waarom nou niet ff sorry zeggen???

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
December 18, 2006, 06:59:45
edit2Rapporteer  
ben zondag 17-12-06 op ijmuiden geweest!!! ThumpsUp
leuke dag gehad alleen hoorde ik van andere dat er n buggy over mn kite heen is gereden!!! ThumpDown
was niets kapot gelukkig, maar toch!!!
kun je toch ff sorry komen zeggen!!!! InLove
als je mischien weet wie het is geweest laat m ff contact met me opnemen!!!!!
het is n best yarga 9m geel met grijs!!
(voor het geval dat i nog over meer kites heen is gereden!!!!) (grinnik_kitesmiley)

Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #1 December 18, 2006, 13:28:30
edit2Rapporteer  
jaaaaaa dat was lars! ghehee te bereiken op 0673230142, alsjeblieft dank je wel
lennart

Berichten: 1167
Antwoord #2 December 18, 2006, 13:33:49
edit2Rapporteer  
nee dat was lars niet !
lennart

Berichten: 1167
Antwoord #3 December 18, 2006, 13:34:56
edit2Rapporteer  
nog even voor de mensen die het ook al zo leuk vinden om te zien hoesnel buggyers zijn aangebrand whahaha wat een .......   ze voelen zig overal op aangesproken

http://www.vliegerforum.nl/index.php?showtopic=30704
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #4 December 18, 2006, 14:37:45
edit2Rapporteer  
jajo , altijd die kk buggyers die denken dat ze het strand ownen...terwijl het eigenlijk een stelletje nerds zijn die niet durven te surfen en daarom maar gaan zitten op een driewieler ( ojee, dit zal wel weer wat uitlokken)
WiZzY

Geen avatar

Berichten: 25
Antwoord #5 December 18, 2006, 14:59:28
edit2Rapporteer  
Coen je heb van mij gelijk, ik was er gisteren ook en word eerlijk gezegd spuugziek van die windaangedreven invalidekarretjes. Eentje had les ofzow en presteerde het om 4 vliegers uit de lucht te halen binnen het half uur!! Rot dan lekker op naar een vrij stukkie strand!!!
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #6 December 18, 2006, 15:59:00
edit2Rapporteer  
jajo , altijd die kk buggyers die denken dat ze het strand ownen...terwijl het eigenlijk een stelletje nerds zijn die niet durven te surfen en daarom maar gaan zitten op een driewieler ( ojee, dit zal wel weer wat uitlokken)

Sorry, Coen, ik buggy en ik kitesurf en ik flyboard. Maar ik rij niet over een kite.

@ Wizzy, als jij voor het eerst ging surfen. Hinderde jij dan ook niemand? Je leert het met vallen en opstaan. Ik geloof niet dat die lesser het met opzet deed.

@ Melvin, gelukkig dat er niets aan je kite is. Maar die buggy'er had wel moeten stoppen.

En ik snap nog steeds niet hoe buggy'ers / flyboarders niet kunnen samenleven.

Als ik flyboard tussen buggy'ers gaat die goed als ik we beiden de voorrangsregels na leven. Misschien kunnen die flyboarders die ook leren!?

Oh ja, zet jullie reacties ook even op vliegerforum.nl loser
sjembek

Berichten: 984
Antwoord #7 December 18, 2006, 16:13:36
edit2Rapporteer  
haaha wat een janktopic op vliegerforum zeg jezus
Coen2000

Berichten: 994
Antwoord #8 December 18, 2006, 16:16:41
edit2Rapporteer  
ja opzich logisch he, vliegerforum is terrein van de buggiers
daanbanaan

Berichten: 585
Antwoord #9 December 18, 2006, 16:23:13
edit2Rapporteer  
beetje sneu van die buggie nerts dat ze zon denk wijze aan over houden...
het strand is van ieder1 en niet alleen van hun, als er ergens een kite op het strand
ligt of meerdere, reiden ze er maar ff omheen
beetje zielig verhaal allemaal .....
WiZzY

