slufterhufters.com
![](/forum/avs/avatar_188.gif)
|
Ik weet wie grapjes maakt en wie echt reageert en daarom mijn reaktie.
|
|
|
|
Marcel~
![](/forum/avs/avatar_132.gif)
Logs: 0 | 281 uur
|
Haha... ook 2007 begint weer goed ![loser](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/loser.gif) Geen goede voornemens gemaakt jongens ? Zo van, we zullen Arno niet meer pesten ...
|
|
|
Gj
![](/forum/avs/avatar_2343.png)
|
geloof dr geen fuck van hihi
|
|
|
Erik Verhe1j
![](/forum/avs/avatar_185.png)
|
puur gesoept.. .. ziet iedereen natuurlijk gelijk. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Plaag me niet zo jo....snik...die foto is echt hoor....snik....ik ben echt de goedste...snik...
|
|
|
|
jeroen90
![](/forum/avs/avatar_3843.png)
|
die is hoog (geschokt_kitesmiley) dit moet wel de orginele zijn (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Vlaardingen
![](/forum/avs/avatar_3498.gif)
|
hahahaha en niet gesoept...egnie egnie.... hahahaha wachten maar op nog hogere........
|
|
|
Vlaardingen
![](/forum/avs/avatar_3498.gif)
|
en toen zo hoog dat die het beeld uitsprong.
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Maarja, gelukkig weten jullie beter en aanschouwen jullie mijn kunsten in het echt. Echte geluksvogels zijn jullie dat je mijn te gekke tricks in het echt mogen aanschouwen. Begrijp dat jullie in een uitzonderlijke situatie verkeren dat je hetzelfde water deelt als ik. Dat ik ook wel eens praat met vele van jullie, iets waar de meeste alleen maar van dromen. Je op verjaardagsfeestjes trots kan vertellen dat je mij kent. Omdat je het water deelt met mij moet je je realiseren dat je sociale positie verbetert, je zal ook een beetje aanzien krijgen puur omdat je mij kent, ga hiermee om met grote verantwoording maar blijf wel net zo gewoon en bescheiden als ik.
|
|
|
Henning
![](/forum/avs/avatar_3701.png)
|
Jongens, volgende keer een hoogtemeter mee ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif)
|
|
|
CHRIZZZZ
![](/forum/avs/avatar_2815.png)
|
Laat ze lekker janke,
Ik geniet wel van zulke foto's... Uberrrrr vet
|
|
|
dimitri
Gast
|
Maarja, gelukkig weten jullie beter en aanschouwen jullie mijn kunsten in het echt. Echte geluksvogels zijn jullie dat je mijn te gekke tricks in het echt mogen aanschouwen. Begrijp dat jullie in een uitzonderlijke situatie verkeren dat je hetzelfde water deelt als ik. Dat ik ook wel eens praat met vele van jullie, iets waar de meeste alleen maar van dromen. Je op verjaardagsfeestjes trots kan vertellen dat je mij kent. Omdat je het water deelt met mij moet je je realiseren dat je sociale positie verbetert, je zal ook een beetje aanzien krijgen puur omdat je mij kent, ga hiermee om met grote verantwoording maar blijf wel net zo gewoon en bescheiden als ik.
Prachtig!!!!!
|
|
|
|
Erik de Berik
![](/forum/avs/avatar_1839.png)
|
Whahahhaha LOL .Dit is t grappigste topic van 2007! (grinnik_kitesmiley) ![ThumpsUp](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/thumbsup.gif) (dank aan vlaardingen voor de humoristische foto,s en hulde aan Arno,ervan uitgaand dat ie de waarheid spreekt!)
|
|
|
globe
![](/forum/avs/avatar_1607.png)
|
Arno,
kun je 'm ook switch?
|
|
|
|