Idefixe
|
wel apart: de combinatie testdag / 29-12. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Tom Kite
|
(cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
Waarom moet ik nou weer werken (huilen_kitesmiley)
Komen er nog meer testdagen bij borsele harm? Ben er hopelijk zaterdag en/of zondag wel
|
|
|
|
Harm
|
@ tom dit jaar niet meer denk ik dit is de laaste wel voor dit jaar. maar volgend jaar wel meerdere
|
|
|
Tom Kite
|
owke, dan ga ik eventje moeten wachten :
|
|
|
BdGrrrrr
Gast
|
He,
Graag zou ik de nieuwe Tribal II willen testen. Welke maten zijn er aanwezig?
Graag zou ik ook de nieuwe Demon 129 willen testen
|
|
|
|
krullebol
|
wel apart: de combinatie testdag / 29-12. (grinnik_kitesmiley)
Ja idd beetje raaaaarrrrrr (tong_kitesmiley) Meer dan de helft van de kiters heeft het seizoen al beeindigt en vaart al niet meer;)
|
|
|
Tom Kite
|
Nou ik heb zaterdag, zondag en maandag anders een afspraak met een mooi stukje zee bij borsele
|
|
|
Idefixe
|
@ tom dit jaar niet meer denk ik dit is de laaste wel voor dit jaar. maar volgend jaar wel meerdere Dus de volgende testdag is dan, eeuuuhh aanstaande maandag?
|
|
|
Tom Kite
|
hehe, dat zou mooi zijn (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark Waroo
|
Ja idd beetje raaaaarrrrrr (tong_kitesmiley) Meer dan de helft van de kiters heeft het seizoen al beeindigt en vaart al niet meer;) Beetje raar???? Er zijn ook menschjes die gewoon het hele jaar door kiten.... En voor deze groep is er een test dag!!! Ha ha dikke top Harm! Zie je morgen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
(shame_kitesmiley) Het mag niet zo zijn denk ik............. (shame_kitesmiley) Het is top dat je nog een X de mogelijkheid bied voor testen van het 2007 materiaal maar moet helaas weer werken Volgend jaar maar weer
|
|
|
Ricardo
|
Die testdagen zijn altijd wel vet!! Jammer dat ik er nietbij kan zijn met mn enkeltje (cry_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
tis juist slim, want meer dan de helft wil nieuw materiaal voordat het nieuwe seizoen begint
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
tis juist slim, want meer dan de helft wil nieuw materiaal voordat het nieuwe seizoen begint Ja en je hebt lekker de ruimte en tijd om de spullen te testen..... Alleen jammer dat ik een beetje laat wist dat de testdag was anders had ik misschien nog iets kunnen regelen met werk
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
was zeker slim, heb de hele middag, najah een dikke 2 uur, met de waroo 07 11m2 kunnen varen!
lekker hoor, beetje weinig wind in het begin, vaarde toch relaxed, in hardere wind later was t ook nog lekker, niet echt overpowered, maar gewoon lekker. Ook lekker kunnen springen met die waroo, valt me toch elke keer weer reuze mee :-)
lekker dus
thnx harm
|
|
|
Harm
|
Het was aardig druk, en de mensen die getest hebben nu wel met het nieuwste 2007 materiaal gevaren en kunnen nu lekker met de koude dagen rustig kijken wat ze willen.
Hierbij een aantal foto`s van vandaag zodat de mensen die het te koud vonden ook kunnen zien hoe het was.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie kan er wat vaarimpressies plaatsen
|
|
|
Buur
|
Gaat lekker harm... super dat je de kans bied te testen in deze tijden, en het was een lekker dagje zo te zien...net als vele moest ik ook werken... haha schaatsen, als je dat werken mag noemen....
|
|
|
Harm
|
Hier nog een plaatje van de nieuwe Wave boards. De legende 2007 en de Sigma 2007
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie kan er wat vaarimpressies plaatsen He HARM.... Er komen veel gasten bij jullie testen maar je hoort er maar weinig over binnen het forum... Misschien moet je met die gasten, voordat ze aan jullie kites gaan hangen, afspreken dat ze een review posten op het forum ... Ik wil namelijk graag weten wat ik allemaal gemist heb (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Harm
|
ja dat zou een goede zijn voor het forum. testen ok maar verplicht een review schrijven
|
|
|
Wilco
Gast
|
super initiatief!, zet het volgende keer iets eerder op het forum, dan probeer ik er ook bij te zijn
|
|
|