Molliebollie
|
Had graag gewild, maar net 4 weken na mn enkeloperatie (mocht 4 tot 6 weken niet sporten, dus ook niet kiten, had gehoopt te kunnen) heb ik sinds vandaag een wondonsteking dus kan alsnog niet. Daarbij komt nog een antibiotica zodat ik ook nog eens niet mag zuipen met nieuwjaar.... Olé mijn kerst is weer goed...gvd
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
rustig an dan kan je over een paar weken weer het hele jaar varen alsnog een gezond uiteinde en een winderig 2007
|
|
|
roeb
Gast
|
Oudjaarsdag moet ik nog even aanzien.. maar wie is er vrijdag op schellinkhout? Ik ben van plan het stof weer s van me kite te laten blazen, na een dikke 2 weken geen wind (angry_kitesmiley)
|
|
|
Dangerfield
|
Oudjaarsdag is nog een beetje moeilijk in te schatten. De 30e echter kom ik denk ik wel ff kijken. (eerst ff langs vdB om handschoentjes te halen...) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ken het probleem molliebollie. ik heb het gehad aan me voet hebben ze diverse overtollig bot weg gehaald en kreeg ook ontstekingen ben er 3x aan geopereerd afgelopen zomer dat is pas balen Had graag gewild, maar net 4 weken na mn enkeloperatie (mocht 4 tot 6 weken niet sporten, dus ook niet kiten, had gehoopt te kunnen) heb ik sinds vandaag een wondonsteking dus kan alsnog niet. Daarbij komt nog een antibiotica zodat ik ook nog eens niet mag zuipen met nieuwjaar.... Olé mijn kerst is weer goed...gvd
|
|
|
Molliebollie
|
ja...tis dat de vader van mn vriendin me geopereerd heeft...maar anders... Nouja...nix aan te doen, tis gewoon balen, hopen op een beter kitejaar in 2007
|
|
|
kitaholic
|
Ben er zowel de 30e als de 31e!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Mag vrijdag de 29e ook Hans?? ;-)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ben er ook vrijdag en van het weekend moet ik nog maar even kijken.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Haring Harry en Teigetje zijn ook van de partij waarschijnlijk rond een uur of 11 - 12 Gaan ok eerst effe langs VDB heb nog een paar zomerschoentjes nodig. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Geplaatst door: Robert_V Voeg citaat toe Oudjaarsdag moet ik nog even aanzien.. maar wie is er vrijdag op schellinkhout? Ik ben van plan het stof weer s van me kite te laten blazen, na een dikke 2 weken geen wind ik neem De DVD wel mee,
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Is er nog iemand geweest die vandaag heeft gekite ? de temperatuur was niet echt hoog slechts 4-5 graden .. Maar voor de komende dagen zal de temperatuur flink gaan oplopen 11-12 graden ,En de wind gaat naar Z/W 6-7 bf...Toch maar weer even mijn kitespullen van zolder halen ???...
|
|
|
PeeWee
|
@zwafra
Het was zelfs gezellig druk. Ongeveer 10 kites op het water.
De wind was niet echt geweldig (van 14:00 tot 16:00) maar lekker genoeg na een paar weken geen wind.
De kou merkte ik pas nadat ik van het water kwam en mijn handschoenen uittrok. Pijnlijke handen. Voor de rest was de temperatuur OK (zeker voor de winter).
Mogelijk tot zaterdag of zondag.
|
|
|
|
Roellie
|
JA was ie vet vandaag?!! Ik ben dr Zeer waarschijnlijk ook morgen en overmorgen!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja het was superlekker en dankzij mijn psycho 1 pak super warm en het gaat maar door zondag ben ik ook weer heel vroeg van de partij om een oudejaars sessie te doen ben er ongeveer om 9:00 uur
|
|
|
|