Coen2000
|
ik zit met kerst in frankrijk :S, vertrek vrijdag al :S
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Voor dat ik het misschien vergeet...allemaal vrolijk kerstfeest...speciaal ik de groeten doen aan mijn opa die ik al zo'n poos niet gezien heb...Iik heb een mooi kado gekocht en gelukkig was iemand bereid om hem naar u toe te komen brengen...dus een gelukkig kerstfeest en een KNALLEND nieuwjaar mzzsl pff die kerstman sjouwt wel een grote zetpil mee voor onze favoriete baardaap
|
|
|
Micky
|
Hee gozer, ik wens jou een heel goed jaar toe en fijne dagen. Osama heb je nu voorgoed geruimd...... Maaaarrrrrrr, wel ff afkicken van die schaar kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Lijkt me leuk om volgend jaar ff af te spreken... ga eerst ff de sneeuw in maar laat het maar weten of je nog vaart...of lijmt, of plakt, of snijdt, of scheurt, of...... sorry, errug flauw...maar kon het wederom niet laten..... Beste wensen alvast, gooz en heel veel kite plezier voor volgend jaar. groet, Michael
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ik zit met kerst in frankrijk :S, vertrek vrijdag al :S ook chill toch? Hee gozer, ik wens jou een heel goed jaar toe en fijne dagen. Osama heb je nu voorgoed geruimd...... Maaaarrrrrrr, wel ff afkicken van die schaar kitesmiley) Lijkt me leuk om volgend jaar ff af te spreken... ga eerst ff de sneeuw in maar laat het maar weten of je nog vaart...of lijmt, of plakt, of snijdt, of scheurt, of...... sorry, errug flauw...maar kon het wederom niet laten..... Beste wensen alvast, gooz en heel veel kite plezier voor volgend jaar. Mhahah bedankt...en jij ook nogmaals een goed uiteinde... mzzsl (oja m'n kite vliegt weer heerlijk..ik kan iedereen aanraden gewoon een keer de schaar erin te zetten.... )
|
|
|
robin..
|
zitte ze je weer te pesten matjas (goedzo gadoor micky) [/size]
|
|
|
Passie
|
Jij hebt echt 'n niks leven zeg, Je zou maar lekker in de sneeuw zitten ( tenminste als die er is) met kerst.. Gelukkig blijf ik hier lekker in Nederland.. Met dat lekkere niks weer..
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
zitte ze je weer te pesten matjas *verdrietig* ja (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) */verdrietig* (goedzo gadoor micky) L*L )&@^%)(&@%^)(&@ (grinnik_kitesmiley) mzzsl
|
|
|
Micky
|
zitte ze je weer te pesten matjas *verdrietig* ja (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) */verdrietig* (goedzo gadoor micky) L*L )&@^%)(&@%^)(&@ (grinnik_kitesmiley) mzzsl Hee Matjas, gewoon ff een makkelijke vraag tussen door.... wanneer ben je jarig?
|
|
|
|
Vinni
|
Ja toen had ik heb bijna een schaar gegeven, een vreemt voorgevoel... Maare iedereen, voorzichtig met vuurwerk hé
|
|
|
robin robin robin
Gast
|
zal ik doen vinni jij ook?
|
|
|
Vinni
|
Ja tuurlijk En voor ik het vergeet, geen illegale troep in huis hé? Daar komen alleen maar brokken van
|
|
|
dimitri
Gast
|
Jij hebt echt 'n niks leven zeg, Je zou maar lekker in de sneeuw zitten ( tenminste als die er is) met kerst.. Gelukkig blijf ik hier lekker in Nederland.. Met dat lekkere niks weer.. Wij kunnen dan tenminste zeggen dat we een zon overgoten met record temperaturen kerst hebben gehad
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
ja mam...... (sealedlips_kitesmiley) Wij kunnen dan tenminste zeggen dat we een zon overgoten met record temperaturen kerst hebben gehad ja nou fijn.... gluhwein --> coctails warme jas --> zwembroek gezellig binnen bij de open haard --> buiten liggen zonnen.....VROLIJK KERST FEEST !!!!!!!
|
|
|
|
Ethicuss
Gast
|
Hetzelfde en + een veilig 2007!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
vooral uitkijken met vuurwerk voor je vingers anders kan je het barretje niet meer vasthouden
|
|
|
Passie
|
Vandaag naar bels geweest:)..
super dingen gehaald:)
|
|
|
D.D
|
Haha ja prettige feestdagen en een goed 2007 allemaal
|
|
|
Vinni
|
Prettige feestdagen en een 2007 vol wind (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Alferink
|
Iedereen een warm 2007 toegewenst, dat de temp. maar snel weer mag oplopen naar een graad of 15 (grinnik_kitesmiley) incl het hele jaar een windje van zeg, 5 bft
|
|
|
Maurits
|
Niet alleen een warm want het is al te warm, maar vooral een winderig 2007. En natuurlijk een fijne kerst.
|
|
|