Mark-Fizzer
|
GADVERDAMME, OP DIT SOORT BEELDEN ZOU OOK EEN VERBOD MOETEN KOMEN....
|
|
|
hagaer
|
een tijdje rusten en weer ambetant worden door afkick van de wind?
|
|
|
Flywoods
|
Ambetant, dat woord ken ik niet, is dat belgisch ? Zoiets als gemotiveerd ? Dat ben ik altijd wel.
|
|
|
Marijn alias Vos
|
Nederlands Bijvoeglijk naamwoord ambetant; (Vlaams) vervelend, onprettig Synoniemen vervelend, onprettig, irritant Vertalingen Deens: unbehagelig Duits: unwohl, ungut, öde Engels: annoying Frans: embêtant, désagréable Fries: aaklik Italiaans: sgradevole, spiacevole Latijn: amarus, acidus Nederlands: ambetant, irritant, onprettig, vervelend Noors: unbehagelig Papiamento: desagradabel Spaans: fastidioso Ach zonder wind is er echt nix boeiends te doen :
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej dat blijkt wel.... maar wel grappig.
|
|
|
dimitri
Gast
|
Nederlands Bijvoeglijk naamwoord ambetant; (Vlaams) vervelend, onprettig Synoniemen vervelend, onprettig, irritant Vertalingen Deens: unbehagelig Duits: unwohl, ungut, öde Engels: annoying Frans: embêtant, désagréable Fries: aaklik Italiaans: sgradevole, spiacevole Latijn: amarus, acidus Nederlands: ambetant, irritant, onprettig, vervelend Noors: unbehagelig Papiamento: desagradabel Spaans: fastidioso Ach zonder wind is er echt nix boeiends te doen : Jij hebt de winter dip echt te pakken, daar is echt geen twijfel over mogelijk.
|
|
|
Flywoods
|
Jezus, hoeveel woordenboeken heb jij in de kast staan ? Maar moet niet te lang duren nee, anders word ik wel ambetant dus, kerstdagen er nog bij, nee, beetje uitleven af en toe is wel lekker.
|
|
|
Idefixe
|
ik word hier dus ook echt SCHIJT SJAGERIJNIG VAN. En dan gisteren die eikel van een Paulusma met z'n gladde bek op tv nog ff roepen "en aan de kust 3 tot 5 Bft"
|
|
|
piede
|
ik word hier dus ook echt SCHIJT SJAGERIJNIG VAN. En dan gisteren die eikel van een Paulusma met z'n gladde bek op tv nog ff roepen "en aan de kust 3 tot 5 Bft"
Rustig aan over Mr Piet P. he! Hij heeft wel altijd gelijk!! ''Het gaat vandaag tussen de 2 en de 7 Bft waaien'', ''Kans op neerslag, maar ook de zon laat zich op sommige plaatsen zien!''
|
|
|
mijngatindelucht
|
2004 ... net begonnen met kiten maar kerstdagen toch zo gruwelijk lekker gevaren! Zonnetje erbij en knallen! ...laten we het nog een keertje overdoen want het was zo naar mijn zin!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
'en het regent hier en daar' Nou... het is gvd altijd hier... ;-)
|
|
|
Passie
|
Nederlands Bijvoeglijk naamwoord ambetant; (Vlaams) vervelend, onprettig Synoniemen vervelend, onprettig, irritant Vertalingen Deens: unbehagelig Duits: unwohl, ungut, öde Engels: annoying Frans: embêtant, désagréable Fries: aaklik Italiaans: sgradevole, spiacevole Latijn: amarus, acidus Nederlands: ambetant, irritant, onprettig, vervelend Noors: unbehagelig Papiamento: desagradabel Spaans: fastidioso Ach zonder wind is er echt nix boeiends te doen : Haags (den haag).. Golera
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Wordt idd heel verdrietig van dit weer. En Paulusma is gesjeesd.Zo. even m`n frustraties eruit.
|
|
|
Jeks one
|
ik ga vrijdag nacht stappen (lees los!!!!) dus voor mij komt het eigenlijk wel goed uit....
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
ik ga vrijdag nacht stappen (lees los!!!!) dus voor mij komt het eigenlijk wel goed uit....
Is idd de beste tijd om lekker los te gaan. Als het waait is het zonde. Kiten met zo`n bonkend hoofd is niet alles. beter nu totaal uit je dak en straks top-fit op je plankje.. Have fun
|
|
|
slufterhufters.com
|
Ga je dan heen raaf-teef...
Idd goed he met die wind, kan je met een gerust hart kompleet gruwelijk diep vet hard achterlijk smerig los gaan, zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je misschien het water op zou kunnen kennen kannen konnen...
|
|
|
slufterhufters.com
|
Er heerst een fundamenteel incongruente attitude inzake het scribentenvocabulaire. Ik bepleit een changement in dezen.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Hey Tai Kossie, heb jij stiekem van de cannabisativa hollandica gesnoept??
|
|
|
krullebol
|
Rustig aan over Mr Piet P. he! Hij heeft wel altijd gelijk!! ''Het gaat vandaag tussen de 2 en de 7 Bft waaien'', ''Kans op neerslag, maar ook de zon laat zich op sommige plaatsen zien!'' Zo kan iedereen idd werman of vrouw zijn:P
|
|
|
slufterhufters.com
|
FlyGirl....TL-buisbalkpoeder...echt goed spul en erg goedkoop...
|
|
|
martijn..
Gast
|
Hey Tai Kossie, heb jij stiekem van de cannabisativa hollandica gesnoept??
yeah cannabisativa hollandica rulez (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Ricardo
|
Hihi, mooi zo!! Kan mijn pootje lekker genezen!
|
|
|
Micky
|
Re: winteâhrdip « Antwoâhd #12 Gepost op: decembeâh 20, 2006, 03:48:41 pm » Antwoâhd met citaat -------------------------------------------------------------------------------- Citaat van: nèntje op decembeâh 20, 2006, 02:23:10 pm Nedeâhrlands Bèvoeglèk naamwoâhd ambetant; (Vlaams) veâhrvelend, onprettig Synoniemen veâhrvelend, onprettig, irritant Veâhrtalinguh Deins: unbehagelig Duìts: unwohl, ungut, öduh Engels: annoying Frans: embêtant, désagréable Fries: aaklik Italiaans: sgradevole, spiacevole Latèn: amarus, acidus Nedeâhrlands: ambetant, irritant, onprettig, veâhrvelend Noâhs: unbehagelig Papiamento: desagradabel Spaans: fastidioso Ach zondeâh wind is eâh echt nix boèends tuh doen Haags (duh Haag).. Goleâhra Meld dit beâhrich aan duh modeâhratôh Gelogd Hee Adje, je bent niet bij de wereld draait door....maar dit is pas plat Haagsch....
|
|
|