*** HAVOC Liquid Force ****ervaring gevraagd

(HJ) MINI-ME

December 30, 2006, 22:15:22
edit2Rapporteer  
Is er al iemand binnen ons eigen forum die ervaring heeft met de Havoc van Liquide Force..
Ik ben nu in het bezit van de Assault (2006) 12m2 en een 16m2 en ben erg te spreken over de kwaliteit van de kites. Maar ik hoor maar weinig over de kites van Liquid Force binnen ons forum.. Als ik de topics lees van de forums aan de andere kant van de wereld dan prijzen ze de kites van LF de hemel in maar binnen de Benelux hoor je er maar weinig over...

De HAVOC is een C-shape kite die voorzien is van bridles en heeft geen pullys op de bar...
Op hun site staat meer info..

Heb ook dit filmpje gevonden http://www.kiteforum.tv/index.php?option=com_videos&task=show&id=1013&Itemid=

Wie-o-wie wil zijn ervaring kwijt  loser
Harm

Antwoord #1 December 31, 2006, 00:23:19
edit2Rapporteer  
http://www.xwatersport.com/kites.php?typeId=95 daar staat wat meer info en een filmpje
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 December 31, 2006, 01:29:26
edit2Rapporteer  
Is bekend....... Alleen verbaast het mij dat nog niemand die kite in handen heeft gehad (niemand van de Nederlanders bedoel ik) Op kiteforum.com is wel info te vinden maar ik lees er binnen de nederlandse forums maar weinig over..
jeroen90

Antwoord #3 December 31, 2006, 01:57:24
edit2Rapporteer  
ziet er goed uit die kite.
Nickless

Geen avatar

Antwoord #4 December 31, 2006, 03:38:17
edit2Rapporteer  
Hey Mini-Me,

Maatje van mij heeft ermee gevaren en het zijn de kites die nu op zijn verlanglijstje staan. Hij vind ze in ieder geval erg goed. Hij vaart nu met Liquid Force Spectrum 2's uit 2005 en wil zo snel mogelijk overstappen naar de havoc...

Wellicht dat hij je wel een toelichting wil geven; user: Sock
MartijnM

Antwoord #5 December 31, 2006, 03:59:19
edit2Rapporteer  
Vandaag op Mirns een 8 meter zien varen. Kite zag er wel ok uit.
Helaas kan ik je weinig zinnigs zeggen over eigenschappen etc. etc.
zagy

Antwoord #6 December 31, 2006, 18:08:33
edit2Rapporteer  
vind het zelf ook jammer dat ze er zo weinig zijn, volgens mij is het echt topspul.
Ook die boards en bindingen zijn top!
Maarja, verkoop je setje maar eens aan het eind van het jaar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.