ik heb jullie ervaringen nodig

ralph local@noordwijk

December 29, 2006, 20:10:00
edit2Rapporteer  
beste medekiters

Ik MOET de 12/01/07 voor een dealermeeting in fortaleza zijn, nu is de vlucht van 10/01/07 helemaal vol. Echter is het wel mogelijk om van amsterdam naar natal te vliegen. Ik moet echter ergens in fortaleza zijn. heeft iemand enig idee hoe ik van natal naar fortaleza kom? vliegen schijnt geen optie te zijn. Misschien bussen? wat kost een busreisje dan? en hoe lang is het rijden? er zijn volgens mij zat gasten die hier ervaring mee hebben, of die nu in brazil zitten.

Terug kan ik gelukkig wel fortaleza amsterdam vliegen. (24/01/07) groeten Ralph
DXP

Antwoord #1 December 29, 2006, 20:21:30
edit2Rapporteer  
Is een lange weg (A1 geloof ik) maar de afstand bedraagt meer dan 500 KM (kost je ong 12 uur). Er zijn wel binnenlandse vluchten maar die zijn veel te duur (> 300 euries).
daanbanaan

Antwoord #2 December 29, 2006, 20:34:25
edit2Rapporteer  
meschien ff kijken op andere luchthavens brussel of ergens in duitsland
kijken voor een evt. enkeltje.
Molliebollie

Antwoord #3 December 29, 2006, 20:41:53
edit2Rapporteer  
Je gaat er zowiezo komen. Vraag is hoe en hoe lang het duurt Grin
Benja
Gast
Antwoord #4 December 29, 2006, 20:44:27
edit2Rapporteer  
Hey,

Geen zorgen man. Natal - Fortaleza is goed te doen en er zijn genoeg bussen van verschillende bedrijven. Gewoon naar het hoofd busstation van Fortaleza gaan en een kaartje kopen.

Succes,

Benjamin
charles2
Gast
Antwoord #5 December 30, 2006, 16:40:06
edit2Rapporteer  
als het je lukt, tot ziens daarzo.
je kunt Adriana contacten (flatshopcumbucoescritorio@gmail.com), zij regelde voor ons een pousada en taxi van de airport - misschien weet zij iets.

Weet iemand of je een beetje veilig (jatten enzo) door Noord Brazilië kunt reizen?

Verder nog tips over Combuco? (met de find zijn er eigenlijk weinig Combuco ervaringen te vinden op kitehigh)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.