tom_beul
Gast
|
En maak hem meteen maar weer sticky!
Dit moeten we natuurlijk altijd weten, jongens .. gelukkig nieuwjaar!
|
|
|
Eugene
Gast
|
52 KNOPEN = 10 BEAUFORT ! Maar zal wel niet kloppen, windfinder geeft weer wat anders aan.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik bind wel een lawinepijl op m'n rug met kiten. (grinnik_kitesmiley) dan ga ik nog harder..... jahoooo!!!! Nee ff serieus, idd oppassen geblazen. ik zit ook te popolen om weer te gaan rossen maar moet reeel zijn. Houd de berichten goed in de gaten. vooral teletekst pagina 707 vlak voor je vertrekt, is dan het meest betrouwbaarst. suuces en goede jaarwisseling.
|
|
|
litewave
|
52 KNOPEN = 10 BEAUFORT ! Maar zal wel niet kloppen, windfinder geeft weer wat anders aan. ik ga ook niet om 4 uur s'nachts het water op
|
|
|
Arnie26736
|
Wast eigenlijk wel van plan, met mijn 2 metertje
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dit gaat genieten worden......
|
|
|
sjorsmaster
|
ja veel plezier allemaal dit weekend jammer genoeg bven ik te ligt om dan te gaan met me 7bow maar gelukkig nieuwjaar allemaal
|
|
|
|
peter.
|
ik heb gewoon presies op tijd mijn 6m binnen
|
|
|
Stanley
|
Nogmaals check knmi.nl
WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 20-25 KN, IN HET NOORDWESTEN 25-30 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 30-38 KN. BOVEN LAND UITSCHIETERS TOT 40 KNOPEN, AAN DE KUST TOT 50 KN. IN DE MIDDAG TIJDELIJK 5-10 KNOPEN AFNEMENDE WIND.
pure gekkenwerk
|
|
|
Roellie
|
Windguru? Inderdaad dat mense daar nog op kijke zeg.
|
|
|
Vinni
|
Windguru? Inderdaad dat mense daar nog op kijke zeg. Wat is er mis mee? Hij zit er bijna nooit naast...(bij mij)
|
|
|
KiteDemon
|
Zoooo.....het is aardig aan het poeieren nu. Ik sla vandaag lekker over. Oudjaarsdag ietsje minder wind en droog. Voor iedereen die toch gaat kijken vandaag; denk goed na voordat je je 5 m2 de lucht in trekt. Kleine nerveuze kites zij echte killers, 1 verkeerde ongecontroleerde beweging aan de bar kan dodelijk zijn met deze windsnelheden. Vandaag is echt gekkenwerk met deze vlagerige wind met windstoten.
|
|
|
Wouter
|
Yup, nuked 7-9 bft nu in ijmuiden. Morgen belooft een stuk beter te worden
|
|
|
CHRIZZZZ
|
was gewoon top... lekker met de 8m op de slufta.
Nog hoop zon gehad en geen enkel druppie regen.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nog hoop zon gehad en geen enkel druppie regen.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Klopt maar denk dat dit ook beetje uitzondering was uiteindelijk........dit kan morgen heel anders zijn.
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
@ CS
Ckers, k blijf ook lekker thuis. Niet dat ik nog puf over heb na vrijdag en zaterdag.... T jaar is voor mij top afgesloten. Mischien nog ik het nog ff mooi open maandag als het mee zit...
Klopt maar denk dat dit ook beetje uitzondering was uiteindelijk........dit kan morgen heel anders zijn.
|
|
|
Vinni
|
Ik ben gister ook nog erg lekker met mijn 7m² bezig geweest. Het was erg goed te doen, maar rond een uurtje of 4 begon het opeens wel erg hard te waaien. Toen hebben we maar opgeruimd.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Was een topdag op Workum vandaag. Toen ik om kwart over 12 aankwam waaide het nog niet genoeg, maar het nam langzaam toe. Ik had mijn 12 alvast opgepompt en vrij snel kon ik er al mee varen. Na een uur varen (Perfecte wind, zonnetje..........) begon het wat te hard te worden. Helemaal gedepowered en nog steeds te veel. Tijd om te stoppen dus, want het zou alleen maar meer worden. Toen ik weg ging was er al iemand met 6 meter aan het knallen. Het was een superdag en een knallend einde van het jaar. Ik heb 35 kites geteld en er lagen ook nog wat op het strand. Best druk voor een mid-winter dag.
|
|
|
VincentC
|
Mirns was ook top. Kwamen aan rond een uurtje of half 12 denk ik, totaal geen wind, mensen depri, mensen 17 meters erbij pakken, 13 meter flysurfers. Ik lekker me 7 opgepompt, iedereen me aankijken of ik gek was, maar rond half 1 trok de wind aan en tot uur of 4 heeerlijk gevaren!
Bij ons was het wel lekker rustig, denk 10 man max op het water.
|
|
|
Micky
|
Klopt maar denk dat dit ook beetje uitzondering was uiteindelijk........dit kan morgen heel anders zijn. Slettttt.....i'm back! :-)
|
|
|