Molliebollie
|
is wel handig als je vermeld waar je vandaan komt. Een kiteschool in Friesland bijv. kan heel goed zijn, maar als je uit Zeeland komt is dat niet echt praktisch
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Oostvoorne zitten een aantal goeie scholen...
Harrie Vogelezang is erg goed en relaxt. De theorie is alleen erg weinig die je daar krijgt!!! En het gaat best snel hoor, ligt eraan hoe vaak je gaat en hoe je zelf bent. In een half jaar kan je cker al goed varen en springen!
|
|
|
Lex
|
He dordrecht , dat is in de buurt ! (kom zelf uit zwijndrecht) . Maar oostvoorne moet je zijn! Heel lang ondiep en bijna geen stroming, kijk anders is op www.kitesurfschool.nl (harry vogelezang)
|
|
|
Jolien.
|
ik kom uit ridderkerk, das ook niet zo ver van dordrecht.. ik heb les gehad op Brouwersdam, bij Natural High. Zijn ook goede gasten, erg relaxed en leggen allles op een goede manier uit! nu kan ik het niet vergelijken met andere scholen, maar ik vond het erg relaxed en je voelde je er echt op je gemak! hun theorie vind ik vrij compleet, en je kan natuurlijk altijd dingen vragen na je les, daar doen ze vast niet moeilijk over!
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Harry Vogelzang is zeker relaxed. Perfect materiaal en goed les. Max 2 leerlingen met 1 instructeur. Dus weinig wachten en veel aktie. en Oostvoorne is een perfecte lokatie. Gewoon doen dus. Succes (en verstandig dat je les neemt!!)
|
|
|
sjorsmaster
|
heej ik kom uit zandvoort maar in katwijk zit ook een goede kiteschool die alles goed met je doornemen en alle tijd voor je nemen. www.dekiteschool.nlgr sjors
|
|
|
D.D
|
Ik kom uit barendrecht en ga ook altijd naar het autostrand in oostvoorne (grinnik_kitesmiley) Op brouwersdam is het ook heel fijn, maar dat is net iets verder weg.
|
|
|
R@bert
|
He
beachbreak in Noordwijk is heel goed. Geven ook les in Oostvoorne...niet zo ver van Dordrecht !!
Have Fun
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
ik kom uit ridderkerk, das ook niet zo ver van dordrecht.. ik heb les gehad op Brouwersdam, bij Natural High. Zijn ook goede gasten, erg relaxed en leggen allles op een goede manier uit! nu kan ik het niet vergelijken met andere scholen, maar ik vond het erg relaxed en je voelde je er echt op je gemak! hun theorie vind ik vrij compleet, en je kan natuurlijk altijd dingen vragen na je les, daar doen ze vast niet moeilijk over!
heb hier ook les gehad super school!
|
|
|
timmie-to-himmie
|
Hallo allemaal, Ben me sinds kort een beetje aan het verdiepen in kitesurfen lijkt me namelijk echt zo vet om te doen. Nu wil ik in april op zo les gaan nemen maar kan iemand me een goede Kiteschool aanraden??? En hoelang heb je nodig voor je een beetje normaal en vooral veilig kan varen??? Het ziet er namelijk echt vet moeilijk uit..... Gr. Janco Eey janco ik zou kiteshop/kiteschool intofun in Edam aanraden egt top man. site : www.intofun.nl
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik heb zelf les gehad bij natural high en ik ben zeer te spreken over deze school. Toch denk ik dat weinig mensen les hebben gehad bij verschillende kitescholen dus is het moeilijk om te zeggen welke school nu echt tot de allerbeste behoort. Toch kan ik je aanraden om te kijken welke certificaten de desbetreffende school heeft waarbij je van plan bent les te nemen. Ook op dit forum staat hierover meer informatie suc6 met je keuze
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik zou er niet aan beginnen!!!! voor je het weet staat er geen wind en zit je je zelf op te vreten op de bank!!! ruzie maken met je vriendin en schelden op je honden!!!!! echt geloof me doe het NIET!!!!!!!
|
|
|
Janco1981
Geen avatar
|
hahahaha in dat geval denk ik ik nog effe goed over na!!!!!!!
Ben op 30 dec even naar oostvoorne gereden en nu weet ik het zeker:P wat is dat vet in april effe een paar lesjes nemen en ja aanschaffen maar denk ik!!!!!!
|
|
|