Geen avatar

Berichten: 25
Antwoord #10 December 18, 2006, 16:29:50
edit2Rapporteer  
@davidov ongelukken doe je nooit met opzet. Gezond verstand zou je kunnen ingeven om een plek te zoeken waarbij je ongelukken tot een minimum kunt beperken.
Toen ik leerde kitesurfen kwam veiligheid op de eerste plaats en niet zoals afgelopen zondag bewezen op de laatste!! Ik denk persoonlijk dat de meeste flyboarders de voorrangsregels wel degelijk kennen maar het is behoorlijk intimiderend als er een buggy met 60+ km per uur op je af komt. En als ik zie dat zo'n buggyer z'n kite op nog geen 2 mtr boven mijn vrouw laat vliegen en er rakelings langs rijdt dan heb ik het eerlijk gezegd wel even gehad met die sukkels.
Leuk hoor dat je het kan, maar er hoeft maar een vlaag te komen en je verliest je controle. En daarbij ik dan ook. Dus laten we het idd gezellig houden en elkaar een beetje respecteren anders komen er alleen maar ongelukken van.
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #11 December 18, 2006, 16:38:20
edit2Rapporteer  
Hey Melvin,
lekker bijdehand van die gast. en een ongelukje kan altijd gebeuren maar meld je dan even.
Is gewoon wel zo netjes. Maarja, je hebt overal van die l**sers die geen respect voor een ander en andermans spullen hebben, en daar valt helaas weinig aan te doen..
Gelukkig is je kite nog heel. Scheelt weer buikpijn.
Succes.
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #12 December 18, 2006, 17:10:35
edit2Rapporteer  
@ Wizzy,

klopt wat je zegt. Als ik gek wil doen met het buggy'en zorg ik er ook voor dat ik de ruimte heb.

Ik heb al verschillende malen een vlieger op me kop gehad, ong. 4 keer. En ik moet zeggen, die toming snijdt in je nek/gezicht en je vliegt op de grond. En vanaf dan had ik ook geen respect meer voor die kerel(s). Als er nog eens niet sorry af kan.

Misschien moeten de buggyers / flyboarders van op Ijmuiden maar eens goede afspraken maken. Of ze moeten naar een ander strand gaan want op Ijmuiden mag je eigenlijk helemaal niet flyboarden of buggy'en.

-edit- Is er toevallig geen filmpje van, weten we ineens de waarheid (hangloose_kitesmiley)
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #13 December 18, 2006, 18:20:08
edit2Rapporteer  
Eerst Zandvoort nu dit weer!Stelletje ouwewijven (grinnik_kitesmiley)
Pjoeloe

Berichten: 322
Antwoord #14 December 18, 2006, 18:59:50
edit2Rapporteer  
kvond die opmerking wel strak "dus als er een rij paaltjes staat, rij je er ook doorheen..". Als er buggiers op het strand bezig zijn, probeer ik er altijd rekening mee te houden (kite laag, soms even wachten wanneer er een buggier langs komt, etc).

Ze rijden toch ook geen mensen/honden/paarden aan die over 'hun' stukje strand wandelen?
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #15 December 18, 2006, 21:29:02
edit2Rapporteer  
hij is gevonden!!!!
en dit bericht kreeg ik:

Hey melvin
 
ff het 1 en ander uitleggen...
gister op ijmuide geweest en ik liet opgemend mijn vlieger op ga in me bug zitte en rij weg heel rustig langs jullie spullen wat nog wel ging (toewel het water hoog stond)
vervolgens stuur ik en blijkt mijn rechterhandvat door mijn linker te zitten en stuur ik dus de vlieger inplaats van omlaag omhoog en naja 1+1=2 word  vol me bug uit gelift en kom over jouw kite heen op de grond (met me voeten nog net op jouw kite idd) vervolgens kijk ik achterom en zie ik mijn bug met zijn voorband over jouw tube staan (allen de voorband dus) en  dat komt alleen doordat ik eruitgelift werd en me bug dus doorreed onbestuurbaar en met een gang van na ik gok 5 tot 10 (niks dus).
Een andere flyboarder komt naar me toe en helpt me mijn buster 2 op de grond te krijgen dus ik leg me hendels neer bedank hem en vraag van wie die kite is... hij zegt: van een maat van me warom is er wat mee? ik had gekeken of er schade was (niet dus) en ik zeg tegen em van na me bug stond op ze kite dus ik wil even same met em kijke zodat hij ook ziet dat er niets is... (logisch lijkt mij) hij zou het tegen jouw zeggen en ik ben me buster gaan opknappen (was 1 en al knoop) heb echt 3 kwartier zitten knopen (vol in het zicht van julie) en er is niemand naar me toe gekomen.
ik heb de hele tijd dat ik op dat strand was een beetje jouw kite in de gaten gehouden maar nadat ik een heel end richting zandvoort was gereden en trugkwam wsa die weg en heb k je nog neit kunne vinden.
dus ik wil even duidelijk maken dat ik me best heb gedaan om jouw te vinden en ook dat je weet dat er niemand over je kite is heengereden met volle speed maar dat ik erover heen ben gevlogen en de voorband van mijn bug (een pl dus weegt niks;)) op jou kite stond...
k kwam net online en zie de grootste topics verschijnen en schrik me daar natuurlijk kapot van (eerst dacht ik dat het niet over mij ging omdat die kite schade had en de buggyer doorgereden was zonder excuus (daat zag ik mezelf dus niet in))
Ik hoop dat je mij begrijpt en ik bied bij deze natuurlijk mijn excuus aan!
ik wilde je ook vragen om in de topics van kitehigh en vliegerforum  een berichtje te plaatsen dat het uitgelegd is en dat het dus niet opzetterlijk was! zo blijven de "relaties" tussen flyboard en buggyer normaal (aangezien ik bijde sporten doe:P)
en ik wilde je ook vragen om niet mijn naam daar in te noemen want daar schiet jij niet echt iets mee op en ik al helemaal niet!
Ik hoop van harte dat ik je hier genoeg mee heb geinformeerd hoe het precies zat!
 
