michiel v geel
|
ik ben er niet geweest was het wel van plan maar kost bakken met geld
|
|
|
Noordtuk
|
ja ben er al een paar keer geweest!! echt super gaaf daar om iets te doen:-) alleen die prijs ja is echt belachelijk, maar als het goed gaat draaien zijn ze wel van plan de prijzen omlaag te gooien!
Grt, gerben
|
|
|
ralph local@noordwijk
|
hahah, ik ben er nu 3 keer geweest, het flowriden(STAAN) is te gek, ik raad je aan als je gaat, lkker op een doordeweekse avond te gaan, dan kan je er met zn 3en op. Mocht je in het weekend gaan sta je alleen maar te wachten. let op! je moet wel reserveren, anders heb je de kans dat je voor niks komt omdat ze niet voor 3 man op de baan open blijven.
owja, en die prijs gaat echt niet omlaag, ze moeten geloof ik 800 man per dag draaien op kiet te staan.
|
|
|
|
|
|
|
|
Erik de Berik
|
Helaas is dit weer alleen voor de rijken weggelegd.Misschien kan ik erin met mijn ooievaarspas (Haagsche kortingspas voor de minder bedeelden onder ons)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Relax, vanaf donderdag voorspelt guru weer wind. Niet te veel maar genoeg om weer even te gaan...
|
|
|
Jolien.
|
wel duur ja! maar da flowboarden lijkt me echt lachen.., maar om het nou een heel uur te doen?
|
|
|
RonnieRotonde
|
dan ben je wel redelijk gesloopt denk ik.. met waken aan de kabel ben je na een uurtje (mits intensief bezig) ook wel verrot.. doe wel altijd 2 uur
|
|
|
chevy
Geen avatar
|
Vanaf de opening in oktober sta ik iedere maandagochtend (meestal met z'n tweeën) op de Flowrider. Helemaal top! Afgelopen maandag ook raften op de wildwaterbaan geprobeerd. Ook leuk, maar als de boot omslaat iets minder, want de hele baan drijvend af is niet écht leuk. Errug koud en last van ademnood door het wilde water... Btw... als je je eigen wetsuit meeneemt scheelt het je 3 EU. Het is niet veel, maar alle kleine beetjes helpen ;-)
|
|
|
Idefixe
|
toch nog mensen met veel euries hier blijkbaar
|
|
|
Frank77
|
17 m3 water per seconde verpompen met grofweg 20 meter (?) opvoerhoogte dan mag het ook wat kosten (wie gaat het uitrekenen?). De CO2 productie van dit ding zal wel aan de hoge kant zijn en in het kader van de vervuiler betaald komt het bij de gebruiker terecht...
De wind is tot nu toe nog gratis...Dus gewoon wachten tot maart en dan weer lekker kiten.
|
|
|
Emma
|
vind je het get idefixe, zijn toch wel vaak rijkere mensen die kiten, want het is een dure aanschaf, zon kiteset. Natuurlijk zijn er ook gewoon mensen die er veel voor over hebben
|
|
|
Harm
|
ik vind het niet echt bizar durur je moet het ongeveer vergelijken met indoorsnowboarden en dan valt het mee vind ik
|
|
|
Micky
|
17 m3 water per seconde verpompen met grofweg 20 meter (?) opvoerhoogte dan mag het ook wat kosten (wie gaat het uitrekenen?). De CO2 productie van dit ding zal wel aan de hoge kant zijn en in het kader van de vervuiler betaald komt het bij de gebruiker terecht...
De wind is tot nu toe nog gratis...Dus gewoon wachten tot maart en dan weer lekker kiten.
Wachten tot maart????? Wachten op wind zal je toch zeker wel bedoelen..... : : (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Eugene
Gast
|
Elke vrijdagavond flowboarden voor maar 17,5
|
|
|
Eugene
Gast
|
Ohw en laat het nu net vrijdag zijn
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
kan iemand mij vertellen wat de dutch water dreams is ik kom net uit een ei dus vandaar !!! (grapje) is dat dat waterpark in zoetermeer? wat kan je er allermaal doen? ik hoor het wel
|
|
|
TH3-HUNT3R
|
kiter.raphael scroll ff naar bovenkant van dit topic. daar staat een link en kan je alle benodigde info vinden.
|
|
|
krullebol
|
Dat flowboarden klinkt wel vet:D Maar toch wel veel 35 euro per uur:S maar misschien zit het er nog een keer in:D
|
|
|
|