Mark-Fizzer

|
Lukt het niet alleen??... Neej erg flauw. Sorry :  Wil zeker een keer naar de beruchte Slufter komen, maar van het voorjaar als de temperatuur wat dragelijker is....
|
|
|
JorritPi

|
Ja, ik ben van de partij! Goede wind, dus tot morgen! 
|
|
|
Molliebollie

|
Lukt het niet alleen??... Neej erg flauw. Sorry :  Wil zeker een keer naar de beruchte Slufter komen, maar van het voorjaar als de temperatuur wat dragelijker is.... Wil em ook wel eens proberen. Zal wel weer iets anders zijn dan Schellinkhout of Andijk 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Jeroen, van het voorjaar met een ploegje daarheen. Ken d'r wel een stuk of 4 die heen willen....
|
|
|
TijN

|
wij komen met zowiezo 6 man daarheen 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Dus het wordt een grote tourbus die gehuurd moet worden... Gezellig hoor!
|
|
|
Jeks one

|
ik heb dermate (ernstige) blaren op m'n handen en in m'n nek dat ik eff nie kan.... en das balen.
|
|
|
Bodhi

|
Als het weer goed is ben ik er
|
|
|
Kevin

|
wij komen met zowiezo 6 man daarheen  Zijn jullie al wel goed genoeg dan voor de Sluftaah 
|
|
|
TijN

|
komen met 2 touringcars vanuit het oosten van het land (grinnik_kitesmiley) 7 uur vertrekken goedenmorgen!! pff
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben op het autoplaya, kan helaas nog niet zo goed kiten als jullie....dus das wel jammer... Ben er omstreeks 10:00.....
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Kom ook naar Autoplaya. Slufter is nog een maatje te groot. Zie je morgen. Ben er ook rond 10 uur..
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Vandaag was het weer heerlijk. Lekker dikke bakken en wind met vlagen van 39 knopen 
|
|
|
mijngatindelucht

|
Schijnt goed te zijn om je spierpijn weg te sporten... dus moet maar weer morgen ;-)!
|
|
|
Passie

|
kan ik met iemand meerijden in de buurt van willemstad/Bergen op zoom of in de richting van zierikzee?... wil graag 'n keer naar de slufter
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Kom ook naar Autoplaya. Slufter is nog een maatje te groot. Zie je morgen. Ben er ook rond 10 uur..
Gezellig!!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ps. was jij niet diegenen die ik laatst tegenkwam jij met Robert en mickey ik dan helaas een korte sessie....dat je het had over langebaan.....enz?
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Geloof het wel. Was heerlijk die dag, ook al was het kort. Hoop dat ik morgen met m`n 11 kan. Kleiner heb ik nog niet.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Lukt het niet alleen??... Neej erg flauw. Sorry :  Wil zeker een keer naar de beruchte Slufter komen, maar van het voorjaar als de temperatuur wat dragelijker is.... Als de temperatuur wat draagelijker is????? Hoe draagelijk wil je het hebben de temp. deze periode is gewoon achterlijk goed?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Geloof het wel. Was heerlijk die dag, ook al was het kort. Hoop dat ik morgen met m`n 11 kan. Kleiner heb ik nog niet.
Joh komt goed zo niet heb ik ook nog een 8 die je mag proberen... Ben niet zo moeilijk.... Maar met je 11 gaat het wel lukken hoor denk ik....
|
|
|
Passie

|
he cindy salsaaa:)..
is slufter met openbaar vervoer misschien te bereiken?.. niemand in zeeland gaat bijna kiten. en op de brouwersdam ehb ik ff geen zin. EN wil de slufter zeker 'n keer testen of autoplaya
|
|
|
slufterhufters.com

|
In de middag hoog water en dikke wind.
Realiseer je wel dat je van goed niveau moet zijn voor de Slufter want er zullen hoge golven staan en veel stroming, er dan geen strand meer is, je zal je kite in de duinen op of neer moeten laten.
Autostrand is een goed optie.
En niet gaan zeiken dat de locals de Slufter voor hen zelf willen.
Als er al locals het water niet opgaan omdat het te link is....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Man ik snap je frustratie......maar slufter is volgens mij moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer. Autostrand beter volgens mij.....vraag me niet hoe, maar weet wel dat er redelijk vlakbij bussen stoppen. Maar welke lijn? sorry dus?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
En niet gaan zeiken dat de locals de Slufter voor hen zelf willen.
Als er al locals het water niet opgaan omdat het te link is....
Uw punt is duidelijk? Ken echter het niveau van dhr. Adje niet? Echter kijk ik nu net bij zijn avator gegevens, en zie hoewel hij mij niet persoonlijk kent en ik hem niet dat dit pascal is. En pascal kan best ok varen heb ik waargenomen.....
|
|
|