Vriendelijke groet en spreek je wellicht nog wel eens op ijmuide;)
.........


zoal hij me vroeg zal ik zijn naam of email niet bekend maken!!!!!
kheb ook maar ff het stukje veranderd waar het merk van z'n vlieger genoemd werd!!!!!!!
kheb iig gekregen waar ik om vroeg!!!!

Moza

Berichten: 1716
Antwoord #16 December 18, 2006, 21:36:44
edit2Rapporteer  
Ik vind dat je niet moet mekkeren als er niks kapot is. Jongen met die buggy heeft niets verkeerd gedaan!!

Zou een gekke boel worden hier als iedereen excuses gaat eisen van mensen die over hun lijnen zijn gelopen en van baasjes wiens hond wat enthousiast op een kite ging staan!
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #17 December 18, 2006, 21:37:02
edit2Rapporteer  
geen eens zin om alles te lezen
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #18 December 18, 2006, 21:48:42
edit2Rapporteer  
Ik vind dat je niet moet mekkeren als er niks kapot is. Jongen met die buggy heeft niets verkeerd gedaan!!

Zou een gekke boel worden hier als iedereen excuses gaat eisen van mensen die over hun lijnen zijn gelopen en van baasjes wiens hond wat enthousiast op een kite ging staan!

mischien heb je wel gelijk!!!
maar jij zou het ook niet vet vinden als er gezegt word dat er iemand VOL over je kite heen is gereden!!!!
lijkt me wel ff iets anders dan over je lijnen heen lopen!!!!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #19 December 18, 2006, 22:07:31
edit2Rapporteer  
moehaha die vliegerforumers.... schater een dikke 4 pagina's vol gekalkt... Joepie

Nja het is nl. gewoon een @*%&^)%& streek als iemand over je kite heen rijd....

mzzsl
Davidov

Berichten: 896
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #20 December 18, 2006, 22:16:50
edit2Rapporteer  
moehaha die vliegerforumers.... schater een dikke 4 pagina's vol gekalkt... Joepie

Nja het is nl. gewoon een @*%&^)%& streek als iemand over je kite heen rijd....

mzzsl
loser loser loser

Er is namelijk niemand over zijn kite heen gereden.
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #21 December 18, 2006, 22:21:27
edit2Rapporteer  
aanstellerij,, kite is niet kapot, hoezo wil je dan persé een excuus? ik snap je probleem niet en de hele ophef over dit voorval. jammer dan, niet zeiken maar kiten!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #22 December 18, 2006, 22:29:00
edit2Rapporteer  
op VL.nl zeggen ze van wel... loser

nja schijt...het is gewoon een kansloze actie
mzzsl
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #23 December 19, 2006, 00:46:49
edit2Rapporteer  
Rot buggyers!

Haha, kan gebeuren he.
Maar gelukkig is er niks kapot ThumpsUp
krullebol

Berichten: 305
Antwoord #24 December 19, 2006, 00:54:32
edit2Rapporteer  
Zo das heel wat comotie:P;) Ik las dit alles met verbazing en open mond (tong_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.