van het baord wat een snelheidsbarriere van het kiten heeft gebroken, das alles.. lijkt wel een gewicht van een halter als je het mij vraagt...
|
|
|
Maurits
|
Ok, ik wou net vragen om tekst en uitleg, maar tis al gedaan. Wel een super vage vorm.
|
|
|
Erik de Berik
|
Jammer ,had toch echt gehoopt op een proto type board 2nd generation. (cry_kitesmiley)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij tow-in surfboards doen ze ook gewicht toevoegen aan de neus om stuiteren te voorkomen op hoge snelheid. Ook bij snelle boten voegen ze weleens gewicht aan de neus toe om dit effect te voorkomen. Vaak worden trimkleppen achter de boot gemonteerd (soort van bodem verlengers). Dat ding achterop is duidelijk om die vin te kunnen verstellen. Kijk maar naar de twee bouten erop. Er zijn flink wat mensen bezig met speedboards. Laatst nog in Duitsland iemand 94 km/uur top gemeten met een Caution Answer 9m2 in 40kn wind, zie kiteforum: http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2334500&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=caution
|
|
|
Micky
|
Vaar al 3 jaar lang op zo'n board! Die 94 km per uur is ook echt een lachertje. De laatste keer dat Wimt die Cabrina en die tribal gelijmd had gingen we dik over de 100.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) ps: klepje aan de achterkant is gewoon een soort van rem...
|
|
|
holy shit
Gast
|
K snap R niks Vn
|
|
|
|
Feutus
|
Hahah echt vet zon board maare... moet je soms weer trg lopen? aangezien je maar 1 kant op kan varen?
|
|
|